Данаил Коев 18 #1 Публикувано 12 Юли, 2012 Здравейте, Педалът на съединителя скърца зверски при високи температури и започва да отпуска на степени. Колата е англичанка дизел 6 генерация. Ей това чудо ми е за смяна: Та въпросите ми са: 1. Това горна или долна помпа се нарича; 2. Това ли е оригиналната или е някаква побългарявана; 3. Откъде мога да взема нова такава. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 12 Юли, 2012 Това е долна помпа. По номера излиза за бензинов Роувър (за англичанките не знам дали е заводска, не съм виждал англичанка под капака). Нова - от магазина. Как реши, че ти е за смяна? Скърцането със сигурност не е от там а от вилката и по-точно местата, където конткатуват помпата и вилката (кръглото топче на помпата и вдлъбнатината на вилката). Има още едно такова за опорна точка на кожуха на кутията, но не се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данаил Коев 18 #3 Отговорено 12 Юли, 2012 (Редактирано) Ами майстора и пръсна малко масло или каквото е там от един флакон и спря да скърца за ден - два... Редактирано 12 Юли, 2012 от Dragi4 Не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данаил Коев 18 #4 Отговорено 12 Юли, 2012 Ходих днес до Евро 07, че имам отстъпка там, ама ницки. Не продават такова чудо. Не мога да намеря и като цена, да се ориентирам. А и не знам дали това е оригиналната помпа или не. Някъде бях чул, че тази е ровърска, а от завода излизали с някакви на хонда, които били метални, но дали е вярно... Та затова питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diksan 1 #5 Отговорено 12 Юли, 2012 Това скърцане колега е от съединителя едвали ти скърца помпата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #6 Отговорено 13 Юли, 2012 Пръснал ти е тъм където ти обясних по-горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #7 Отговорено 13 Юли, 2012 Скърцането е там, където е посочил Играча Дизелът на англичанката е Ровър, но въпреки това, би трябвало да я има в каталозите на Хонда.Драсни едно лично на Kristi09, ще ти обЯсни, и можеби ще ти разреши проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #8 Отговорено 13 Юли, 2012 (Редактирано) На мен скърцането е точно при т.2 и ме интересува,понеже е 4-5 см.навътре, дали може да се гресира с през маншона някак без разглобяване? Т.1 вече е доволно гресирана. Редактирано 13 Юли, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #9 Отговорено 14 Юли, 2012 Едва ли е възможно без разглобяване(не съм опитвал), но дори и да става, после трябва да уцелиш мястото на вилката, че да захване лагера правилно. Освен това на вилката има "телена скоба" която я държи към спомената точка така че да е фиксирана. Там също ще иска нагласяне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове