Jump to content
Fero

Launch Control Bee-R и Omex

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Заглавието подсказва за какво иде реч...Планувам закупуването на една от двете джаджи.Това което знам за тях, е че Не спират бензина, а спират токовете след бубината по предварително настроени обороти....Bee-R има доста фенове поради големите гърмежи и по-чувствителни настройки.Omex също е разпространен доста, особено из Англия.Общо взето има добри отзиви и за двете.Интересува ме следното.Поради това, че спират токовете, но не и бензина се получават доста сериозни гърмежи и дали това по някакъв начин вреди на мотора(сток b18c4.Прави тръби с един резонатор) С две думи,който има пряка информация за джаджите би ми помогнал много...

Редактирано от Fero

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пари на вятъра! :) П28-цата или п72-ката или там с квото си управляваш мотора е напълно кадърно еку да ти направи точно същото нещо , с разликата че не даваш пари за нещо дето е ограничено само и единствено да "патка" :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш впредвид нещо като препрограмиране на стоковото ЕКУ или аз не мога да захапя?Понеже еку'то си е заводското за мотора(не му знам номера,но беше нещо с 9).Обясни още малко за какво иде реч и може да се направи по твоя начин. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да отбележа, че паткането не ме вълнува особено....Искам да си го ползвам по предназначение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега май и с пари няма да можеш да постигнеш ефекта който искаш ... а до колкото разбрах искаш истински лънч контрол, както при съвременните коли!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами общо взето това искам, но ми е ясно, че няма да е като хората....Искам при старт да ми държи мотора на определени обороти, че с много въртене на гуми нищо не става...Както и ако не можеш да си сложиш ограничение на крака и т.н....Гледах ги тия измислици и долу горе си вършат работата, но много паткане пада :)Колегата Гефи хвърли камъка и изчезна нейде. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Гефито е прав ! Аз съм с П28 ЕЦУ и имам лънч контрол,както каза и той ще ти излезне много по-ефтино от колкото да купуваш.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обичаш сподели точно как функционира...тази функция е заложена в самото ЕКУ? и колко парички ти излезе в български левове.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с кой двигател си ? Аз съм с д15б2 с комп от д16а6 и съм си направил от чипа лънч контрол. Има софтуер с който се прави, ако не смяташ да правиш друг тунинг просто копираш твоя чип, правиш му тая настройка и го записваш на едно празно 27c256 ... при мен върши работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Shadow аз съм с В18С4 мотора с неговото си ЕКУ , както споменах по горе....За тия препрограмирания не съм особено голям фен понеже, правиш нещо, а се разбазиква второ....Сподели точно каква работа ти върши твоя препрограмиран чип ако обичаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с P72 мисля че ще стане номера, но май повечето B18-ки са с разни други компове, така че виж какъв ти е компа ... преди всичко трябва да му поставиш цокъл за чип и тогава да правиш каквото ще правиш! Ако не те бива с поялника не рискувай че да не стане някой фал и да си търсиш комп!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се разбазика друго, то няма да е препрограмиран чип, ще си е твоя само че ще имаш лънч контрол. Иначе за цокъла ... по-добре го дай в някой сервиз за електроника да ти го сложат за една бира :) Ако ти трябват празни чипове мога да ти изпратя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След точно 3 седмици ще ви кажа какво е ЕКУ'то понеже не съм в България в момента.Но доколкото си спомням беше нещо със Р9У или нещо подобно....някакво английско ще да е :))) А след поставянето на въпросния чип, кой ще го програмира се пита в загадката? И пак питам колеги, моля обяснете ми как точно работи при вас въпросния Лаунч контрол... :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за забавянето, но едва ли някой е забелязал :) Р9К е компа на колата. Оставам на варианта да се пипне моето еку,че да си е заводско,както му викат..Единственото ми притеснение, е че не може да се програмира на момента,както гореспоменатите машинки,а именно според вида настилка,гуми и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че варианта при нашите ecm е компромисен. Много неща могат да се направят като фукции, но не мисля, че е възможна смяна на карти в реално време, или поне аз така мисля. Дори ще се радвам, ако някой колега е разнищил нещо по въпроса. Не е като по-евтините алтернативи на универсални управляващи модули като ms3, който наистина предлага тази възможност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Fero - ние това много добре го знаем...не съм погледнал темата просто за да ти кажа. На Ц4 е само и единствено такъв комп, който не може да се чипва. Можеш да го ползваш за части, или да си караш без да пипаш. Мини на ОБД1 с чипваем компютър и си сложи картата с опциите.

 

Важно!

 

Можеш да ползваш обикновено чипнато ЕКУ P28 или P30 база, но ще загубиш пеперудите в смукателният колектор. Друг вариант е да направиш лек мод на чипнатото еку,което вече имаш, за да мине на P72 база, тогава вече ЕКУто, както и оригиналното такова, ще може да управлява пеперудите.

 

Кажи в крайна сметка какви са ти плановете, за какво ще се ползва колата, мислиш ли да пипаш по мотора и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със смяна или пипане на еку'то по този начин не ми допадна.Още не съм се престрашил да мина на second level :)Това за пеперудите в смукателя ако ми разясниш с цел да ме светнеш за какво иде реч,понеже такъв термин при това в смукателя, чувам за сефте :) Колата беше сток ЕГ8.Имам си я от 4г., през които постоянно се подобрява в добра или лоша насока.През последния месец съм я почнал на пълна пара.Мотора както вече знаеш е б18ц4 с неговата си кутия(82 хил.км.)Лично му свалих оригиналния ангренаж.След това смяна на окачване 282мм на 260мм съответно отпред и отзад.Стабилизиращи щанги 28мм на 22мм мисля беше.Полиуретан(мисля така се пишеше) по носачи и прочие(без големите тампони).Присадих си полу-кожения салон от англичанката, волани кожени, разпънки отпред отзад по магарето и т.н. Леко се отплеснах :)Целта е евридейка,но с доста добри характеристики лично за мен.Мотора на този етап няма да го пипам.Имам няколко участия по аматьорски състезания на картинг писти, също и нерегламентирани такива ;) Та плановете са участия тук там при свободно време,дали по Калояново, дали картинг писти, но не и по улиците(минах го този етап отдавна) и основно пътувания на дълги разстояния, главно извън страната!Цел и мечта,тази или началото на другата година http://www.nuerburgring.de/en/angebote/driving-experiences/tourist-rides-nordschleife.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова страшно колкото си мислиш. 95% от суаповете на Б18 са с ОБД1 еку. С добър ремап/чип ще усетиш огромна разлика спрямо фабричното Еку без да жертваш сигурността на двигателя. Ето ти малко за т.нар. пеперуди (има дискутирано в темата ми в проекти, стр 12-13

 

Публикувано изображение

 

Цитати от моята тема:

 

 

Съжалявам зa спама,но ще питам. Някаде бях чел, че когато въздуха минава по дългата част на колектора подобря работата на мотора в ниски обороти и увеличава въртящия момент, а когато се отворят клапите(въздуха навлиза и през късата част) въздуха влиза по-бързо и подобрява във високите обороти. Нещо такова ли се получава в действителност :ermm: ?

 

Точно това е идеята.

До колкото знам се казва резонансно пълнене.

И резонанса се получава за различни обороти с различна дължина на рънърите.

Като има 2 варианта дължини на рънърите се използва резонансно пълнене в 2 диапазона честоти , не само в 1.

 

Ако имаш нужда от съвет, драскай на ЛС.

 

п.с. Щангите ти са малко по-тънички: 26 предна и 17 задна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата мисля, че е изчерпана.Благодаря на отзовалите се и най-вече на chris_barnes затова, че ме светна по два въпроса в рамките на един час.

Редактирано от Fero

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...