Jump to content
Данаил Коев

Какво точно да търся?

Recommended Posts

Здравейте,

 

Педалът на съединителя скърца зверски при високи температури и започва да отпуска на степени. Колата е англичанка дизел 6 генерация. Ей това чудо ми е за смяна:

 

Публикувано изображение

 

Та въпросите ми са:

 

1. Това горна или долна помпа се нарича;

2. Това ли е оригиналната или е някаква побългарявана;

3. Откъде мога да взема нова такава.

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е долна помпа. По номера излиза за бензинов Роувър (за англичанките не знам дали е заводска, не съм виждал англичанка под капака). Нова - от магазина. Как реши, че ти е за смяна? Скърцането със сигурност не е от там а от вилката и по-точно местата, където конткатуват помпата и вилката (кръглото топче на помпата и вдлъбнатината на вилката). Има още едно такова за опорна точка на кожуха на кутията, но не се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами майстора и пръсна малко масло или каквото е там от един флакон и спря да скърца за ден - два... :)

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих днес до Евро 07, че имам отстъпка там, ама ницки. Не продават такова чудо. Не мога да намеря и като цена, да се ориентирам. А и не знам дали това е оригиналната помпа или не. Някъде бях чул, че тази е ровърска, а от завода излизали с някакви на хонда, които били метални, но дали е вярно... Та затова питам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това скърцане колега е от съединителя едвали ти скърца помпата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръснал ти е тъм където ти обясних по-горе.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането е там, където е посочил Играча :PДизелът на англичанката е Ровър, но въпреки това, би трябвало да я има в каталозите на Хонда.Драсни едно лично на Kristi09, ще ти обЯсни, и можеби ще ти разреши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен скърцането е точно при т.2 и ме интересува,понеже е 4-5 см.навътре, дали може да се гресира с през маншона някак без разглобяване? Т.1 вече е доволно гресирана.

 

Публикувано изображение

 

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е възможно без разглобяване(не съм опитвал), но дори и да става, после трябва да уцелиш мястото на вилката, че да захване лагера правилно. Освен това на вилката има "телена скоба" която я държи към спомената точка така че да е фиксирана. Там също ще иска нагласяне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...