Jump to content
DeLSoL

Колектор от д16у3 на д15з8

Recommended Posts

Ами това ми е въпроса, като захващане предполагам ще са същите, но да не би да има някакъв отрицателен ефект в скедствие на това, че моя е икономичния витек. Да не объркам някои датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма какво да объркаш сваляш си твоя качваш новия слагаш ламбда сондата и си ти ;)едит: ти за кой колектор говориш защото аз по инерция за изпускателния пиша

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, извинявам се. Доста важно доуточнение. За изпускателния става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:)става без проблем както каза колегата по-горе,бая по-добър вариянт ,от колкото колектора на з8 ,който още в началото е запушен с катализатор :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цък- в пост #25 съм писал за интервенцията и впечатления след нея.По принцип става.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да има положителен ефект с д16-ковия колектор някое друго конче в (+).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам колекторите на този мотор били заедно с катализатора. Нещо което още ми е трудно да повярвам, но така каза колегата от който исках да го купя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен единствения колектор, който си заслужава това е стоков от D16Z6, аз също обмислям поставянето на такъв на D14A4, но незнам дали ще има ефект при мен! Нека ако някой е слагал да сподели как се променя вървежа и разхода съответно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За монтажа принципно няма проблем - единствено заводската генерация е с по-малък диаметър и конусната гарнитура на колектор от D16 не влиза докрай в тръбата след колектора.Бях сложил колектор от D16Z6 на D15Z8. За вървенето като минус, поне според моето усещане е, че се губи малко от въртящия момент около 2-2500 оборота, като плюс над 4000 колата е осезаемо по-пъргава - с 2 секунди по-бързо ускорение 0-100 км/ч! От начало не можах да повярвам :D Но заради тоя спад в ниските реших да си върна стоковия колектор и да си я карам спъната във високите, но с по-добра градска караемост.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен! И аз предпочитам малко повечко сила в ниските за сметка на високите ама ,като сложих от Y3-то и тотално спря в ниските.Одъртяхме вече за ръчки.Публикувано изображение Разхода обаче не се промени към зле.Няма да казвам какъв разход ми даде за последните 550км. преход, щото някой ще ме анатемосаПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Няма да те анатемоса никой колега. Кажи за разхода, че мен най вече това ме интересува. Аз и затова искам да сложа стоковия колектор. Не ми пречи, че не върви кои знае колко. То и да и сложа друг колектор надали ще литне. Въпроса е да не качи разхода. И отделно с друг колектор ще трябва да махна катализатора сигурно и да слагам тръби или гърнета на негово място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа... амааa... Това z8 e икономик... И след слагането на друг колектор няма да е икономик. Щото z6, у3 нямат EGR... Разликите между колекторите на z6 и y3 а дори и на z8 не е особено голяма... Карам y2 със колектор от d15z6. Не се представя никък зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@civicgonemad В темата се пита за изпускателен колектор ;) Но за EGR-то бъркаш, то играе доста малка роля в икономията на този двигател. Общо взето не се притеснявайте за разхода - той си се запазва при стандартния I/H/E тунинг.Според мен е по-добре обаче да се отделят малко повече пари за един афтърмаркет 4-2-1 колектор. Аз лично не съм забелязал спад на вървежа в ниските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За разхода- 550км/31л - от тях около 50км градско/с две минавания през "Жълтите павета", второто към 17.00чПубликувано изображение/.Това при скорост 110-120 на магистрала,през останалото време 90-110км/ч.В едната посока сме четирима, в другата 5 говеда. Тя с 90 трудно върви, няма вътък милата, еля подуши ли баирче малко, става страшно.Публикувано изображение Като си сметнах разхода, се смях с глас.По принцип аз самия не вярвам много на градски легенди, амаа...Само градско никога не съм я засичал с точност слагам я грубо на 9 , но изглежда пада по-надолу, винаги ми остава повечко гориво.Това ме накара да и простя на колицата липсата на пауър. Между другото, от както я имам , не съм спрял да се чудя, къде са и 115-те к.с./вярно , че са извадени от 1.5 де/Публикувано изображение

ЕГР-ра го затапих ей така за спорта, още като купих колата .Не съм забелязал да ми е скочил разхода,както и с махнат катализатор също,обаче и някакво значително отпушване не съм усетил.Пък ,то и да скочи 50-100 грама бенза се хваща точно никак.

- "Според мен е по-добре обаче да се отделят малко повече пари за един афтърмаркет 4-2-1 колектор. Аз лично не съм забелязал спад на вървежа в ниските. """- абсолютно, поне по думите на всички , които са минали през интервенцията, колата живва в ниските и средите, ама докато не пробвам...Публикувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Грешна тема! Изтрийте го моля.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...