DeLSoL 1 #1 Публикувано 24 Юни, 2012 Ами това ми е въпроса, като захващане предполагам ще са същите, но да не би да има някакъв отрицателен ефект в скедствие на това, че моя е икономичния витек. Да не объркам някои датчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #2 Отговорено 24 Юни, 2012 (Редактирано) Няма какво да объркаш сваляш си твоя качваш новия слагаш ламбда сондата и си ти едит: ти за кой колектор говориш защото аз по инерция за изпускателния пиша Редактирано 24 Юни, 2012 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DeLSoL 1 #3 Отговорено 24 Юни, 2012 Да, извинявам се. Доста важно доуточнение. За изпускателния става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #4 Отговорено 25 Юни, 2012 става без проблем както каза колегата по-горе,бая по-добър вариянт ,от колкото колектора на з8 ,който още в началото е запушен с катализатор . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #5 Отговорено 25 Юни, 2012 Цък- в пост #25 съм писал за интервенцията и впечатления след нея.По принцип става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #6 Отговорено 25 Юни, 2012 Според мен трябва да има положителен ефект с д16-ковия колектор някое друго конче в (+). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DeLSoL 1 #7 Отговорено 27 Юни, 2012 Доколкото разбирам колекторите на този мотор били заедно с катализатора. Нещо което още ми е трудно да повярвам, но така каза колегата от който исках да го купя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #8 Отговорено 27 Юни, 2012 Според мен единствения колектор, който си заслужава това е стоков от D16Z6, аз също обмислям поставянето на такъв на D14A4, но незнам дали ще има ефект при мен! Нека ако някой е слагал да сподели как се променя вървежа и разхода съответно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #9 Отговорено 27 Юни, 2012 (Редактирано) За монтажа принципно няма проблем - единствено заводската генерация е с по-малък диаметър и конусната гарнитура на колектор от D16 не влиза докрай в тръбата след колектора.Бях сложил колектор от D16Z6 на D15Z8. За вървенето като минус, поне според моето усещане е, че се губи малко от въртящия момент около 2-2500 оборота, като плюс над 4000 колата е осезаемо по-пъргава - с 2 секунди по-бързо ускорение 0-100 км/ч! От начало не можах да повярвам Но заради тоя спад в ниските реших да си върна стоковия колектор и да си я карам спъната във високите, но с по-добра градска караемост. Редактирано 27 Юни, 2012 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #10 Отговорено 28 Юни, 2012 Абсолютно съм съгласен! И аз предпочитам малко повечко сила в ниските за сметка на високите ама ,като сложих от Y3-то и тотално спря в ниските.Одъртяхме вече за ръчки. Разхода обаче не се промени към зле.Няма да казвам какъв разход ми даде за последните 550км. преход, щото някой ще ме анатемоса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DeLSoL 1 #11 Отговорено 29 Юни, 2012 Няма да те анатемоса никой колега. Кажи за разхода, че мен най вече това ме интересува. Аз и затова искам да сложа стоковия колектор. Не ми пречи, че не върви кои знае колко. То и да и сложа друг колектор надали ще литне. Въпроса е да не качи разхода. И отделно с друг колектор ще трябва да махна катализатора сигурно и да слагам тръби или гърнета на негово място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #12 Отговорено 29 Юни, 2012 Дааа... амааa... Това z8 e икономик... И след слагането на друг колектор няма да е икономик. Щото z6, у3 нямат EGR... Разликите между колекторите на z6 и y3 а дори и на z8 не е особено голяма... Карам y2 със колектор от d15z6. Не се представя никък зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #13 Отговорено 30 Юни, 2012 @civicgonemad В темата се пита за изпускателен колектор Но за EGR-то бъркаш, то играе доста малка роля в икономията на този двигател. Общо взето не се притеснявайте за разхода - той си се запазва при стандартния I/H/E тунинг.Според мен е по-добре обаче да се отделят малко повече пари за един афтърмаркет 4-2-1 колектор. Аз лично не съм забелязал спад на вървежа в ниските. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #14 Отговорено 30 Юни, 2012 (Редактирано) За разхода- 550км/31л - от тях около 50км градско/с две минавания през "Жълтите павета", второто към 17.00ч/.Това при скорост 110-120 на магистрала,през останалото време 90-110км/ч.В едната посока сме четирима, в другата 5 говеда. Тя с 90 трудно върви, няма вътък милата, еля подуши ли баирче малко, става страшно. Като си сметнах разхода, се смях с глас.По принцип аз самия не вярвам много на градски легенди, амаа...Само градско никога не съм я засичал с точност слагам я грубо на 9 , но изглежда пада по-надолу, винаги ми остава повечко гориво.Това ме накара да и простя на колицата липсата на пауър. Между другото, от както я имам , не съм спрял да се чудя, къде са и 115-те к.с./вярно , че са извадени от 1.5 де/ ЕГР-ра го затапих ей така за спорта, още като купих колата .Не съм забелязал да ми е скочил разхода,както и с махнат катализатор също,обаче и някакво значително отпушване не съм усетил.Пък ,то и да скочи 50-100 грама бенза се хваща точно никак. - "Според мен е по-добре обаче да се отделят малко повече пари за един афтърмаркет 4-2-1 колектор. Аз лично не съм забелязал спад на вървежа в ниските. """- абсолютно, поне по думите на всички , които са минали през интервенцията, колата живва в ниските и средите, ама докато не пробвам... Редактирано 30 Юни, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #15 Отговорено 30 Юни, 2012 (Редактирано) Грешна тема! Изтрийте го моля. Редактирано 30 Юни, 2012 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове