barsi 265 #1 Публикувано 10 Юли, 2012 Здравейте,Ще Ви споделя една- две случки с този магазин, да се посмеем ако не друго...Купих си телефон. До тук добре. Обаче ми даде дефект в микрофона. Давам го аз- те ме уверяват, че ще стане бързо... След 1 месец ми звънят, че е готов. Слагам си всичко и 24 часа по-късно ми дефектира картата с памет, дадена с телефона. Изтрещях. Отивам пак там. Нормално да има гаранция. Ама греда- тя била само на телефона, без батерия и т.н. Викам си управител/да си говоря с него, оная не знае къде е/. Идва пич-а. Тестваме картата като я сменяваме по телефоните. И греда. Отказаха да ми издадат писмен отказ, че гаранцията ми не важи. От там отидох и си купих карта. Не могли да питат сервиза, било 19 часа и те вече не били работили, а това, че съм го купил от тях, не от сервиза- си било мой проблем. Евентуално на другия ден до 16 часа, ако съм минел, могли да ми отговорят... Глупаци... Купувам си карта за 16 кинта след цялата дандания и минава"управителя"/аз знам повече от него/ и ми пуска 10% отстъпка. Оставих ги на касиерката и и казах да си купят с тия пари свещи!!! Та те не знаят, дали батерията и картата са ми гаранционни и ме убеждават, че не са...Миналия месецпак ми дефектира микрофона. И пак наново. Отивам събота в 17 часа и 20 мин няма кой да ми го приеме... После обяснявам кое и как е проблема. Това на 16.06. Вчера ми звънят от сервиза"Добър ден, от сервиза сме. Какво му е на телефона? На протокола нищо не пише?"Пичагата ми обясни, че това е 10 мин работа със се кафето и че понеже не пишело нищо го оставил за накрая... Откачих. Накарах го да напише на протокола, че няма данни за повредата. Днес ми звъннаха от магазина да си взема телефона. 1 месец ходя като болен, Нямам повечето номера. Не ща да имам сеиф файл на указатея... Та отивам аз и ебаси гредата. Пак същия управител. Даже служителката преди да го повика ме разпитва настоятелно какво е станало, да го информирала!!! Идва лекето и му връчвам протокола. Точните му думи бяха"Това да не пише проблема не ни е практика. А и какво толкова- телефона Ви е ремонтиран в срок. Направете си бек ъп файл на указателя и няма да имате тези проблеми". Теглих му една и му обясних, че не може така да се отнася с клиент и си тръгнах. Та реших да ви разкажа какви са глупаци. Даже и да се извинят като са виновни не могат!!! Нема такива глупаци... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #2 Отговорено 10 Юли, 2012 Съчуствам ти за преживяното и се надявам да са ти оправили телефона. От поста ти видях, че си ги позахранил по домова книга, което не е много добра практика, особено това със свещите на касиерката. Имай на предвид, че те си имат някаква процедура на работа и е нормално да те питат за какво иде реч, преди да викнат управител или там каквто шеф имат. Българите сме малко отмъстителни копеленца и най-вероятно са ти метнали телефона в трета глуха защото си ги позахранил. Бих те посъветвал да прочетеш внимателно какво влиза в гаранцията на този телефон, защото би трябвало всички артикули да имат гаранция дори и да е по-къса от тази на апарата. Ако дефектиралата карта е в гаранция, поне ще ти дадат друга работеща, която ще можеш да продадеш или използваш. Хайде със здраве и по-малко нерви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #3 Отговорено 10 Юли, 2012 Аз също ти съчувствам, въпреки че се радвам, че не съм имал нужда да ползвам каквото и да е гаранционно обслужване.Отношението масово в такива магазини, а и не само е пренебрежително и тегаво, тъй като не им се занимава с теб, въпреки че си дал парите си при тях, по някаква причина и имаш елементарни права във връзка със гаранциите на закупените неща, които трябва да ти бъдат признати и ти да останеш доволен.Организацията им е куца отвсякъде, в Технополис не знам, но Техномаркет с техните зони, където е трудно да намериш човек да те обслужи, дори и да имаш точно определен модел предмет наум и да си отишъл да го закупиш за най-кратко въпросно време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #4 Отговорено 10 Юли, 2012 (Редактирано) На мен ми е чудно, що баш от Технополис си решил да си вземеш телефон? Има достатъчно доказали се сайтове в нет-а с цени по-ниски от магазините. Ако примерно не те устройва това, че при евентуален дефект трябва да се работи с куриер, магазините на мобилните оператори са доста по-добре заредени от тия Техно-ве разни. Не знам, ама аз си мисля че е по-добре от сайт или от мобилен оператор да се вземе специално телефон.. Дано не ти създава повече ядове телефончето. Редактирано 10 Юли, 2012 от Ganchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 11 Юли, 2012 (Редактирано) Тоя Технополис в Перник е много хубав ,но само на външен вид,иначе обслужването и отношението при проблем е гроги и всично това умишлено.Има една възрастна лелка назначена заради нейната простотия на отношение към проблемни клиенти,иначе няма друго обяснение какво прави сред 20 годишния персонал,та тя е първата цедка на унижение която трябва да премине човек при рекламация.Пак за един телефон бях свидетел как заяви на едно момче -"са защо ме лъжеш в очите",при рекламация.За какво ставаше дума не ми беше ясно добре,но от сервиза бяха дописвали нещо в гар.карта с цел да го пресвирят и двата различни почерка бяха видни и за неграмотен,а и въобще да кажеш така на клиент в белите държави е равно на уволнение.А една кафемашина я караха от Перник в Кюстендил за ремонт и я върнаха без явно подобрение,дали са пипали нещо - май не, защото в друг сервиз после я направиха да работи като нова. Редактирано 11 Юли, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #6 Отговорено 11 Юли, 2012 Май всички Технополис-и са зле, аз си купих стол от Варненския, случката е следната, отивам аз харесах стола, гледам на оферта 89лв, хубав стол голям, викам искам такъв. Платих го и се прибирам вкъщи започвам сглабянето, оказа се че са ми дали друг стол. Върнах се викам сигурно са объркали, викам искам да върна тоя стол не е това за което съм платил. Започна се ама как ама защо, събраха се 6 служителя и гледат столовете. Гледат моя, гледат номера гледат другия...... така около 20 мин, чак смешно ми стана. По едно време дойде един явно някво шефче, и ми вика какъв е проблема господине, викам ми така и така платих толкоз а получавам друго искам си мойто. Тоз и той са опули. Гледаха още 10 мин. при което аз зех да се разхождам из магазина да си гледа други неща. И след малко шефчето идва и ми вика ами намерихме грешката, питам каква е, някой е объркал табелите с цените на столовете. Питам аз каква вина имам и си искам тва за което съм платил гледайки табелата. Тоз зе да пуфти да охка и каза на един иди МУ дай един стол. Обръщам се към него и му казвам, Г-не не се познаваме че да ми говорите на Ти ок. Оня побесня и само каза да извинявам се и замина пуфтейки. Та от тогава не съм стъпил в тоя магазина, ма поне намазах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #7 Отговорено 11 Юли, 2012 И аз съм имал случка с технополис за един рутер. Купих го, свързах го и нета ми беше все едно съм на дайл ъп... Отидох и го дадох в сервиза, като ми казаха, че до 2 седмици ще ми го "ремонтират". Месец и половина по-късно реших да отида и да видя какво става. Обясниха ми, че още не е готов и да дойда пак следващата седмица. Съответно аз избеснях и си поисках парите, тъй като беше минал едномесечния срок, пък и вече си бях взел друг рутер от друго място. Парите ми ги върнаха, но времето което ми изгубиха .. не : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #8 Отговорено 11 Юли, 2012 Митак , това със сбърканите табели често им се случва ))))))))))) Сега имам една клиентка дето ми опява , че в Технополис Русе са я излъгали с етикиране на наши уреди Тя , че е куха ... куха е ама и тея от полиса май ич не им дреме ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 11 Юли, 2012 На мен ми е чудно, що баш от Технополис си решил да си вземеш телефон? Има достатъчно доказали се сайтове в нет-а с цени по-ниски от магазините. Ако примерно не те устройва това, че при евентуален дефект трябва да се работи с куриер, магазините на мобилните оператори са доста по-добре заредени от тия Техно-ве разни. Не знам, ама аз си мисля че е по-добре от сайт или от мобилен оператор да се вземе специално телефон.. Дано не ти създава повече ядове телефончето. Ми читав дуал сим с операционна имаше само там. От сайтове нямам практика да пазарувам/май е време да почна/. Тия са супер зле при нас. Оная лелка е толкова