Alexa777 1 #1 Публикувано 14 Септември, 2012 Здравейте,Скоро ми възникна проблем с температурата. Почна ли да изкачвам по-висок трап и започва да загрява, стига на 1 см. преди червеното и след малко почва леко да пада, но това не ми се беше случвало, а я карам вече 2 години. Притесних се като го видях. Като карам по равен път дори в големите жеги не загрява, дори по магистрала с 4000 оборота няма никаквъ проблем - температурата си държи преди средата, но на стръмен път загрява мина ли 500 м и почва да дига темперятурата, стига някъде 1 см преди края и след малко почва бавно да пада и задържа на нормалното ниво, до следващо изкачване, когато пак се повтарят нещата. Температурата не стига до червеното, но все пак ме притеснява, защото до сега винаги е държала температура преди средата и никога не ми е вдигала повече дори градско и в големите жеги. Днес проверих маслото (10w40 Mobil) и се оказа, че е малко под минимума. Какво може да ме посъветвате.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 14 Септември, 2012 Това ти трябва: http://autobel.biz/product_info.php?cPath=145_55&products_id=1461Ако си на 78 градуса,ако не потърси си в каталога и си поръчай при местния търговец.И моята история е подобна: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=76148&view=findpost&p=1057292753&hl=&fromsearch=1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FOXO 45 #3 Отговорено 14 Септември, 2012 Проверил си маслото?Виж антифриза по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexa777 1 #4 Отговорено 14 Септември, 2012 (Редактирано) Проверил си маслото?Виж антифриза по-добре Антифриз има. Днес долях и малко масло, защото беше малко под минимума. Днес обаче ми дадоха друго предположение - за гърнето, че ако е запушено може и да е от него. А мойто задно гърне вътре всичко е лом, че дори скоро малко се смачка на самота крайно гърне последата. Може ли да е от гърнето проблема?Благодаря Ви за отзивчивостта. Редактирано 14 Септември, 2012 от Alexa777 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #5 Отговорено 14 Септември, 2012 Провери (за всеки случай) да няма масло в антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #6 Отговорено 14 Септември, 2012 нов термостат на 78С за 20-25лв и 10 мин свободно времесъщият проблем го реших преди 2 дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #7 Отговорено 14 Септември, 2012 не е гърнето със сигурност.и мойто беше запушено със заводската перука,която му поставят вътре.симптомите са други.термостата трябва да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsurko 39 #8 Отговорено 14 Септември, 2012 (Редактирано) Имах аналогичен проблем и беше термостат. При това термостата отваряше, просто беше крив и не пропускаше достатъчно течност за да охлажда добре. Ако не си го сменял скоро - наистина пробвай първо с него.P.S. И аз смятам, че гърнето няма нищо общо. Редактирано 14 Септември, 2012 от tsurko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cokela 2 #9 Отговорено 15 Септември, 2012 Знам че може да звучи глупаво, ама виж включва ли се перката на радиатора. При мен се случи такова загряване и се оказа че е заминал датчика на перката. Смених ги и с термостата за всеки случай и всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
evil_kn 0 #10 Отговорено 15 Септември, 2012 Здравейте момци, я да Ви попитам и аз относно температурата на водата в моята колица. Имам 6-та генерация японка 1.4i (75 кс). Като покарам колата и като загрее, стрелката на водата стои малко над средата, и там си стои постоянно. Антифриза си е в нормата. Това нормално ли е според Вас, или и аз както посъветвахте колегата да сменя термостата. Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DevilJin 0 #11 Отговорено 15 Септември, 2012 Ако не се оправи с това което ти казах на ЛС сменяш термостата ако пак не се оправи 100% е радиатор.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velislav 0 #12 Отговорено 15 Септември, 2012 Sorry za tova 4e ne e na latinica, no sum na rabota i nqmam bg....Ami pi4 da to po4ti vinagi e termostata za smqta, samo deto ne znam za6to nikoi ne se e setil za vodna pompa - 4e az smenix 2 garnituri to4no zaradi vodnata pompa (i 2 termostata)I vsi4ko e to4no dokato ne izlqza na magistralata i ne po4na da ka4vam nqkoi 5km bair i sled vsi4ko vuzmojno smeneno pak ponqkoga pomrudva malko nagore strelkata.Zatova da ne puskam nova tema, ama s maistora stignaxme do zaklu4enieto, 4e na d15b2 ima prosto konstruktiven defekt - mnogo e maluk radiatora za oxlajdane, ta nqkoi znae li ot kakvo moga da si sloja radiator - po-golqm, za da re6a texni4eskiq problem na honda (accord...civic s po-golqm motor)...10x i sorry za ezika Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexa777 1 #13 Отговорено 16 Септември, 2012 Здравейте отново,Нещата се оправиха след смяна на термостата. Тествах я и вече всичко е както беше преди да възникне проблема - застава си малко преди средата и заковава. Благодаря на всички за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lili84 0 #14 Отговорено 25 Септември, 2012 Здравейте, малко се разминавам с темата за загряване, но не ми се иска да задръствам с нови теми..., та някой може ли да ми каже колко е вместимостта на водния радиатор? Сивика е '97г., английски вариант. Много благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #15 Отговорено 25 Септември, 2012 ЗдравейНаскоро ми се наложи да сменям антифриза (голяма игра беше докато промия стария- отидоха около 25 литра дестилирана вода). Установих, че цялата охлаждаща система е около 3 литра- както си пише и в книжката- но за всеки вид двигател е различно, и упоменато в книжката.Вместимостта само на радиатора не я зная, но може да се измери.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #16 Отговорено 26 Септември, 2012 И аз мисля да промия сиситемата че нещо не ме кефи как изглежда антифриза,не че има проблем колата но едва ли е сменян скоро.Как го направи? Изкара изходящия маркуч от радиатора да изтече бозата и после наля вода докато загрее колата и да отвори термостата и след това пускаш и наново ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #17 Отговорено 26 Септември, 2012 ЗдравейПри мен (а сигурно и при останалите) има пробка на радиатора, която се отвива (отгоре се провира ръката, че е по- лесно, и колата не беше повдигната по някакъв начин, а под лек наклон надолу). Отваря се само пробката без нищо друго да се пипа, и парното е "пуснато", и антифриза се изсмуква чак от малкото казанче- преливник до капка. Налива се вода (в моя случай дестилирана) в радиатора, и при нужда се долива. И всичко наново...Промих веднъж (стария антифриз беше зелен)- и хоп- цвета пак зелен. И така докато не си играх да промия 6-7 пъти системата, но накрая имаше полза- течеше бистра вода. И 1-2 пъти я загрях до 90 градуса- източих водата и налях нова. Сваля се и малкото казанче- преливник, и също може да се измие като хората.П.С. След като налях вода- перката започна да се включва на 100 градуса температура (засечена по бордовия комп), докато преди със стария и след това с новия антифриз перката се включва на 93,5 градуса. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DevilJin 0 #18 Отговорено 26 Септември, 2012 Tермостат ако не се управи радиатор...Дано да е първото.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #19 Отговорено 28 Септември, 2012 А някой слагал ли е от тези препарати които прочистват системата.Защото си мисля че е нож с две остриета??! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове