keranisimo 0 #1 Публикувано 19 Август, 2012 Здравейте, колеги, от скоро имам хонда, все още се образовам. Взех колата, обслужих е, изминах около 3000 км и гледам маслото на минимума. В сервиза ми сложиха вюрт 10/40 наливно. Изчетох доста теми и не мога да разбера точно каква е причината за горенето на масло, дали в гумичките, сегментите или маслените сегменти. Колата ми харесва много и не искам да е махам, но като проверих маслото направо се отчаях. Какво трябва да сменям, от къде да купувам части? И колко е количеството масло на горната точка и какво на долната? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #2 Отговорено 19 Август, 2012 Колега, а като казваш, че си сменил в сервиз маслото ти погледна ли след като го смени на другия ден преди да я запалиш какво е нивото на маслото ? И сигурен ли си, че го гори, пуши ли много масло колата? Дай уточни тези работи първо. Да не стане така,че на доверие на майсторите караш 3000 км ,а пък те да не са ти сипали достатъчно масло и чак сега да го виждаш това,или другото колата да не го гори маслото, а да изтича от някъде.Второто по ще го забележиш ако има мазни петна там където я спираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keranisimo 0 #3 Отговорено 19 Август, 2012 Няма петна, течове и маслото беше почти до максимума. За пушенето не съм забелязал ама утре ще проверя (има ли някакъв специален начин за форсиране) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #4 Отговорено 19 Август, 2012 По принцип горенето на масло е от сегментите, но може и да имаш някакъв теч по двигателя, който също може да окаже влияние на количеството масло, за маслото в двигателя погледни тук:http://forums.hondab...showtopic=51421 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 19 Август, 2012 Специяален начина на форсиране няма .Са да не земеш да я заковеш в критиката :D /нече и нещо/ и да чакаш да испуши .За сегменти си .Най лесно може да се види дали пуши като кара някои по теб в града .При потегляне и сменяне на предавките се вижда.Карам същия чурук :D ма сегменти ,гумички и лагери ще види до година .Са не питай колко пари е ремонта и колко струват сегментите щото има теми по въпроса не че и по твоята няма ,тя скоро ще стане статистическа и е дотам де П.п 1 за части разгледаи форума има и раздел за сервизи П.п 2 Sebulba наливно е бре , не бях загледал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 19 Август, 2012 (Редактирано) Къф е тоя вюрт, наливно... на Хонда, батка?!?Фен, към автора е въпросчето! Редактирано 19 Август, 2012 от Sebulba 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keranisimo 0 #7 Отговорено 20 Август, 2012 (Редактирано) Къф е тоя вюрт, наливно... на Хонда, батка?!?Фен, към автора е въпросчето! Незнам човек оставих е в сервиза и такова сложиха. Днеска е форсирах колата пуши. Мисля да сложа 15/40 масло да видя как ще е, защото пари за ремонти и то скъпи сега няма. За сега ще доливам. С такъв мерак е купих тази кола, направо не ми се говори, всеки ги хвали хондите, такива били онакива били, то като се зачетох из форума 80% горят масло стабилно. Редактирано 20 Август, 2012 от keranisimo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorov365 8 #8 Отговорено 20 Август, 2012 (Редактирано) Колега ще видиш ,че хонда не е лоша кола просто си попаднал на не подържана хонда и сега си разочарован,но сам сигорен че не след дълго колата много ще те радва. Редактирано 20 Август, 2012 от todorov365 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #9 Отговорено 20 Август, 2012 Ми как няма да горят масло като всеки втори е само в лютеницата.И пак колко издържат!! Иначе щом нещата са тръгнали на сегменти,мога да ти предложа да сипеш една добавка на "РЕСУРС" -руска е.Доста интересни неща пишат за нея, но и лично съм виждал резултати които доста ме учудиха Ще се отложи ремонта докато се ориентираш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #10 Отговорено 20 Август, 2012 тва да ти е проблема колега,че ти гори 2-3 литра масло.ако всичко друго ти е ок,карай докато събереш пари.лошо е когато вземеш да наливаш литър на 1000км.и да, хубави са хондите,затова всеки ги хвали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #11 Отговорено 21 Август, 2012 тва да ти е проблема колега,че ти гори 2-3 литра масло.ако всичко друго ти е ок,карай докато събереш пари.лошо е когато вземеш да наливаш литър на 1000км.и да, хубави са хондите,затова всеки ги хвали.Послушай колегата, избери си марка и си взимай 5 литрови туби и си знай, че на 2-3-4 хиляди тр да долееш.Между MAX и MIN на пръчката са около литър.А за ремонта има време, аз съм след основен ремонт и пак горя дори повече от теб! Но много зависи как я караш.Ако съпоставиш колко пари ще ти струва да си доливаш масло или да правиш ремонт ще разбереш, че ремонта не е добра алтернатива за момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #12 Отговорено 21 Август, 2012 (Редактирано) Къф е тоя вюрт, наливно... на Хонда, батка?!?Фен, към автора е въпросчето! И аз това се чудя.Вюрт наливно.......... На брат ми Аудито така го прецакаха със смотано масло(фалшив Арал).Докато не пипаше маслото грам започна да пуши като комин. Редактирано 21 Август, 2012 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове