Markony 2246 #1 Публикувано 25 Юли, 2012 Моля колегите с малкия мотор да пуснат няколко снимки на монтажа от двигателния отсек.Интересува ме къде се монтират изпарител-редуктора,ЕКУ-то и рампата с дюзите,както и маркучите за отопление на изпарителя.Препоръчайте ми диаметър на разпръсквачите.Сметнах го 0,7-о,8 но ако сте подобрявали нещо знаете размера със сигурност.Бутилка 30 литра тип пура купих за задната броня и ще постна снимки от монтажа.Информацията ми трябва спешно...ще бъда благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) Сам ли ще си я слагаш? ако да, тва не е правилния размер дюзи!!! как го сметна ? размера дюзи принципно се подбира по каталог на производителя на дадена марка ГИ и главен фактор за определянето му е налягането на газта в реиката и колко бързи са дюзите, и мощноста на мотора, би трябвало д аима таблица на производителя. Обикновено налягането е около 0.9 до 1,5 наи често е 1,2бара. Само за справка, на 103 коня 1,6 мотор с налягане в реиката 1,1 по каталог излизат 2,4мм дюзи с тея 0,7 няма и да запали дори Редактирано 25 Юли, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ves100f 1 #3 Отговорено 26 Юли, 2012 Аз бих потърсил инструкция за монтаж от сайта на производителя на газовия инжекцион,за типа на изпарителя,за типа на инжекторите-иначе тук ще хвърляме някакви цифри.Например ,за моят инжекцион (BSM) в софтуера за настройка (от bsm-bg.com ,от раздела "Документи,софтуер,драйвъри"- файл "exe файл за BSM/Cargas )има калкулатор за дюзи.Съгласно него ,за 105 кс ,с дюзи тип RAIL 3 Om препоръчителните размери са:-за налягане 1,0 Bar -d2,3mm(изпарител Autogasitalia)-за налягане 1,1 Bar -d2,3mm(изпарител ZAVOLI),(изпарител VIKARS)-за налягане 1,2 Bar -d2,2mm(изпарител REG/OMVL)-за налягане 1,3 Bar -d2,1mm (изпарител Tomaseto)-за налягане 1,5 bar -d2,0mm( изпарител GAMMA01),(изпарител BRC)-за налягане 1,6 bar -d1,9mm(изпарител MOTOR GLP)-за налягане 1,8 bar -d1,8mm(изпарител ROMANO)Можеш да прочетеш и някоя инструкция за монтаж . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #4 Отговорено 27 Юли, 2012 Благодаря колеги.Самичък трябва да се справя,че утънях след покупката ,а и не обичам да претупвам нещата.Прочетох инструкцията ,свалих и програмката.В сервиза трябва да се търкалят някъде КЛ-адаптерчета от едно време,даже имам един с джъмпер за 12 и 5 волта.Имам ,колеги газаджии дето ще ме контролират кви ги върша .Взех Тартарини 2-ра употреба комплект.Секуент.Избор или 1,0 или 1,2 бар от софтуера.Разпробил съм на 2,15 и ще увеличавам,докато се получи.Смених.. ремонтния комплект на редуктора и рейката,монтирах бутилката и тръбичките в колектора.Като свалих колектора,видях някой последици от отдушника на картера и се сещате...цял ден портвам .Исках да видя на снимка къде се слага рейката,че нещо уж има място ,пък близко до дюзите няма хич.Но изхвърлих единия пластмасов ресивер и си намерих място.Между другото и пръснах дросела.ТПС-а,моторчето за п.х. и мап сензора ги направих нови.Смених някоя друга гарнитурка ,смазах и намаслих където трябваше.Вече е слънце.Остава да надена кабелите и да почна пробите.Ще пиша като опра до някой проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 27 Юли, 2012 (Редактирано) Нали знаеш че щуцерите на колектора трябва да са с равен или по голям размер от калибриращите щуцери на реиката. Примерно както си ги направил на 2,2 то на колектора трябва да са минимум 2.2 или повече. Всъщност зависи с кои щуцер определяш калибрацията, щото при някои реики щуцерите са с големи дупки а контролния размер го определят щуцерите които се завиват в колектора. АКо си нацелил точния размер и налягане то времената на газ инж. ще са ти с малко по големи от тези на бенз инж. Не разбрах каква реика ще ползваш? Редактирано 27 Юли, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 27 Юли, 2012 (Редактирано) В колектора са на 2,7.Рейката е оригиналната на Тартарини секуент.Ако има значение ще дам и номера и.Успях да сглобя всичко на 20см рейка-разпръсквачи.Препоръчаха ми от изпарителя до рейката да поставя по- дълъг маркуч за изпарената фаза.Оставих го 80 см,като монтирах и алуминиев филтър за изпарена газ.Исками се обаче да сложа и още един филтър за течна газ освен тоя в редуктора.Има ли смисъл да го правя или не?Остана да си поиграя с поплавъка на рейката,че ще се наложи скъсяване и настройване голямо.Бутилката е 20см в диаметър.За неделя съм си оставил инсталацията ,че тя ми е най-лесна. Редактирано 27 Юли, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 29 Юли, 2012 Филтър имаш и в клапана за газта, които не е лошо да смениш преди да пуснеш уредбата в употреба, за дължината на маркуча незнам що са ти препоръчали да е по дълъг, за мен от изпарителя до колекотра през реиката колкото са по къси монтажите толкова по добре. Искаш да кажеш да си поиграеш с полавъка на сондата не на реиката поиграи си лошо няма, щом е цилиндрична бутилка лесно ще стане, ела да видиш на тореидна ква х**ня е. Аиде пиши какво е станало, аааа и внимаваи от къде и как хващаш водата за изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 1 Август, 2012 Свърши се.1 седмица монтаж.Не има завиждам на колегите дето го работят това ежедневно.Всичко без бутилката намерих 2-ра употреба.Нова бутилка ,специално за Харви,поплавък си преправих от първия път стана.Изхвърлих клапана,поплавъка си показва перфектно.Пълначно сложих във вратичката за резервоара,дюзите зад въздушния филтър на планка,редуктора над канистъра.Общо взето перфектно стана.По механиката остана само да се изхвърли резервоара.Поръчах една 10-ка от хром-никел,колкото за палене да имам.Нагласих втора тороидална бутилка за мястото му.Така ,че скоро съм с 60 литра.Относно инсталацията...там ми е силата и се занимавах 2 дена само с кабели.ЕКУ-то влезе под касетофона.От там до другия комп са 40 сантиметра.По-голямата част от инсталацията остана на сухо и хладно.Отвън са само редуктора и дюзите.Пуснах програмата,развалих един стар Вагком и в момента си бачка на фурия под уин7 на юсб2.Остана само да купя тапата от Любчо Ганев за тунинговането.Ще гоня максимално-допустима икономия ,че карам по 7-8к км на месец.Ще подготва подробен снимков материал,да се вижда всичко необходимо за монтажа.Лично си оценявам труда за около 500 лв,разбрах ,че колегите взимали 180-200 за монтаж.Ако знаех кво ме чака сигурно бих се излъгал ,но в момента с разпробиване на колекторите на място ме загубиха.За сметка на това помогнаха много с ремонта на редуктора и рампата ,за което съм им благодарен.Нямам много опит с газовите времена ,но бензиновите ги сънувам,така че надявам се да истискам максималното от уредбата...ще се науча за седмица -2.Ако помогните малко с опит и съвети ще съм благодарен.Равносметката-изхарчени 400лв,загубени 7 дена.Колцата в момента върви 1:1 на бензин-газ.За разход ще говоря след месец.Подготвям един автопилот Ваеко и заден климатик от Паджеро 95 дълга база,2-ри акомулатор в една празна ниша в ляв заден подкалник.После осветление и озвучаване,хакване на имобилайзера и малко укрепителни тръби по дюшемето.Накрая звукоизолация и антикор по пода.Броня хр.никел за двигател,ск,кутия и газова бутилка.ЗА окачването съм намислил нещо червено ,но да видим с финансите как ще дойдат нещата.Това е в общи линии положението.Най-важното забравих.Пълно автокаско,че Сивика е тотална щета .Имам лек кахър с лагер на първичния вал на ск,кутия ,но не е болка за умиране.Ако не млъкне със смяна на маслото..ще имате снимки от ск.кутия и раздатка.Поздрави от мен! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 1 Август, 2012 Отличник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lancerr 0 #10 Отговорено 2 Август, 2012 И аз съм горд собственик вече на хонда хр-в и ще следя темата за снимки на тази газ тип пура,защото и аз мисля такава да слагам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 3 Август, 2012 Ще пусна по- късно снимки.Снощи почнаха и проблемите.За сега са само 21. При поддържане на скорост примерно 50км/час на 4-та .Подаваш леко газ и отпускаш.След всяко подаване има леко придърпване,да кажем след половин секунда.Същото е на 5-та при 100 км/час.Имам една настройка -Чувствителност на инжекторите-Пише в мануала ,че оправя точно този проблем,но нещо не мога да наглася слайдера.Слави ако имаш некво решение казвай!2.Светнаха едни чекове едни чудесии.Първо изкара "прекалено дълго време на неработеща сонда"Предполагам че след спирането на климатика става нещо,Забелязах че ламбдите не реагират доста дълго време,както на бензин,така и на газ-това ще го мисля ,че не хващам много логиката. После светна "Неразботещ цилиндър" и малко по-късно "Неработещ 4 цилиндър"Двигателя нямаше никакви проблеми на звук.Предполагам старото ЕКУ на ГИ реленцето ,което превключва инжектора е поизносено или има студена спойка,че да записва тая грешка на бензин и на газ.Преди монтажа на ГИ нямаше светещи чекове-значи причината е в мене....Профилактично смених свещи,капачка кабели палец и там няма кахъри.Вътре в делкото огледах много внимателно за следи от избиване на искра,но итам всичко е перфектно.Остава ГИ да се ебава...Това е за сега приятели.П.П.С пълна бутилка догоре ми се струва ,че возията стана малко по-добра.Смъкнах си фаровете с едно деление надолу.П.П 2.Смених крушките.Купих ОСрам найт брейкър +90 и Филипс +100.Осрама свети по-добре и са по - ефтини.Сега виждам ден и съм смърт за тираджиите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #12 Отговорено 3 Август, 2012 (Редактирано) Малко по малко ги налучквам нещата.Грешката от неработещи цилиндри и неработещ 4-ти цилиндър се оказа проблем с адаптацията на бенз.комп.Хонда си ползват малки времена и разчитат много на регулатора на налягане в рампата.ГИ очаква едни големи времена ,пък те не се случват и работи на границата на действие на разпръсквачите ,което не е нито удачно нито прецизно.При работа на газ,бенз комп почва да намаля времена да пооправи нещата и накрая явно излиза от определените граници за времена ,като записва проблем с цилиндър.Явно от Хонда са решили,че при тези обстоятелства има отворена или течаща дюза,като не го доуточняват.Ресетнах адаптацията на компютъра и чека угасна.Сега намалям диаметър на разпръсквачи,за да кача времената.Провеждам проби с 2,0мм,но като гледам как вървят нещата ще ходим на 1,8 мм.Мали в къв филм се вкарах............П.П няма да ви казвам,че преди да хвана проблема с адаптацията проверих запалване,ангренажи,компресия и монтажа на целия ГИ...... Редактирано 3 Август, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 3 Август, 2012 Филма е неизбежен, но след месец ще си по добър от пове4ето маистори на тая марка Лично си мисля че проблема с предърпването е от адаптацията на газ компа. Иначе точно от тея плъзгачи се определя чувствителноста и реакцията на дюзите и би трябвало да се оправи ако има лаг при подаване на газ. Говоря за това което ми е като познание и спомен върху софта на Бигаз, там имаше такива слаидери и работата заспиваше. Но при теб щом времената са избягали яко първо ще трябва с тях да се справиш. Колко каза че ти е налягането на газта в реиката? аи пробваи с 1,8 дюзи и само с аутоадаптация като за начало да видиш кви времена ще извадят газовите дюзи. Но всичко това го направи след резет на адаптацията на бенз компа, ако тряба и я покараи малко на бензин да се понаучи и тогава обучи газовата, виж кви са разликите в времената и тогава вече ако се наложи ще коригираш да ги докараш близки.Абе аз не съм толкова голям спец на ГИ , тука има къде къде по разбиращи хора но се чудя що не вземат отношение, аз съм по неволя научил някои неща е така като тебе но от 4 год как съм с БРЦ и съм нямал проблеми и съм позабравил борбата с Бигаза А и още нещо ако можеш като я караш на газ я покараи закачена на компа и поглеждаи кво се случва с налягането на изпарителя д ане би да не го държи стабилно и от там да омазва времената. Тва не харесвам на втора ръка ги че зад всяка част дебне изненада. Само мерак да имаш да ти пусна линк към колега от фиат форума да видиш каква газова драма е там Човека стана по вещ над Тамона от самия производител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #14 Отговорено 3 Август, 2012 Налягането ми е 1 бар.Тартарини дават или 1 или 1,2 като избор.Прав си за плъзгачите,но според мен са за груба настройка.Целят да се подобрят нещата при лош,мързелив монтаж.Почнах с Картата клетка по клетка и нещата почнаха да си идат на мястото.Хубаво би било някой газаджия да помогне,ама толкова махнати едва ли има.В момента правя така.Избирам един режим (обороти/натоварване)Гледам времето на бензин,обръщам на газ и пак гледам бензиновото време.Коригирам докато върна бензиновото време на мястото му и адаптацията на бенз.комп не се сърди.Не знам що трябва да го правя на ръка това нещо.Толкоз голям комп...би трябвало да мисли доста повече.Пък италианците слижили вътре един мангал с кирка дето не мисли ами чопли.....Както и да е фанал съм се на хорото и ще го играя.Парадокса е че на места имам 30-35% отклонение от стандартния мап.Говоря за варианти с климатици фарове,комбинации всякакви.С плавно ускорение,с рязко ускорение.Минах 1/3 от картата .Трябва ми човек обаче да кара и аз да пипам,че иначе трябва да сложа колан на компа и да ми отцепят магистралата.Ебахти гърча било.Не знам в кой сервиз ще го направят това....??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #15 Отговорено 4 Август, 2012 Ето и обещаните снимки от аматьорския ми монтаж. Бутилката под резервната гума.Теглича се преправя.Представлява двойно W,като всяко V се реже надлъжно и се причукват страните му за да си легне по диаметъра на бутилката.След като се докара размера се заварява и след това малко антикор върху заварката.Аз ползвах Body 950. Укрепва се с ленти за метанова бутилка,трябва да ся яки,че все пак виси.Аз избрах 20см,дълга 96 см.30 литра.Като си гледам кората има място за диаметър 23 см,но стандарта е 24,4.Сами си преценявате ,дали може да натикате по-голяма бутилка. Монтажа на пълначното и мапа Редуктора и рампата Ако забелязвате разпръсквачите са максимално близо до бенз.дюзи и са съосни с тях.За целта поизпилих бензиновата рампа,за да не се огъва газовия маркуч. Екуто и кабелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 4 Август, 2012 Браво, добре си си поиграл с монтажа, само компа дето си наврял незнам какво става ако случино ти протече радиатора на парното. Макар че на хонда не са така масови като проблем, аз съм по наплашен от италянките щото при тях течат за щяло и нещяло.Я кажи какви са ти времената на празен ход на газовите дюзи, и какви са максималните времена на бензиновите дюзи при натоварена кола, демек като караш бавно на 4 та примерно и я настъпиш до долу, виж колко максимум са времената на бенз дюзите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #17 Отговорено 4 Август, 2012 (Редактирано) Ето скрийншот от пълна мощност с климатик.Това е с карта до 6000 об/мин грубо в % настроена.1-2-3-4 предавки,газта до дупка. Ето детайлна снимка : http://markony5342.snimka.bg/tuning/gi2.693519.28014322.big Редактирано 4 Август, 2012 от Markony 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 5 Август, 2012 Ми така като я гледам сега всичко трябва да ти е ок. Как е колата сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #19 Отговорено 5 Август, 2012 Като вървене е перфектна...сега ще видим разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #20 Отговорено 12 Август, 2012 Първо засичане 10,5/100 извънградско без климатик със скорост 90-100 км/час,нормално каране.Обаче имам и 5-6 километра оффроуд,така че го слагам 10/100.Ще бутна малко картата там където се поддържа 90-100 км/ч на 5-та и ще смъкна още малко времената,но общо взето съм я докарал да върви малко по-добре на газ от колкото на бензин.Мисля и да бутна малко аванса,но пак ще трябват проби.При всички случаи 12-23лв./100 се понася за риболов Много съм доволен от колцата.Ушлйфах задния дифф днес яко.Не вярвах ,че ще може да мине през такива калища. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 13 Август, 2012 Расхода е лекинко висок, но ще я нагодиш, не очакваи чудеса от разсхода, ако я докараш на 9 с 90-100 си ОК, моята гори 9,5 с тая скорост и гледаи да не обедняваш много сместа да не страдат клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #22 Отговорено 13 Август, 2012 Мда, малко висок ми се струва. При мен е около 9 извънградско при 90-100. В града е 10-11, зависи дали ползвам климатик или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #23 Отговорено 13 Август, 2012 (Редактирано) Ще си поиграя.Така или иначе бях щедър като гласих проблемните и най-често изполваните точки.Празен ход,празен ход с климатик и фарове и пълно ускорение.Ако някой от вас си е играл да сваля данни биха ми били от полза.Обаче в комплект с налягането на редуктора и диаметъра на разпръсквачите,че иначе няма аналогия.Отделно гумите оказват влияние.Вчера карах с 1,9 бара при 205/55/16.Километража лъже 8% и съм коригирал пробега спрямо километража на колата.Вашите разходи с кои гуми са.Аз засичам разликата в скоростта с 2 GPS-a за по-сигурно.Иначе по данните на километража съм около 9,7/100.Не съм доволен от това Марангони,ама тъй си дойде колцата.Изтървах един обратен завой на мокро,където съм минавал с Сивика без проблем с 40.Ще разучавам гуми тепърва.Минах през Брдижстоун,Йокохама,Мишелин Спорт и накрая бях най-доволен от Мишелин Пилот Екзалто.За Харвито не знам кое ще е най удачно.Още не мога да свикна с завоите и задното предаване...П.П,Засичах бутилката на една колонка докато манометъра им стигне 12 бара.Знам че и това не е вярно ,но поне не зависи от налягането при пълнене.Отделно на 30литра бутилка заредих 26 литра при 12 бара без клапан.Отделно алармата за ниско налягане на рампата ми писна при 23,5 литра.Изобщо имам още неща за изясняване.Пуста му газ.... Редактирано 13 Август, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seldon 1 #24 Отговорено 14 Август, 2012 Моята 9/100 извън града 90-100 км/ч , градско 13,5 -14 /100 варна с климатик .Това 11 което някой споменават много добре му звучи ,ще ми се да го постигна. 125 коня 5 врати с Ланди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #25 Отговорено 15 Август, 2012 Колега,Варна с туристите и тия камери по светофарите си е като СОфия.Аз като запаля и докато обърне съм на центъра....градското не го броим изобщо за показателно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #26 Отговорено 15 Август, 2012 Колега аз от 2 седмици съм на газ (ГИ AGIS) и като го засичах извън градско, скорост 100-110 с климатик показа 12,4. Но това е много относително защото на всякъде ти пълнят различно последния път на ЕКО изхода на Варна, ми напълниха 27,4 литра при положение че бутилката е 28,4 литра максимален обем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #27 Отговорено 17 Август, 2012 Ти пък кога успя да сложиш газ, вчера взе колата сега и газова, и не си се похвалил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #28 Отговорено 17 Август, 2012 Че не ти ли казах ? Ако съм пропуснал вече знаеш Тя не беше регистрирана още аз вече се бях уговорил с майстора кога да я карам да и слага ГАЗ. То с тия цени на бензина...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #29 Отговорено 17 Август, 2012 Колега аз от 2 седмици съм на газ (ГИ AGIS) и като го засичах извън градско, скорост 100-110 с климатик показа 12,4. Но това е много относително защото на всякъде ти пълнят различно последния път на ЕКО изхода на Варна, ми напълниха 27,4 литра при положение че бутилката е 28,4 литра максимален обем И на мен ми е трудно да хвана разхода. Не мога да я разбера тази газ. Един път ми сипват догоре 26 л, а друг път 28 л при бутилка с обем 30 л. При каране на много къси разтояния (3-4 км) градско ми дава 13,5-14 л/100 км. Извънградско ще я тествам тази неделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #30 Отговорено 17 Август, 2012 Май трябва да сипеш 10 литра и да караш докато бръмне алармата .Тук идва момента че сипват на различно налягане,но отначало на празна бутилка са на 10 бара.Намалих си разстоянието на свещите.Според форумите от 1,1 за газ е по-добре 0,9-0,95.Сложих новото Дензо ТТ да видим как ще се държи.Не правя реклама,може и да са боклук.От иридиевите бях мбого доволен-60к километра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #31 Отговорено 19 Август, 2012 (Редактирано) Колега аз от 2 седмици съм на газ (ГИ AGIS) и като го засичах извън градско, скорост 100-110 с климатик показа 12,4. Но това е много относително защото на всякъде ти пълнят различно последния път на ЕКО изхода на Варна, ми напълниха 27,4 литра при положение че бутилката е 28,4 литра максимален обем Тоя Агис ако е ОБД-версията е страхотен.Поне по писанията на поляците.В понеделник ще монтират един тук при мен и ще го разуча подробно.Връзва се по КАН с бенз. комп и се самоадаптира.Дефакто му трябва пробег да се самонагласи.ОБАЧЕ!!Колата трябва да е перфектна на бензин ,че иначе става едно мазало.Ако имах КАН щях точно такъв да търся.И дюзите им гледам са бързчки.Евала за избора.Ако не си доволен от разхода натискай газаджията да дооправи монтажа.То всъщност трябва да знаеш колко гори на бензин,че аз още един резервоар бензин не съм изгорил П.П. Аз както ме предупреди Слави се престарах с настройките.Днез една бутилка газ 8,2/100. LFT ми е 1,17.Свещите по-бели от кутийката..Пак ще се рови! Редактирано 19 Август, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #32 Отговорено 19 Август, 2012 Внимавай с избелването на свещите пак повтарям гледаи да не обедниш много сместа от мерак че нал знаеш много бели свещи бедна смес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #33 Отговорено 20 Август, 2012 Внимавай с избелването на свещите пак повтарям гледаи да не обедниш много сместа от мерак че нал знаеш много бели свещи бедна смес ВНимавам както виждаш .Интересното е че колата пак си върви добре.Явно на високите ми идва бедничко.Градско съм под 10 и свещите ставят кафяви.Там обаче и климатика има значение.ДОбавя ми по 2 десети на времената,вентилатори тръгват...фаровете и ЕКУ-то постоянно адаптира.Трябва да купя един инфоборд,че сега зареждам по 6 лв,да мога да засичам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #34 Отговорено 20 Август, 2012 (Редактирано) На компютъра пише AGIS mini. На бензин не съм я засичал но ще видя по каталожни данни колко и дават и ще ги завиша малко и ще преценя дали съм в норма или не Редактирано 20 Август, 2012 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #35 Отговорено 22 Август, 2012 ДОбави и литър за български бензин.Да ни ви казвам как летя с румънски....АГис мини е без връзка с ОБД,но има работеща адаптация от към ламбда,поне по описанието.Поне 9 извънградско трябва да си без климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #36 Отговорено 24 Август, 2012 Пфф, вчера се върнах от морето и нвъртях 1000+ км на газ. На отиване ми даде супер голям разход (бутилката ми е 17л) и с едно зареждане не успях да стигна от Пловдив до Ямбол. Изгаснах още на 144-тия километър Дето се вика градско карам по 155-170 км, извънграско .. ужаст! Истина е, че в един момент я карах със 130-150 км/ч, вероятно това е и причината за големият разход. Ако я карам с 90-100 разхода е доста под 10 (8.5-9 да речем). Наистина зареждат навсякъде с различно налягане и просто не може да хванеш истински разход.На връщане ми светна и чек-а за капак А да питам вашите HR-V-та как се държат м/у 2 и 3к оборота? Аз съм много муден, зачудвам се, не набирам. На стръмен наклон на втора с 2200-2300 оборота като подам газ плавно или рязко - стоя си на място, просто не мога да ускоря. Лошото е, че и на бензин е така. Днес Жоро от форума ми смени и свещите, бяха белички. Сега ще видя новите след 100-200 км в какво състояние ще изпаднат.Да питам и друго: До 90-100 км мотора е тих, от 100 до 135-140 км бучи и се тормози. След 140 утихва и започва да се чувства една лекота във вървенето и бръмченето. При вас как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #37 Отговорено 25 Август, 2012 Имам вече впечетления.Аз пък ходих до София у най голямата жега.СМестта ми беше бедна навсякъде и разхода беше около 10/100 климатик.На връщане чак чека ми светна за бедна смес.Голямата жега товареше климатика зверски и се стараех да поддържам 120 ,за да има добро обдухване.Навръщане бутнах сместа и си дойде на мястото.Хладния ве4ерен въздух ,също вдигна мощността.На ОМВ на магистралата ме заклаха яко и изгубих сметките за литрите.На 15 бара ми зареждаха 20 литра половин час.Мога да се закълна че колонката беше кръстена.Имам добра мощност при тия обороти дето те притесняват,явно имаш проблем там.Свещите на газ винаги ще са бели.ДОкарах Long Fuel Trim do 1.0 на газ ,ама не ми се и посмисля за разхода.Настройката на газовото ми отне 2 часа и кусур каране с добър шофьор,Аз цъках на компа и гледах Хонда тестера.Кажи -речи минах всички клетки до 5000 оборота на ръка.На тартарини инжекцията се настройва по таблица,а не с крива.Голямо човъркане ,ама съм доволен.Максимална скорост на магистралата 180 с климатик на газ.Харви има голям проблем с окачването на високи скорости,но ще го бистрим това в отделна тема.Важното е че колата ме вози 800 км и ме прибра с климатик и без проблеми.На софиянци да има кажа да се застрелят с това градско движение.Стадиона го минах за 2 часа.Мъка ми е..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #38 Отговорено 26 Август, 2012 (Редактирано) Имам вече впечетления.Аз пък ходих до София у най голямата жега....Изпитвам абсолютно същите симптоми Снощи на градско каране пак светна чека за бедна смес. Да ходя ли при "газаджиите" - не знам. Започнах да си мисля, че ламбдата ми се е***а. Тъй като имам проблеми с мощността м/у 2 и 3 хиляди оборота мислех направо да взема една друга сонда и да пробвам с нея. Явно обаче проблема с бедната смес не е само при мен и няма да отдавам и този проблем на сондата Относно окачването - ще следя и аз другата тема, понеже и при мен е същото положението.П.С По-лесен начин за зачистване на грешките от метода "откачане на акумулатор" да има? Редактирано 26 Август, 2012 от pagubg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #39 Отговорено 26 Август, 2012 П.С По-лесен начин за зачистване на грешките от метода "откачане на акумулатор" да има?Сега ще изровя сервизната документация,да ти кажа кои са бушоните.То само паметта на ЕКУТО трябва да се ресетне.Губи грешките и ресетва адаптацията.Почваш от 0-та.Дефакто от пробега до чек,се вижда колко добре е настроена газовата.Явно си близко,ма още малко трябва.Ще имам път към Пловдив ама края на септември чак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #40 Отговорено 26 Август, 2012 Супер! Ще се радвам, ако имаш възможност да се обадиш най-малкото за по едно кафе.Иначе за предпазителя на еку-то - не се бях сетил за него. Ще си го издиря сам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове