hondarev_accordov 0 #1 Публикувано 29 Юли, 2012 Здравейте колеги,преди 3 хиляди километра смених дискове и накладки.Едни много добри майстори ми сложиха дискове марка метеле и познайте,в момента скърцат като на Москвич спирачките и като покараш малко повечко с по-висока скорост и ти се наложе да спреш треперят да си е.е майката.Искам да си взема някакви читави предни дискове,може и някакъв спортен вариан.Мислих си за Брембо но ми се иска да чуя и вашето мнение колеги.Благодаря Ви предварително.П.С.Колата е Хонда Акорд 2.0лс 97г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #2 Отговорено 29 Юли, 2012 До колко пари дискове търсиш ? Искаш нарезни , дупчени или ? Обикновенното Брембо са бюджетно решение което става ако не се правиш на рейсър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #3 Отговорено 29 Юли, 2012 До колко пари дискове търсиш ? Искаш нарезни , дупчени или ? Обикновенното Брембо са бюджетно решение което става ако не се правиш на рейсър Често си покарвам бързичко такаче искам да е нещо добро с което аз и моето семеиство да се чустваме спокойно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #4 Отговорено 29 Юли, 2012 (Редактирано) Приятелю, не ги слушай всички тапанари, който ти казват, че дисковете ти се изкривяват !!! Сменяй дисковете !!! ако са под минално допустимия размер !!! Ако са за смяна (а ти вечеи си ги сменил ) мноооооооогооооо !!! внимателно да ти избиват лагера от главината (задължително на преса )и след това много добре да почистят главината от ръждата, там където ляга диска. Гаранция има ръжда. (внимателната и чиста работа си помга да знаеш ) за да легнат хубаво дисковетеСлед това си купи оригинални накладки (предивид посочнените съображния, а също и че явно си склонен да изхарчиш повече от два и педесе за нладки и дискове след като гледаш за брембо ) С оригинални нагладки - проблеми няма !!! Тествано и проверено * пиша ти с такъв патос, по причина, че съм минал през всичко това : от-до !** аз си реших проблема с ниппартс дискове + накладки кашияма , които уж бяха най-меките на пазара преди повече от 6 години (да не бяха 7) Мислих, че вече са за смяна - ей Богу, има още половината .. за такава мекота си говорим (но тресене почтииии нямам) Освен това напраих профилактика на спирачките - спирачна течност , почистване , гресиране и нещо много важно : задните спирачни апарати запичат и блокират, което води до доста проблеми. (вкл. трсене на волана при спиране) Това го провери задължително !!! Значи като ти притресе - (аз не го вярвах, но работи) натисни още по-екстремно спирачките и при следващото спиране ми кажи дали има тресене - обяснението било, че се събира прах от накладката по диска и заради него тресе, а като натиснеш по-грубо го махаш. Редактирано 29 Юли, 2012 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #5 Отговорено 30 Юли, 2012 (Редактирано) Е колега , ти къде го прати да избива главини заради криви дискове ? Това не е за хвалене , че не си сменял накладки 7 години.Нали се сещаш , какво ти причиняват тези "меки" накладки на дисковете точно.Мека накладка няма да я караш толко време освен ако не караш с 50км/ч нон стоп.Аз само не разбрах от цялата тема дали нон-стоп трепери волана или само с висока скорост ? Ако е спирал екстремно още в началото може да е изпекъл накладките.Скоро сменяхме на едно нисанче накладки които бяха на 80% а колата след 100 едвам спираше и трепереше волана.Сменихме ги и няма и помен от претрисане. Редактирано 30 Юли, 2012 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 30 Юли, 2012 Дисковее брембо - не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #7 Отговорено 30 Юли, 2012 Колега, щом караш по-екстремно, търсиш сигурност и се налага да сменяш дискове и накладки, защо направо не сложиш по-големи дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #8 Отговорено 30 Юли, 2012 Дисковее брембо - не.И защо НЕ дискове Брембо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #9 Отговорено 30 Юли, 2012 В интерес на истината от 1 година съм с Брембо и нямам проблеми от никакво естество но има разбира се и по-добри но зависи вече като цена кой какво го устройва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #10 Отговорено 30 Юли, 2012 Ами защото си купих Брембо макс, и заминаха за 1 година. Адски криви, и имат ръб, а са износили половин накладки само. Накладките бяха феродо премиер, и цапаха доволно джантите, тоест, не са адски твърди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #11 Отговорено 30 Юли, 2012 Е колега , ти къде го прати да избива главини заради криви дискове ? Това не е за хвалене , че не си сменял накладки 7 години.Нали се сещаш , какво ти причиняват тези "меки" накладки на дисковете точно.Мека накладка няма да я караш толко време освен ако не караш с 50км/ч нон стоп.Аз само не разбрах от цялата тема дали нон-стоп трепери волана или само с висока скорост ? Ако е спирал екстремно още в началото може да е изпекъл накладките.Скоро сменяхме на едно нисанче накладки които бяха на 80% а колата след 100 едвам спираше и трепереше волана.Сменихме ги и няма и помен от претрисане.Проблема се появи онзи ден когато се пребирах от морето,наложи ми се да побързам малко и карах около 180-200км.когато някой ме засече и аз натисна спирачката волана започва адски да тресе и се чува едно бучене.Както казах дисковете са чисто нови метеле,накладките са т.р.в. но са от хубавите,тъкива където цапат джантата доволно.Та мисълта ми е да си купя някаква марка хубави дискове и накладки и да си свиркам.Обмислям вариянта и за някакъв тунинг да го наречем относно по големи дискове и накладки,но не знам там ценово как са нещата и дали не трябва да се сменя и спирачната помпа и куп други неща.Ако някой е правил подобно нещо нека сподели отворен съм за идей,като нещата може би ще се закупят от Англия или Америка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 30 Юли, 2012 Ами защото си купих Брембо макс, и заминаха за 1 година. Адски криви, и имат ръб, а са износили половин накладки само. Накладките бяха феродо премиер, и цапаха доволно джантите, тоест, не са адски твърди.Аз по тая причина си взех нормалното Брембо. На макс-а му дават 60к живот. Мойте са на около 40к и нямат ръб или износване. Взех си към тях накладки Кашияма. С надписи на японски по тях. И те са на 50%. Цапат и спират брутано. Имах малко ядове с тресене, периодично. Раздвижих водачите и им сложих грес за карета, за 5кинта, руска. 2 месеца по-късно нямам проблеми още. Майсторчето ме предупреди, че тая грес скоро ще даде фира, но като стане работата е 15мин. Имало и на Вюрт някакво мазило, но не съм проучвал...п.п. Течността на спирачките също е сменена. Не винаги са дисковете. За тях най-добре на стругат да ги провери как са. Така и така са нови- едно стъргане и колкото изкарат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #13 Отговорено 30 Юли, 2012 Вземи на Текстар или Брембо грес колега , след 5 месеца още е там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #14 Отговорено 1 Август, 2012 Е колега , ти къде го прати да избива главини заради криви дискове ? Това не е за хвалене , че не си сменял накладки 7 години.Нали се сещаш , какво ти причиняват тези "меки" накладки на дисковете точно.Мека накладка няма да я караш толко време освен ако не караш с 50км/ч нон стоп.Аз само не разбрах от цялата тема дали нон-стоп трепери волана или само с висока скорост ? Ако е спирал екстремно още в началото може да е изпекъл накладките.Скоро сменяхме на едно нисанче накладки които бяха на 80% а колата след 100 едвам спираше и трепереше волана.Сменихме ги и няма и помен от претрисане.Виж сега , като за начало ти с тоя прелюд не знам какво се обаждаш, като при теб спирачките са по ъвсем друг начин и дисковете ти изобщо не ти се сменят като на акорда."""може""" и """не разбрах""" са градове в Китай и нямат място тук ... гадателите са в канал 2001 при Сивия маг и Светлина ..Аз не гадая !!! , аз казвам защото знам и то от зор !Как разбра, че се хваля за 7 годишните накладки ? - Това си живо оплакване (искам най-меките накладки на пазара - получавам такива дето за 7 години се изхабяват до половината ...)Не се обиждай, ами винаги се проверявай ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #15 Отговорено 1 Август, 2012 Е колега , ти къде го прати да избива главини заради криви дискове ? Това не е за хвалене , че не си сменял накладки 7 години.Нали се сещаш , какво ти причиняват тези "меки" накладки на дисковете точно.Мека накладка няма да я караш толко време освен ако не караш с 50км/ч нон стоп.Аз само не разбрах от цялата тема дали нон-стоп трепери волана или само с висока скорост ? Ако е спирал екстремно още в началото може да е изпекъл накладките.Скоро сменяхме на едно нисанче накладки които бяха на 80% а колата след 100 едвам спираше и трепереше волана.Сменихме ги и няма и помен от претрисане.Проблема се появи онзи ден когато се пребирах от морето,наложи ми се да побързам малко и карах около 180-200км.когато някой ме засече и аз натисна спирачката волана започва адски да тресе и се чува едно бучене.Както казах дисковете са чисто нови метеле,накладките са т.р.в. но са от хубавите,тъкива където цапат джантата доволно.Та мисълта ми е да си купя някаква марка хубави дискове и накладки и да си свиркам.Обмислям вариянта и за някакъв тунинг да го наречем относно по големи дискове и накладки,но не знам там ценово как са нещата и дали не трябва да се сменя и спирачната помпа и куп други неща.Ако някой е правил подобно нещо нека сподели отворен съм за идей,като нещата може би ще се закупят от Англия или Америка.написах ти 3и педи пост и нещо се прецака... Да сменят се и други неща - спирачни апарати, шенкел сигурно и спирачната помпа ... ще се затретя - казвам защото съм минал през всичко това ! Вече може и да има по-читави фалшиви накладки, но преди нямаше - аз изцапани джанти на акорд не съм виждал (освен с оригинални накладки)Преди години когато се занимавах с тоя проблем, нямаше текстар или феродо за акорд на нашия пазар. Сега си купих текстар, който така и не можах да позлвам и не мога да кажа как е (уж трябва да е по-добре от кашиямата и да е по-мек). Просто нямаше фалшиви хубави накладки за наще коли. Значи за сивици има - джантнтие им нацапани все едно с графитен прах - аз за 7 години такова нещо не съм видял при мен. До момента съм правил следното :Пристъргвал съм дискове на струг (с тях купил колата)Пристъргвал съм главината на струг (разбира се по преценка на идиотите, а.к.а майсторите)Сменял съм главината (щото е млатиха с чука, че не знаеха как да го сменят диска, че не беше като на голф-а)Сложих нови дискове с накладки - делфи - пълен отвард ... карах ги не 300, ами 500 км, галейки педала с перце ... след 3000 км ги вхърлих директно в кофата, барабар с накладките.след това направих това, което ти казах и ... 99% от проблемтие ми изчезнаха .. Баща ми има 6г ген. акорд .. когато му свършиха накладките - сложи някакви , даже не ги и помня какви бяха (но не бяха текстар или феродо..) иии тресачката зпочна след 300 км. ... хвръли ги в коша взе си оригинални и тресенето се изпари на момента.За това ти казвам - ако искаш - слагай оригинални накладки (скъпи са 250 лева, комплекта ли беше не си спомням, но мисля че да, но така или иначе е по-ефтино от това, което ти си замислил)вместо тия хамалогии с големите дискове, където трябва да смениш полочината кола (твойте са по-големи от мойте - мойте са 262 мм диаметър, твойте бяха 290 или 280... не помня точно . Ти и не знам от каква кола ще вземеш. За мен беше по-лесно щях да взема от таква като твойта или от американски акорд)Ако не искаш - слагай някакви, дето да са по-истинска марка (ама внимавай, че с тия тунинг части има яко ментаци), но тъй като някой вече е акал - по добре тоя вариант, но задължително с пълна профилактика + задължително (!!!) задните апарати си провери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #16 Отговорено 1 Август, 2012 Е колега , ти къде го прати да избива главини заради криви дискове ? Това не е за хвалене , че не си сменял накладки 7 години.Нали се сещаш , какво ти причиняват тези "меки" накладки на дисковете точно.Мека накладка няма да я караш толко време освен ако не караш с 50км/ч нон стоп.Аз само не разбрах от цялата тема дали нон-стоп трепери волана или само с висока скорост ? Ако е спирал екстремно още в началото може да е изпекъл накладките.Скоро сменяхме на едно нисанче накладки които бяха на 80% а колата след 100 едвам спираше и трепереше волана.Сменихме ги и няма и помен от претрисане.Проблема се появи онзи ден когато се пребирах от морето,наложи ми се да побързам малко и карах около 180-200км.когато някой ме засече и аз натисна спирачката волана започва адски да тресе и се чува едно бучене.Както казах дисковете са чисто нови метеле,накладките са т.р.в. но са от хубавите,тъкива където цапат джантата доволно.Та мисълта ми е да си купя някаква марка хубави дискове и накладки и да си свиркам.Обмислям вариянта и за някакъв тунинг да го наречем относно по големи дискове и накладки,но не знам там ценово как са нещата и дали не трябва да се сменя и спирачната помпа и куп други неща.Ако някой е правил подобно нещо нека сподели отворен съм за идей,като нещата може би ще се закупят от Англия или Америка.написах ти 3и педи пост и нещо се прецака... Да сменят се и други неща - спирачни апарати, шенкел сигурно и спирачната помпа ... ще се затретя - казвам защото съм минал през всичко това ! Вече може и да има по-читави фалшиви накладки, но преди нямаше - аз изцапани джанти на акорд не съм виждал (освен с оригинални накладки)Преди години когато се занимавах с тоя проблем, нямаше текстар или феродо за акорд на нашия пазар. Сега си купих текстар, който така и не можах да позлвам и не мога да кажа как е (уж трябва да е по-добре от кашиямата и да е по-мек). Просто нямаше фалшиви хубави накладки за наще коли. Значи за сивици има - джантнтие им нацапани все едно с графитен прах - аз за 7 години такова нещо не съм видял при мен. До момента съм правил следното :Пристъргвал съм дискове на струг (с тях купил колата)Пристъргвал съм главината на струг (разбира се по преценка на идиотите, а.к.а майсторите)Сменял съм главината (щото е млатиха с чука, че не знаеха как да го сменят диска, че не беше като на голф-а)Сложих нови дискове с накладки - делфи - пълен отвард ... карах ги не 300, ами 500 км, галейки педала с перце ... след 3000 км ги вхърлих директно в кофата, барабар с накладките.след това направих това, което ти казах и ... 99% от проблемтие ми изчезнаха .. Баща ми има 6г ген. акорд .. когато му свършиха накладките - сложи някакви , даже не ги и помня какви бяха (но не бяха текстар или феродо..) иии тресачката зпочна след 300 км. ... хвръли ги в коша взе си оригинални и тресенето се изпари на момента.За това ти казвам - ако искаш - слагай оригинални накладки (скъпи са 250 лева, комплекта ли беше не си спомням, но мисля че да, но така или иначе е по-ефтино от това, което ти си замислил)вместо тия хамалогии с големите дискове, където трябва да смениш полочината кола (твойте са по-големи от мойте - мойте са 262 мм диаметър, твойте бяха 290 или 280... не помня точно . Ти и не знам от каква кола ще вземеш. За мен беше по-лесно щях да взема от таква като твойта или от американски акорд)Ако не искаш - слагай някакви, дето да са по-истинска марка (ама внимавай, че с тия тунинг части има яко ментаци), но тъй като някой вече е акал - по добре тоя вариант, но задължително с пълна профилактика + задължително (!!!) задните апарати си провериА въпросното сервезиране на спирачните апарати къде може да се направи за да съм сигурен,че работата е свършена както трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #17 Отговорено 1 Август, 2012 Аз бях срещу ТЕТ-а (електротехникума) тия там са всеизвестни с правенето на спирачки . Те правят само спирачки, нищо друго - там направих профилактиката. Задния апарат беше блокирал - те ми го оправиха. Дисковете ми ги сложи един пичага, преди е имал сервиз на нисан. Отдели внимание и почисти ръждата от главината, внимателно изби главината на преса. И това има ефект.Сега не го знам изобщо дали се занимава с коли. Но виждам, че си от Пловдив и затова, ако желаеш ще те пиша на лични адреса на майстора, при който вече (след много, много дълго търсене и обикаляне) доста хондажии си ремонтираме хондите - майстора е читав и мисли с главата си и най-вече - хондаджия е Казва се Гено, ако евентуално си го чувал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #18 Отговорено 2 Август, 2012 Аз бях срещу ТЕТ-а (електротехникума) тия там са всеизвестни с правенето на спирачки . Те правят само спирачки, нищо друго - там направих профилактиката. Задния апарат беше блокирал - те ми го оправиха. Дисковете ми ги сложи един пичага, преди е имал сервиз на нисан. Отдели внимание и почисти ръждата от главината, внимателно изби главината на преса. И това има ефект.Сега не го знам изобщо дали се занимава с коли. Но виждам, че си от Пловдив и затова, ако желаеш ще те пиша на лични адреса на майстора, при който вече (след много, много дълго търсене и обикаляне) доста хондажии си ремонтираме хондите - майстора е читав и мисли с главата си и най-вече - хондаджия е Казва се Гено, ако евентуално си го чувал.Познавам Гени,само той бара по хонделата ми.Но спецялно за спирачки мислих да се доверя на някой който найстина знае какво прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #19 Отговорено 2 Август, 2012 Мисля да си купя дискове брембо и накладки трв лукас.В Самурая ми направиха цена 250лв.с отстъпка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #20 Отговорено 2 Август, 2012 Мисля да си купя дискове брембо и накладки трв лукас.В Самурая ми направиха цена 250лв.с отстъпка.Купих колата с лукас накладки и дискове от Германия (аз си я кипих и докарах от Германия, т.е. варянта - ментета го изключвам) - волана тресеше ....(не смятам, че лукас бяха меки накладки, но и първото и второто не означават, че не са подходящи за теб)За майсторите - затова ти написах, за онези, който правят само спирачки до ТЕТ-а, но ти писах и за Гено, да си прецениш ти, но смятам, че той поне ще бара със сигурност с внимание. (ако отидеш при него му кажи да погледне и кормилни накрайници ) (спирачните помпи на наще коли също се прецакват по някое време - педала почва да потъва повече - ако си забелязал нещо такова - само ремонтен комплект - оригинален. Недей да възстановяваш ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iceto 1 #21 Отговорено 7 Август, 2012 (Редактирано) само не разбрах защо трябва да избива лагер за да смени дискаето хубави снимки от Ровър 600 /същото/ тукиначе от 20 000 км. ползвам накладки Mintex, никога не са просвирвалиedit: освен ако от Ровър не са променили нещо Редактирано 7 Август, 2012 от iceto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #22 Отговорено 8 Август, 2012 само не разбрах защо трябва да избива лагер за да смени дискаето хубави снимки от Ровър 600 /същото/ тукиначе от 20 000 км. ползвам накладки Mintex, никога не са просвирвалиedit: освен ако от Ровър не са променили нещо Ами , не, абсолютно си прав. Според мен си е точно същия.Поздравления .Просто са кретени всички механици, при които съм имал щастието да попадна .. вкл. и в официалния сервиз ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове