Jump to content
Alexa777

Загряване

Recommended Posts

Здравейте,Скоро ми възникна проблем с температурата. Почна ли да изкачвам по-висок трап и започва да загрява, стига на 1 см. преди червеното и след малко почва леко да пада, но това не ми се беше случвало, а я карам вече 2 години. Притесних се като го видях. Като карам по равен път дори в големите жеги не загрява, дори по магистрала с 4000 оборота няма никаквъ проблем - температурата си държи преди средата, но на стръмен път загрява мина ли 500 м и почва да дига темперятурата, стига някъде 1 см преди края и след малко почва бавно да пада и задържа на нормалното ниво, до следващо изкачване, когато пак се повтарят нещата. Температурата не стига до червеното, но все пак ме притеснява, защото до сега винаги е държала температура преди средата и никога не ми е вдигала повече дори градско и в големите жеги. Днес проверих маслото (10w40 Mobil) и се оказа, че е малко под минимума. Какво може да ме посъветвате.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти трябва: http://autobel.biz/product_info.php?cPath=145_55&products_id=1461Ако си на 78 градуса,ако не потърси си в каталога и си поръчай при местния търговец.И моята история е подобна: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=76148&view=findpost&p=1057292753&hl=&fromsearch=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверил си маслото?Виж антифриза по-добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверил си маслото?Виж антифриза по-добре :)

Антифриз има. Днес долях и малко масло, защото беше малко под минимума. Днес обаче ми дадоха друго предположение - за гърнето, че ако е запушено може и да е от него. А мойто задно гърне вътре всичко е лом, че дори скоро малко се смачка на самота крайно гърне последата. Може ли да е от гърнето проблема?Благодаря Ви за отзивчивостта. Редактирано от Alexa777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери (за всеки случай) да няма масло в антифриза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нов термостат на 78С за 20-25лв и 10 мин свободно времесъщият проблем го реших преди 2 дни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е гърнето със сигурност.и мойто беше запушено със заводската перука,която му поставят вътре.симптомите са други.термостата трябва да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах аналогичен проблем и беше термостат. При това термостата отваряше, просто беше крив и не пропускаше достатъчно течност за да охлажда добре. Ако не си го сменял скоро - наистина пробвай първо с него.P.S. И аз смятам, че гърнето няма нищо общо.

Редактирано от tsurko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че може да звучи глупаво, ама виж включва ли се перката на радиатора. При мен се случи такова загряване и се оказа че е заминал датчика на перката. Смених ги и с термостата за всеки случай и всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момци, я да Ви попитам и аз относно температурата на водата в моята колица. Имам 6-та генерация японка 1.4i (75 кс). Като покарам колата и като загрее, стрелката на водата стои малко над средата, и там си стои постоянно. Антифриза си е в нормата. Това нормално ли е според Вас, или и аз както посъветвахте колегата да сменя термостата. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се оправи с това което ти казах на ЛС сменяш термостата ако пак не се оправи 100% е радиатор..:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry za tova 4e ne e na latinica, no sum na rabota i nqmam bg....Ami pi4 da to po4ti vinagi e termostata za smqta, samo deto ne znam za6to nikoi ne se e setil za vodna pompa - 4e az smenix 2 garnituri to4no zaradi vodnata pompa (i 2 termostata)I vsi4ko e to4no dokato ne izlqza na magistralata i ne po4na da ka4vam nqkoi 5km bair i sled vsi4ko vuzmojno smeneno pak ponqkoga pomrudva malko nagore strelkata.Zatova da ne puskam nova tema, ama s maistora stignaxme do zaklu4enieto, 4e na d15b2 ima prosto konstruktiven defekt - mnogo e maluk radiatora za oxlajdane, ta nqkoi znae li ot kakvo moga da si sloja radiator - po-golqm, za da re6a texni4eskiq problem na honda :) (accord...civic s po-golqm motor)...10x i sorry za ezika :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,Нещата се оправиха след смяна на термостата. Тествах я и вече всичко е както беше преди да възникне проблема - застава си малко преди средата и заковава. Благодаря на всички за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко се разминавам с темата за загряване, но не ми се иска да задръствам с нови теми..., та някой може ли да ми каже колко е вместимостта на водния радиатор? Сивика е '97г., английски вариант. Много благодаря предварително!:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейНаскоро ми се наложи да сменям антифриза (голяма игра беше докато промия стария- отидоха около 25 литра дестилирана вода). Установих, че цялата охлаждаща система е около 3 литра- както си пише и в книжката- но за всеки вид двигател е различно, и упоменато в книжката.Вместимостта само на радиатора не я зная, но може да се измери.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да промия сиситемата че нещо не ме кефи как изглежда антифриза,не че има проблем колата но едва ли е сменян скоро.Как го направи? Изкара изходящия маркуч от радиатора да изтече бозата и после наля вода докато загрее колата и да отвори термостата и след това пускаш и наново ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейПри мен (а сигурно и при останалите) има пробка на радиатора, която се отвива (отгоре се провира ръката, че е по- лесно, и колата не беше повдигната по някакъв начин, а под лек наклон надолу). Отваря се само пробката без нищо друго да се пипа, и парното е "пуснато", и антифриза се изсмуква чак от малкото казанче- преливник до капка. Налива се вода (в моя случай дестилирана) в радиатора, и при нужда се долива. И всичко наново...Промих веднъж (стария антифриз беше зелен)- и хоп- цвета пак зелен. И така докато не си играх да промия 6-7 пъти системата, но накрая имаше полза- течеше бистра вода. И 1-2 пъти я загрях до 90 градуса- източих водата и налях нова. Сваля се и малкото казанче- преливник, и също може да се измие като хората.П.С. След като налях вода- перката започна да се включва на 100 градуса температура (засечена по бордовия комп), докато преди със стария и след това с новия антифриз перката се включва на 93,5 градуса. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tермостат ако не се управи радиатор...Дано да е първото..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой слагал ли е от тези препарати които прочистват системата.Защото си мисля че е нож с две остриета??!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...