JuStan 0 #1 Публикувано 24 Септември, 2012 Здравейте Отскоро се заглеждам по Хонда CR-V, като за семеен автомобил На офф роад от тежък тип - надали ще го подлагам някога , хареса ми колко е широк и просторен и неимоверно практичен. Задължително ще се газифицира !изчетох доста неща във форума за този модел, но ест. имам и въпросиХодихи на няколко огледа на такива, които се продават. на Горубляне и ДупницаИнтересува ме модела , който май се води второ поколение или конкретно такъв 2002-2005 година!Ако греша нещо моля да ме извините !Кое ми направи впечатление при оглежданите моделиМного ръжда по окачването отпред и отзад, както и в двигателния отсег по накрайниците на теръбите - повечето винтове и скоби, както и омасляване на рейката в горната и частГледах австрийки, швейцарки и италианки - положението беше общо взето идентично!Та въпроса ми е това нормално ли е при този модел или просто съм попадал на такива екземпляри !Още ,ако може да да ми дадете насоки за какво да гледам , като скрити и бъдещи пробкеми нещо по електриката и електрониката, което да индикира за нередности Нещо типично хондаджийско фен съм на автоматика , а за този на хонда не знам нищичко - препоръчван ли е , надежден ли е или по добре да заложа на класически ръчкиБлагодаря Ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #2 Отговорено 24 Септември, 2012 Повърхностната ръжда по окачването не трябва да те притеснява. Всички коли я имат, кои по-малко, кои повече.При огледа задължителна проверка на задния диференциал. Става, като тръгваш от място с навит до край волан и повече газ. Не трябва да има шумове и вибрации. Намери си кал или пясък и пробвай дали включва 4х4.Щом предпочиташ автоматик, си вземи такъв. С необходимото обслужване ще ти служи верно дълги години. Особено редовна смяна на маслото, и наливане на "оригинално" Хонда масло. На всяка смяна на маслото в двигателя, "сменяш" и маслото в автоматика. Сменяш е в кавички, защото от пробката източваш, и после наливаш 2.9 литра, но това не е цялото количество. Може да се сменява и наведнъж, на около 45000 км, но тогава е 4 пъти по 2.9 литра. При оглед проверка на автоматика - ниво и качество на маслото, и дали превключва плавно, без удари, или боксуване на всички скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #3 Отговорено 24 Септември, 2012 (Редактирано) Много правилно за автоматика.Освежаване на маслото поне на две смени ДВГ.Аз карам от две години црв автомат.....просто чудоГледай за теч от горното казанче на радиатора.Неизбежна подмяна с нов,но може да свалиш от цената при покупката.Теч от гарнитурата на картера и тресящо при ускорение вътрешно каре.Това са общо взето болестите при първа генерация,но не рядко и при втора Редактирано 24 Септември, 2012 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chepho 0 #4 Отговорено 25 Септември, 2012 Здравейте,Аз бих те посъветвал да провериш радиаторите , те създават ядове по мое усмотрение.Също можеш да погледнеш за умаслени амортисьори.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JuStan 0 #5 Отговорено 25 Септември, 2012 (Редактирано) Благодаря Ви за съветитеНо мен много ме притеснява ръждата!Понеже съм го ял преди години с една мазда с уж повърхностна ръжда как за година стана за скрап - вече много внимавам с това !Всичко друго се оправя - кафявата чума тръгне ли - не !Гледах модели и от първата генерация - като че ли там ръждите са по малко !даже на една англичанка 99 години - направо липсваха!За това у мен този въпрос е на първо место !Съжалявам , че не направих снимки, но един от моделите които разглеждах отдолу беше в ужасно състояние, дип че беше 2005 от Италия ! иначе ламарини и интерир прекрасни - новите тази:- даже на снимката на двигателя се виждат част от ръждите високо над двигатя ло накрайниците на климатика както и в близост до кабината под разпънката http://nfs.mobile.bg...5282&f1=detailsВариант е пича преди това да е препускал през морето с него, ама като не знам със сигурност за това и питам-нормално ли е доста ръжда отдолу и по двигателя по сравнително нова кола !при вас как е ? интересуват ме най-вече за вторате генерация след 2003 година поздрави Редактирано 25 Септември, 2012 от JuStan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #6 Отговорено 25 Септември, 2012 През януари тази година сложих нови долни шарнири(японски), през март вече бяха оранжеви Не смятам че тази корозия трябва да те притеснява, ти гледай купето.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MItko_crv 14 #7 Отговорено 26 Септември, 2012 Здравей JuStan,Щом толкова те притеснява ръждата по този екземпляр, просто го забравяш и търсиш друг.При мен търсенето продължи към 11 месеца, но накрая намерих читав автомобил.Впрочем автомобила от линка няма как да е декември 2005 г., защото в началото на въпросната година /ако не се лъжа март 2005/ тръгва фейслифта на 2-а генерация. Ако все пак държиш - провери по номера на рамата с VIN-декодера, любопитно е какво ще излезе.В неделя сигурно ще има сбирка на Слатина, може да наминеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JuStan 0 #8 Отговорено 26 Септември, 2012 MItko_crv притеснява ме ръждата по всички коли , които гледах както казах, това ми направи лошо впечатление, както и това, че при по старата генерация ръждата като че ли е по малко затова питам и разпитвам и събирам мнения-впечатления благодаря ви за търпението <h3></h3> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 26 Септември, 2012 Правилно правиш, просто си иска търсене, ама и не издребяваи много, такива ръждички като по маркуча на климатика ако те спират скоро няма да намериш хубава кола. Ако обаче ръждата е на всякъде както казваш тогава може да я подминеш, и аз ръжда да не видя. Предполагам че това са коли от околоморските раиони на Италия, макар че то там всичко е морско или пък такива дето бая време са поседяли докато се продадат. Една карана кола никога няма да ръждяса така, но пък може да е скапана от каране, няма пълно щастие, обаче има търпение и наи вече късмет, ако имаш късмет ще намериш твоята кола и от пръв поглед ще я познаеш, та така-търпение хубава кола лесно не се купува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emsi 6 #10 Отговорено 27 Септември, 2012 Много си прав че ръждата при 1 ген е по -малко Въобще 1ген са наи -здрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове