Markony 2244 #41 Отговорено 24 Октомври, 2012 Прочетох много внимателно сайта.Гледах видеото и упътванията както и FAQ.Не мога да хвана никаква логига в думите на Веско.Според мен тоя тампон решава проблема на неработещ амортисьор.Демек предотвратява люлеенето и накланянето в завой.Това ми говори за износени амортисьори.Според мен моя проблем е точно обратния.Нямам никакво люлеене извън нормите.Иска ми се да е по-меко и отзивчиво окачването.Прочетете и вие и ме поправете ако греша.Още един вариант да Пробвам тампоните и да преценя,но съм почти убеден ,че ефекта ще е обратен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesko1234 0 #42 Отговорено 25 Октомври, 2012 Според мене при минаване през дупка уретановия тампона първи поема част от енергията на удара и затова ги усещам по-глухо и по-меко. Имат дупки по средата и са твърди от еластична материя и затова поемат колебания полвин един сантиметър. Незнам колко е нормално да се накланя харвито в завои и при неравен път, не съм карал друг джип. Майстора ми каза че всичко е ок по окачването и колата прилича да е на 140 хил. км, а и на мен амортисьорите не ми изглеждат да са свършили и като поведение на пътя и нямат външно омасляване, ама кой ги знай. 100% не са както когато са излезли от завода. При неравност и завой колата се залюлява един път и амортисьорите я спират, не продължава след това люлеенето.Според моите представиот физика, без да съм някакъв специалист разсъждавам така. При завой автомобила от центробежната сила центъра на тежеста на колата отива към външното предно колело и пружината се свива и колата ляга по-ниско и притиска гумата към асфалта. Ако се ограничи това свиване с пружинните буфери центъра на тежеста ще е по-високо, а притискането няма да е в такава степен към това колело, а по-разпределено към останалите. И това ще доведе до изхвърчане от завоя при скорост при която ще е ок без пружинните буфери. А при тежъкк офроуд с голяма скорост амплитудата на пружините ще е ограничена от буферите и центъра на тежеста отново ще е малко по-високо и пружинтие и амортисьорите няма да могат да поемат неравностите в пълния им заводски обем и ще почне да се отлепя гумите от пътя от неравностите при по-ниска максимална скорост отколкото на оригинално харви.Някой от Варна ако иска може да се видим да пробва как е що е и дали има разлика със неговата кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2834 #43 Отговорено 16 Януари, 2013 Колега Markony, Извинявам се за невежеството от моя страна, но... Тъй като не ми стана ясно за кои тампони точно става въпрос (аматьор съм си все пак), би ли споделил, моля, с повече детаили и ако може, и снимки. Ще ти бъда благодарен! Живо ме интересува кои тампони, къде точно се намират и къде трабва да се режат. Предвариелно благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #44 Отговорено 17 Януари, 2013 Каква ти е идеята или проблема.Това ,че аз съм рязал си е на моя отговорност....знам какво печеля и губя.Така че не бързай да променяш конструкцията Като се позатопли ,ще махна тампоните изцяло да измеря работния ход на амортисьора при офф вариант.Тез динамичните промени ,няма как да се измерят .Ще намажа стеблото с грес и ще направя едно тракче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #45 Отговорено 21 Януари, 2013 Привет колеги, някой друг освен vesko1234 пробвал ли е тези т.н. Полиуретанови подложки на амортисьорите от http://www.amortisior.com/ за които става въпрос няколко поста по-горе? имате ли мнения за тях? от къде и как сте си ги закупили?нещо не ми вдъхват доверие.. приличат ми на реклама от WS Teleshop.. (безполезна глупост за много пари).. не че се оплаквам много, но ако има възможност бих направил нещо за комфорта при возията на моето HR-V, и ако тези подложки вършат някаква работа.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #46 Отговорено 21 Януари, 2013 И аз имам мнение за субективното усещане на окачването.Естествено с времето свикнах,но промених малко положението с гумите,поне сега зимата.Карам на 1,7 бара.Сцеплението е по-добро и не се усещат трапчинките.Като сложа летните гуми ще работя пак по въпроса ,че зимата много ме мързи да си правя колата ,а и сервиза е пълен с клиентски коли.Мисля да си поръчам от така наречените бързи биалетки,които се махат ,като влезеш на оффроуд и да не барам повече.Общо взето за 1 месец четене на оффроуд форума и това което видях по ралито Париж-Дакар,знам какво ми трябва като окачване ,но...струва повече от колата.Така че засега нищо не се бара.По-нататък със сигурност минавам на Фоксове с пневматика.За тампоните на колегата нямам мнение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове