Jump to content
djvsk

заглъхва при първа не ускорява

Recommended Posts

здравейте колеги проблема ми е следния по някой път ми се получава като съм на първа да тръгвам заглъхва все едно ще загасне. Трябва да настъпя колкото мога и след секунда две и се оправя. Но и другото стана като спъната не иска да ускорява както преди. Та иксах да попитам възможноли е да е стъпково моторче? Колата е хонда сивик 5 ген двигателя е Д15Б7. и другото което ми направи впечатление тази вечер на втора стигнах почти до прекъсвач и като влезна трета оборотите ми паднаха на около 3000 може малко отгоре, Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е клапана за празен ход, по вероярно нещо по високото напражение или датчик на позицията на дросела или датчик за налягане във всмукателния колектор.Може и главното реле да се ебава нещо

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни от по-лесните неща - горивен и въздушен филтър, свещи, почисти си капачката и палеца, виж дали имаш грешки и после търси проблема по електрониката.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би трябваше да добавя че колата беше прегряна сменени са всички гарнитури, гуми клапани, масло, свещи и преди това бобината. Като я взех от майстора. Вървеше доста. Глава и клапани са шлайфани. И отидох до морето и обратно и после почна да го прави. Ако знаете в пловдив някъде за диагностика може да споделите :) Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писа колегата, смени си поне горивния филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си имал ремонт да не би ангренажа да не е бил натегнат достатъчно и да е прескочил 1 зъб? или реглаж на клапани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какво гориво се придвижваш а на другите скорости как е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на другите скорости е така. По някой път се подобрява, но в повечето случай е така. Иначе ми е правен и реглаж клапани и шлайф и на тях. До колкото горивото съм на газ инжжекцион фобос. Но това го прави и на безнин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при майстора дето е сменял ремъка да провери дали всичко е в ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам ако е както казваш прескочил зъб на ремъкла, нямашели да е друг проблема не много приятен?

Редактирано от djvsk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше от ремък щеше да стане ясно веднага, а не след ходене до морето и обратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли възможно да е прескочил един зъб след като е сменен и зацепен правилно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е оставен лабав :tooth: една проверка няма да навреди,бързо се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е оставен лабаф че приплясква и нема да се оправя след като е прескочила зъб, 2,3 . А според мен може да е от бобината и при мен го има същия проблем но в малко по-добър вариянт прави го само когато е загряла колата и на вън е много топло макар че напоследък става по-зле и започна да го прави и при по-хладно днес ще проверя как са съпротивленията на бобината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е оставен лабаф че приплясква и нема да се оправя след като е прескочила зъб, 2,3 . А според мен може да е от бобината и при мен го има същия проблем но в малко по-добър вариянт прави го само когато е загряла колата и на вън е много топло макар че напоследък става по-зле и започна да го прави и при по-хладно днес ще проверя как са съпротивленията на бобината.

Здрасти колега не ми е от бобината защото и тя е нова :) тези дни ще ходя да я закачат на компютър да видим какво ще покаже:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква бобина си сложил ако не е тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е тайна колега бобината е magneti marelli :) hitachi нямаше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези бобини са пълен к.р предполагам от Еврото си я взел, возя си една таква прекъсваща в багажника за резерва. Бобина на няма и 1000км ми правише проблеми на газ, но не и на бензин подобни на твоите :)Не изключвай варианта с дефектна бобина.Намери колета с бобина като твоята или цяло делко и тествай като го замениш :)Ако решиш и кабели да взимаш от еврото продават сваг и са още по-зле и от бобините им :) разпадат се при първото вадене :)

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не от еврото в пловдив има един магазин който се води само за японски части, от там ми я препоръчаха. А ти каква си сложил и ти се махнаха проблемите? Трябва да взема от някой колега да пробвам. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си вакуумите по мотора,възможно е да има някъде спукан маркучПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих оригинална. Сега препрочетах пак темата, и съм пропуснал момента, че и на бензин прави този проблем. По същия начин ли придърпва или по-малко.Иначе policeman ти е дал идея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на бензин помалко. на пак няма ускорение каквото преди . А дано да не е тъп въпроса но как да проверя вакуумите? Не съм го правил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай тънките маркучета за дупчици и цепнатини, на запален мотор ги дърпай леко да видиш дали има някъква разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених ъгъла на делкото и сега тръгна по добре. Може би бобината която сложих съм разместил ъгъла :) сега се промениха оборотите при вклучени фарове СД оборотите ми отиват на окколо 400 но нито тресе нито нищо. А преди седяха на около 700 и все едно щеше да загасне. Това с оборотите притеснително ли е? Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...