М.И.Я. 30 #1 Публикувано 10 Септември, 2012 и с по-малка скорост в завои, но само надясно ввичко това се случва след поставянето на АГУ. Майсторчето иска да запуши тръбата за вуздух и да пробие онази голямата кутия под вупросна тръба, но според мен това не е начина. Имал ли е някой подобен проблем от вас и моля за съвет.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 10 Септември, 2012 дам,това е нормално.предполагам,караш d15b2 и си с обикн.газова.не си само ти.някои махат пласмасовата тръба след филтърната кутия.моя съвет е недай давай да ти прават дупки насам натам,а просто си карай на скорост.от свободна гориво не се пести,а понякога е доста рисковано да караш на свободна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 10 Септември, 2012 и с по-малка скорост в завои, но само надясно ввичко това се случва след поставянето на АГУ. Майсторчето иска да запуши тръбата за вуздух и да пробие онази голямата кутия под вупросна тръба, но според мен това не е начина. Имал ли е някой подобен проблем от вас и моля за съвет.ПоздравиТова горното мнение май не е много на място?!? Дай да видим положението на изпарителя, че "майсторчето" си е оставило ръцете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
М.И.Я. 30 #4 Отговорено 10 Септември, 2012 изпарителя е поставен надлъжно. Възможно ли е да и е в него проблема, а не само от потока въздух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 11 Септември, 2012 дам,това е нормално.предполагам,караш d15b2Горе пише Д14А4 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #6 Отговорено 11 Септември, 2012 саj.за недоглеждането.изпарителя се поставя надлъжно от повечето майстори,защото ако е напречно колата гасне като набиеш спирачки.мойта кола с чисто ново ловато го правеше,прави го и сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #7 Отговорено 11 Септември, 2012 И аз съм така с гасненето на газ при по висока скорост или в завой.Варианта е да се пипне празния ход за да компенсира повечето въздух но при мен това се отразява на разхода като цяло.Други запушват тръби,слагат донапрени,чашки от кафе с рязано дъно и какво ли още не съм виждал ноо на двигателя не му е добре така Както спомена колегата,карай си така при по висока скорост няма да изключваш или правиш някоя дяволия от споменатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 11 Септември, 2012 Как ще кара така, това да не е голф?!? Трябва да се измени положението на изпарителя за да се избегне това гаснене на десни завои! За въздуха: Не е същия двигател, но му е толкова добре, че няма никакви оплаквания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове