kvd74 646 #1 Публикувано 22 Юни, 2012 Привет,днес в жегата за втори път за 2,5 год.видях стрелката да подмине половината от скалата и леко да запълзи нагоре.Беше по стръмен булевард и така се притесних, че при 35 градуса навън си спрях климата и си пуснах парното.Стрелката се върна под средата.Термостата съм го варил и отваря о/о 3мм.само,не както го дават 8 мм.и повече.Та нормално ли е да се качва стрелката над средата при такива жеги и дали да сменя термостата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 23 Юни, 2012 Сменяи кво му се чудиш, и без тва е евтин, стрелката е нормално да е като закована няма баир няма клима няма 40 градуса, тва е хонда бре А и щом си го варил и отваря едва 3мм а тряя да е 8мм няма как да смогне на нужния дебит за охлаждане на натоварения мотор по баира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #3 Отговорено 25 Юни, 2012 Абсолютно същите симптоми имах ."Сварих" термостата,отвори не повече от 2 мм. "Тама" за 20-тина лева и си готов. Ако все още не си го сменил, не развивай капачката на радиатора докато е разкачен термостата.Не е нормално дори да достига средата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #4 Отговорено 25 Юни, 2012 (Редактирано) тази пролет и аз имах същия симптом , карах си из София и в едно задръстване същият проблем !? при мен се оказа ,че антифриза ми е бил по малко в радиатора , долях и се оправи . А и моята стрелка седи почти на средата . Поздрави . Редактирано 25 Юни, 2012 от pipon4o87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #5 Отговорено 25 Юни, 2012 Относно положението на стрелката говоря конкретно за "Англичанката", каквато кара и той . Какво общо има нивото на антифриза с това , че термостата на колегата/при сваряване/ отваря малко?!?! Термостата му е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #6 Отговорено 25 Юни, 2012 Благодаря на писалите,при първа възможност ще си поръчам "Тама" ,щом го препоръчвате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #7 Отговорено 25 Юни, 2012 , a Англичанките да не са VW , какво общо има нивото на антифриза ли ? Нали трябва и малко налягане за цялата процедура на охлаждане , а ако няма антифриз КАК ще отвори термостата( сигурно от нагорещен въздух) . Това ,че отваря не достатъчно е така . Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #8 Отговорено 25 Юни, 2012 (Редактирано) Pipon40, ти въобще наясно ли си къде се намира термостата на Хондата, и ако /там където му е мястото/ е останал на сухо, зна'йш . че колата ти ще има нужда поне от 2,5 литра антифриз .Колко викаш "по-малко ти беше антифриза в радиатора" , че като му доля и се оправи..?!?! Ти това остави, ами и пак ти казвам , че не четеш - "...Термостата съм го варил и отваря о/о 3мм.само,не както го дават 8 мм.и повече."- варил го е пича , и е констатирал, че термостата не отваря достатъчно/не го е варил на място в колата без антифриз предполагам, ами на котлона с вода /. И какво казваш за VW-тата ?! Аз за добро или зло 4 съм имал и на две съм сменял термостат .Там стои още по-ниско, и ще трябва маалко повечко доливане за да се оправи. Поздрави! Редактирано 25 Юни, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 25 Юни, 2012 ... Ако все още не си го сменил, не развивай капачката на радиатора докато е разкачен термостата...Това не го схванах?!?За другите неща - 2.5 литра друг път и т.н.Закована стрелка под средата на скалата е Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #10 Отговорено 26 Юни, 2012 (Редактирано) "... Ако все още не си го сменил, не развивай капачката на радиатора докато е разкачен термостата..." - Ами свалям термостата и изтичат 150-200гр. антифриз/най-много/.Херметичноста на системата не пуска останалия да изтече навън.Това имах в предвид , освен ако пича не иска да подменя антифриза на цяло. Когато обаче при разкачен термостат развих капачката, изтече толкова антифриз, че после си купих 1,5 л. концентрат+поне 1 литър вода, които си събра както момиченце.Колко демек излиза само през термостата? "Закована стрелка под средата на скалата е Хонда." - ами аз какво казах? На моята кола стои там, където съм драснал с червено и не мърда при никакви условия.Това според мен хич не е на средата. Редактирано 26 Юни, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #11 Отговорено 26 Юни, 2012 Колега IcoZl ,не оспорвам тоето мнение ,а термостата със сигурност знам къде се намира ,а относно темата добре съм прочел какво се случва !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #12 Отговорено 26 Юни, 2012 Peace! Важното е Хондите да хвъркат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #13 Отговорено 27 Юни, 2012 Вчера си поръчах Тама-та,цената е 19 лв.,с гумата 23 лв.,тия дни ще го взема.Колега IcoZl,при това положение на стрелката на колко ли е градуса антифриза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #14 Отговорено 28 Юни, 2012 Здравей, ами , предполагам 80-85 градуса.Иначе, самия термостат на "нашите" го дават да отваря отваря на 78 градуса/по "Аутодата" 76-80. Пиши, като го смениш за резултата! Там някъде ще е: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #15 Отговорено 1 Юли, 2012 (Редактирано) Вчера си монтирах Тама-та и днес минах по същия маршрут от където ми позагря колата, преди седмица, и стрелката не мръдна. Та да ви кажа че са два вида 78 градусови термостати Тама.Единия ( http://autobel.biz/product_info.php?cPath=145_55&products_id=14613 ) е с гумена клапа отзад и жълт на цвят,без никакъв щемпел по него,малко по-различен на вид ,който го отказах и сребрист ( http://autobel.biz/product_info.php?cPath=145_55&products_id=14614) с метална клапа ,надпис 78 и 4 букви,досущ като оригиналния,който ѝ взех. И двата са без гумено уплътнение по периферията. Редактирано 1 Юли, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове