djvsk 38 #1 Публикувано 27 Август, 2012 здравейте колеги проблема ми е следния по някой път ми се получава като съм на първа да тръгвам заглъхва все едно ще загасне. Трябва да настъпя колкото мога и след секунда две и се оправя. Но и другото стана като спъната не иска да ускорява както преди. Та иксах да попитам възможноли е да е стъпково моторче? Колата е хонда сивик 5 ген двигателя е Д15Б7. и другото което ми направи впечатление тази вечер на втора стигнах почти до прекъсвач и като влезна трета оборотите ми паднаха на около 3000 може малко отгоре, Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #2 Отговорено 27 Август, 2012 (Редактирано) Едва ли е клапана за празен ход, по вероярно нещо по високото напражение или датчик на позицията на дросела или датчик за налягане във всмукателния колектор.Може и главното реле да се ебава нещо Редактирано 27 Август, 2012 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #3 Отговорено 28 Август, 2012 (Редактирано) Започни от по-лесните неща - горивен и въздушен филтър, свещи, почисти си капачката и палеца, виж дали имаш грешки и после търси проблема по електрониката. Редактирано 28 Август, 2012 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #4 Отговорено 28 Август, 2012 Може би трябваше да добавя че колата беше прегряна сменени са всички гарнитури, гуми клапани, масло, свещи и преди това бобината. Като я взех от майстора. Вървеше доста. Глава и клапани са шлайфани. И отидох до морето и обратно и после почна да го прави. Ако знаете в пловдив някъде за диагностика може да споделите Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #5 Отговорено 28 Август, 2012 Както писа колегата, смени си поне горивния филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #6 Отговорено 28 Август, 2012 Щом си имал ремонт да не би ангренажа да не е бил натегнат достатъчно и да е прескочил 1 зъб? или реглаж на клапани? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 30 Август, 2012 На какво гориво се придвижваш а на другите скорости как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #8 Отговорено 31 Август, 2012 И на другите скорости е така. По някой път се подобрява, но в повечето случай е така. Иначе ми е правен и реглаж клапани и шлайф и на тях. До колкото горивото съм на газ инжжекцион фобос. Но това го прави и на безнин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 31 Август, 2012 Иди при майстора дето е сменял ремъка да провери дали всичко е в ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #10 Отговорено 1 Септември, 2012 (Редактирано) Да попитам ако е както казваш прескочил зъб на ремъкла, нямашели да е друг проблема не много приятен? Редактирано 1 Септември, 2012 от djvsk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #11 Отговорено 1 Септември, 2012 Ако беше от ремък щеше да стане ясно веднага, а не след ходене до морето и обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #12 Отговорено 1 Септември, 2012 Не е ли възможно да е прескочил един зъб след като е сменен и зацепен правилно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 1 Септември, 2012 Ако е оставен лабав една проверка няма да навреди,бързо се прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #14 Отговорено 2 Септември, 2012 Ако е оставен лабаф че приплясква и нема да се оправя след като е прескочила зъб, 2,3 . А според мен може да е от бобината и при мен го има същия проблем но в малко по-добър вариянт прави го само когато е загряла колата и на вън е много топло макар че напоследък става по-зле и започна да го прави и при по-хладно днес ще проверя как са съпротивленията на бобината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #15 Отговорено 2 Септември, 2012 Ако е оставен лабаф че приплясква и нема да се оправя след като е прескочила зъб, 2,3 . А според мен може да е от бобината и при мен го има същия проблем но в малко по-добър вариянт прави го само когато е загряла колата и на вън е много топло макар че напоследък става по-зле и започна да го прави и при по-хладно днес ще проверя как са съпротивленията на бобината.Здрасти колега не ми е от бобината защото и тя е нова тези дни ще ходя да я закачат на компютър да видим какво ще покаже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #16 Отговорено 3 Септември, 2012 А каква бобина си сложил ако не е тайна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #17 Отговорено 3 Септември, 2012 не е тайна колега бобината е magneti marelli hitachi нямаше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #18 Отговорено 3 Септември, 2012 (Редактирано) Тези бобини са пълен к.р предполагам от Еврото си я взел, возя си една таква прекъсваща в багажника за резерва. Бобина на няма и 1000км ми правише проблеми на газ, но не и на бензин подобни на твоите Не изключвай варианта с дефектна бобина.Намери колета с бобина като твоята или цяло делко и тествай като го замениш Ако решиш и кабели да взимаш от еврото продават сваг и са още по-зле и от бобините им разпадат се при първото вадене Редактирано 3 Септември, 2012 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #19 Отговорено 4 Септември, 2012 Не колега не от еврото в пловдив има един магазин който се води само за японски части, от там ми я препоръчаха. А ти каква си сложил и ти се махнаха проблемите? Трябва да взема от някой колега да пробвам. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #20 Отговорено 4 Септември, 2012 Провери си вакуумите по мотора,възможно е да има някъде спукан маркуч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #21 Отговорено 4 Септември, 2012 Сложих оригинална. Сега препрочетах пак темата, и съм пропуснал момента, че и на бензин прави този проблем. По същия начин ли придърпва или по-малко.Иначе policeman ти е дал идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #22 Отговорено 4 Септември, 2012 Ами на бензин помалко. на пак няма ускорение каквото преди . А дано да не е тъп въпроса но как да проверя вакуумите? Не съм го правил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #23 Отговорено 4 Септември, 2012 Прегледай тънките маркучета за дупчици и цепнатини, на запален мотор ги дърпай леко да видиш дали има някъква разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #24 Отговорено 26 Октомври, 2012 Колеги смених ъгъла на делкото и сега тръгна по добре. Може би бобината която сложих съм разместил ъгъла сега се промениха оборотите при вклучени фарове СД оборотите ми отиват на окколо 400 но нито тресе нито нищо. А преди седяха на около 700 и все едно щеше да загасне. Това с оборотите притеснително ли е? Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове