Jump to content
JuStan

Въпрос относно CR-V

Recommended Posts

Здравейте Отскоро се заглеждам по Хонда CR-V, като за семеен автомобил :)На офф роад от тежък тип - надали ще го подлагам някога , хареса ми колко е широк и просторен и неимоверно практичен. Задължително ще се газифицира !изчетох доста неща във форума за този модел, но ест. имам и въпросиХодихи на няколко огледа на такива, които се продават. на Горубляне и ДупницаИнтересува ме модела , който май се води второ поколение или конкретно такъв 2002-2005 година!Ако греша нещо моля да ме извините !Кое ми направи впечатление при оглежданите моделиМного ръжда по окачването отпред и отзад, както и в двигателния отсег по накрайниците на теръбите - повечето винтове и скоби, както и омасляване на рейката в горната и частГледах австрийки, швейцарки и италианки - положението беше общо взето идентично!Та въпроса ми е това нормално ли е при този модел или просто съм попадал на такива екземпляри !Още ,ако може да да ми дадете насоки за какво да гледам , като скрити и бъдещи пробкеми нещо по електриката и електрониката, което да индикира за нередности Нещо типично хондаджийско :)фен съм на автоматика , а за този на хонда не знам нищичко - препоръчван ли е , надежден ли е или по добре да заложа на класически ръчкиБлагодаря Ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повърхностната ръжда по окачването не трябва да те притеснява. Всички коли я имат, кои по-малко, кои повече.При огледа задължителна проверка на задния диференциал. Става, като тръгваш от място с навит до край волан и повече газ. Не трябва да има шумове и вибрации. Намери си кал или пясък и пробвай дали включва 4х4.Щом предпочиташ автоматик, си вземи такъв. С необходимото обслужване ще ти служи верно дълги години. Особено редовна смяна на маслото, и наливане на "оригинално" Хонда масло. На всяка смяна на маслото в двигателя, "сменяш" и маслото в автоматика. Сменяш е в кавички, защото от пробката източваш, и после наливаш 2.9 литра, но това не е цялото количество. Може да се сменява и наведнъж, на около 45000 км, но тогава е 4 пъти по 2.9 литра. При оглед проверка на автоматика - ниво и качество на маслото, и дали превключва плавно, без удари, или боксуване на всички скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно за автоматика.Освежаване на маслото поне на две смени ДВГ.Аз карам от две години црв автомат.....просто чудо;)Гледай за теч от горното казанче на радиатора.Неизбежна подмяна с нов,но може да свалиш от цената при покупката.Теч от гарнитурата на картера и тресящо при ускорение вътрешно каре.Това са общо взето болестите при първа генерация,но не рядко и при втора

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Аз бих те посъветвал да провериш радиаторите , те създават ядове по мое усмотрение.Също можеш да погледнеш за умаслени амортисьори.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветитеНо мен много ме притеснява ръждата!Понеже съм го ял преди години с една мазда с уж повърхностна ръжда как за година стана за скрап - вече много внимавам с това !Всичко друго се оправя - кафявата чума тръгне ли - не !Гледах модели и от първата генерация - като че ли там ръждите са по малко !даже на една англичанка 99 години - направо липсваха!За това у мен този въпрос е на първо место !Съжалявам , че не направих снимки, но един от моделите които разглеждах отдолу беше в ужасно състояние, дип че беше 2005 от Италия ! иначе ламарини и интерир прекрасни - новите тази:- даже на снимката на двигателя се виждат част от ръждите високо над двигатя ло накрайниците на климатика както и в близост до кабината под разпънката http://nfs.mobile.bg...5282&f1=detailsВариант е пича преди това да е препускал през морето с него, ама като не знам със сигурност за това и питам-нормално ли е доста ръжда отдолу и по двигателя по сравнително нова кола !при вас как е ? интересуват ме най-вече за вторате генерация след 2003 година поздрави

Редактирано от JuStan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През януари тази година сложих нови долни шарнири(японски), през март вече бяха оранжеви ;) Не смятам че тази корозия трябва да те притеснява, ти гледай купето.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей JuStan,Щом толкова те притеснява ръждата по този екземпляр, просто го забравяш и търсиш друг.При мен търсенето продължи към 11 месеца, но накрая намерих читав автомобил.Впрочем автомобила от линка няма как да е декември 2005 г., защото в началото на въпросната година /ако не се лъжа март 2005/ тръгва фейслифта на 2-а генерация. Ако все пак държиш - провери по номера на рамата с VIN-декодера, любопитно е какво ще излезе.В неделя сигурно ще има сбирка на Слатина, може да наминеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

MItko_crv

притеснява ме ръждата по всички коли , които гледах

 

както казах, това ми направи лошо впечатление, както и това, че при по старата генерация ръждата като че ли е по малко

 

затова питам и разпитвам и събирам мнения-впечатления

 

благодаря ви за търпението :)

 

 

 

 

<h3></h3>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно правиш, просто си иска търсене, ама и не издребяваи много, такива ръждички като по маркуча на климатика ако те спират скоро няма да намериш хубава кола. Ако обаче ръждата е на всякъде както казваш тогава може да я подминеш, и аз ръжда да не видя. Предполагам че това са коли от околоморските раиони на Италия, макар че то там всичко е морско :D или пък такива дето бая време са поседяли докато се продадат. Една карана кола никога няма да ръждяса така, но пък може да е скапана от каране, няма пълно щастие, обаче има търпение и наи вече късмет, ако имаш късмет ще намериш твоята кола и от пръв поглед ще я познаеш, та така-търпение :) хубава кола лесно не се купува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав че ръждата при 1 ген е по -малко Въобще 1ген са наи -здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...