ухапана, че няма на къде. Като и заявих за втори път вчера/както и първия/ " Викнете ако обичате дежурния управител. Вие не сте квалифицирана да говорите с мен" и такава физиономия направи, все едно и правя клизма с 8 цолова фуния Не, че управителя става за нещо, ама пак е по-читав от тая недоклепана служителка. Иначе вътре по магазина имам 2ма познати и поне от тях консултация каквото съм получавал няма никъде. ИТ отдела им е най-добрия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #10 Отговорено 11 Юли, 2012 Понеже работя в магазин,мога само да ви загатна някой неща който ще са ви от полза Винаги когато пазарувате от където и да е ама винаги искаите да си погледнете стоката!Това е нелепо,ами ако стола беше счупен дали щяха да поемат отговорност?Тогава ще ви отсвирят защото не можете да докажете че вие не сте го счупили!Принципно точно за батерията на телефона не знам относно това дали има или няма гаранция,всеки практикува различно.А това че картата ти нямала гаранция е без начение,те са се издънили като не са ти попълнили формуляр за рекламация,което пък от своя страна щеше да ти е много в полза ако беше отишъл веднага в Закрила на потребителите,онея как скубят и им зимат безбожни глоби ви е бедна фантазията Но в случая изтървал си момента просто... Винаги си четете гаранционната карта,какво включва и какво не!И за накрая,всички който обичат да пазаруват от нета,там закона е че закупиш ли нещо дистанционно както в случая през интернет,тази стока имаш правото да върнеш без никакви обяснения на който и да е в рамките на 3 работни дни.За пример харесвам си аз лаптоп геимарскиии охааа... играя 3 дена и им го връшам просто защото не ме кефи,и не е това което очаквам... Колкото и смахнато да звучи има закони и закони!И това за 3-те дни важи само за стоки закупени без ваше присъствие,именно заради факта че както плащате лаптоп,така може и да получите парче стиропор в кутията Ако ходите в магазините като Техномаркет и т.н това не важи поради простата причина че виждаш,тестваш и оценяш продукта.Ами това е наи-важното за което се сещам дано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 11 Юли, 2012 Супер инфо.Драсни 2-3 реда какъв е този "формуляр за рекламация", та ако потрябва да не ме метнат/или някой колега/...Интересно ми е и друго- ако не се разбера с дежурния управител какво точно трябва да направя по каналния ред. Т.е. - питам те "Какво никога клиента не трябва да знае в такива ситуаций?" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #12 Отговорено 12 Юли, 2012 Всеки магазин или по накратко "Търговец" трябва да си има регистър за рекламация,в този регистър се описва какво точно се случило с описаният продукт,който присмерно си закупил вчера.За да бъда по полезен намерих статия в която пише всичко което те интересува Barsi,дано съм ти бил полезен Цък Тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #13 Отговорено 13 Юли, 2012 Не искам да ви давам акъл ама, всяка стока закупена в евро съюза е с две годишна гаранция от производител. Имате право да ползвате която вие прецените- производител или търговец /ако ви дава по-дълга/. Има комисия за защита на потребителя. До като не се научим да я ползваме винаги ще има гафове. Две случки ви казвам:1. Купувам си ПС3-ка от Техномаркет със Фифа 2012. Обаче след 5 месеца разбирам, че имам код на обложката за онлайн игра. Вкарвам кода и греда- Вече е зает. Отивам в Техномаркет и почват да ме заобикалят, обаче като чуха "Защита на потребителя" и двама + управителя около мен да ми отговарят на въпросите. 2. Ай фон 4 от Мтел. Прецака ми се Он/Офф бутона. Първо звъня в защита на потребителя да ми дадат съвет и тогава го оставям за гаранция./Това го направих тъй, като 3-ма познати изгоряха с отказана гаранция поради влага/. Телефона има два датчика за влага- Горен и Долен. Виждат се и без инжинерно образование. /Трябва да са бели/. Отивам в Мтел и питам пича, където ме обслужва какъв цвят са датчиците- бели. Пише ми в приемно-предавателния протокол, че са бели и телефона не е мокрен и след 2 седмици съм с нов такъв. Та не че не се ядосвам и аз или нещо, но просто се опитвам да си връзвам гащите в такива случеи.Успех и ползвайте Защита на потребителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове