vespas 3 #1 Публикувано 5 Юли, 2012 Здравейте колеги.Налага се да си сваля кората на шофьорската врата , но нещо не ми се отдава далаверата с щипките.Някой ако я е свалял или знае как , ще се радвам да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 6 Юли, 2012 Ами с щипките като на всяка кола, след като си развивл всички болтчета по кората и си свалил дръжката за отваряне на вратата, почваш от долу на кората от долните щипки с една отверка пъхаш между кората и вратата и я избутваш на страни докуто стигне до някоя от щипките, подлагаш едно парцалче на отверката да не жулиш боята на вратата и с едната ръка леко напъваш кората а с другата ръка с отверката напъваш внимателно покраи щипката докат изщрака на умряло. След тва вече имаш повече поле на деиствие с всяка друга щипка. Откачаш първо долните както казах и след тва тея в задната част на вратата, тези които са от пред на вратата се откачат като повдигнеш кората на горе, там щипката си остава забучена в вратата само кората се изхлузва като с жлеб от щипката. Поне такъв спомен имах, то ще ти стане ясно като откачиш някоя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #3 Отговорено 6 Юли, 2012 (Редактирано) Щом питаш за щипките, викам да изпреваря следващият ти въпрос Е така се маха щипката от лоста на дръжката за отваряне Редактирано 6 Юли, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespas 3 #4 Отговорено 6 Юли, 2012 (Редактирано) Благодаря и на двамата.Дръжката и лосчето са ми ясни.Принципът с щипките - също.Само че нещо не се справям.Със изщракването на'' умряло'' иначе се справих Само дето вместо да се откопчее тя ,се запука кората.И естествено заебах процедурата Има и нещо друго - имам чуството че самата кора е от две части ,като долната се сваля по някъв по-идиотски начин а под нея според мен има и още поне един два болта захващащи главната кора.Дали няма начин да фърля един поглед в някое ръководство.Не че не мога да отида на майстор , но предполагам и той също ще я гледа като индианец.Пък ако ще се чупи нещо предпочитам сам да съм си виновен,от колкото някой да ме гледа смутено и да ми вади от 100 кладенеца вода.Тонколоната , ръкохватката,и разни други ччаркалаци- всичко съм извадилЩе ви бъда благодарен ако продължите с идеите Бах маа му Джапанайска Редактирано 6 Юли, 2012 от vespas Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #5 Отговорено 6 Юли, 2012 (Редактирано) Чакай сега, Слави каза "всички болтчета", това включва освен 3-те винта на високоговорителя, още 3 до тях. Дръжката също има 3 винта.п.п. Онова триъгълното капаче, отвътре на огледалото може и да не го махаш. Кората се сваля на отворен прозорец, като вдигаш нагоре (след като си свалил всички винтове и щипки) задния й край, и я издърпваш назад. Внимавай как дърпаш, да не скъсаш кабелите зад кората.п.п.п. Нали говорим за 1-ва генерация CR-V. Редактирано 6 Юли, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emsi 6 #6 Отговорено 10 Юли, 2012 Ако колата е 1ва ген кората не е на 2 части Аз моята я свалях при вдигнат прозорец Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #7 Отговорено 27 Юли, 2012 Колега ако не си свалил кората още да ти разкажа аз как свалих вчера двете предни на црв 1-ва генерация 128 коня.1- Развих 3-те винтчета на дръжката2-Развих 3-те винтчета около говорителя3-Развих винтчето при дръжката за отваряне на вратата4-Откачих дръжката за отваряне на вратата5-Бръкнах от долната страна и с дърпане откачих щипките след това и останалите до горе.6-Хванах цялата кора от двете страни и с надигане нагоре я извадих от жлебовете при стъклото и от папулчето за заключване на врататаАми това е ако не съм успял да обясня точно питай. Цялата галимация трае не повече от 2 мин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове