Jump to content
kvd74

Температура и положение на стрелката

Recommended Posts

Привет,днес в жегата за втори път за 2,5 год.видях стрелката да подмине половината от скалата и леко да запълзи нагоре.Беше по стръмен булевард и така се притесних, че при 35 градуса навън си спрях климата и си пуснах парното.Стрелката се върна под средата.Термостата съм го варил и отваря о/о 3мм.само,не както го дават 8 мм.и повече.Та нормално ли е да се качва стрелката над средата при такива жеги и дали да сменя термостата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяи кво му се чудиш, и без тва е евтин, стрелката е нормално да е като закована :)няма баир няма клима няма 40 градуса, тва е хонда бре :) А и щом си го варил и отваря едва 3мм а тряя да е 8мм няма как да смогне на нужния дебит за охлаждане на натоварения мотор по баира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същите симптоми имах ."Сварих" термостата,отвори не повече от 2 мм. "Тама" за 20-тина лева и си готов. Ако все още не си го сменил, не развивай капачката на радиатора докато е разкачен термостатаПубликувано изображение.Не е нормално дори да достига средата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:) тази пролет и аз имах същия симптом , карах си из София и в едно задръстване същият проблем !? :P при мен се оказа ,че антифриза ми е бил по малко в радиатора , долях и се оправи . А и моята стрелка седи почти на средата . Поздрави . Редактирано от pipon4o87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно положението на стрелката говоря конкретно за "Англичанката", каквато кара и той . Какво общо има нивото на антифриза с това , че термостата на колегата/при сваряване/ отваря малко?!?!Публикувано изображение Термостата му е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на писалите,при първа възможност ще си поръчам "Тама" ,щом го препоръчвате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D, a Англичанките да не са VW , какво общо има нивото на антифриза ли ? Нали трябва и малко налягане за цялата процедура на охлаждане :o , а ако няма антифриз КАК ще отвори термостата( сигурно от нагорещен въздух) :) . Това ,че отваря не достатъчно е така . Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Pipon40, ти въобще наясно ли си къде се намира термостата на Хондата, и ако /там където му е мястото/ е останал на сухо, зна'йш . че колата ти ще има нужда поне от 2,5 литра антифризПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение .Колко викаш "по-малко ти беше антифриза в радиатора" , че като му доля и се оправи..?!?!Публикувано изображение Ти това остави, ами и пак ти казвам , че не четеш - "...Термостата съм го варил и отваря о/о 3мм.само,не както го дават 8 мм.и повече."- варил го е пича , и е констатирал, че термостата не отваря достатъчно/не го е варил на място в колата без антифриз предполагам, ами на котлона с вода /. Публикувано изображениеИ какво казваш за VW-тата ?! Аз за добро или зло 4 съм имал и на две съм сменял термостат .Там стои още по-ниско, и ще трябва маалко повечко доливане за да се оправиПубликувано изображение.

Поздрави!

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако все още не си го сменил, не развивай капачката на радиатора докато е разкачен термостата...

Това не го схванах?!?За другите неща - 2.5 литра друг път и т.н.Закована стрелка под средата на скалата е Хонда. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"... Ако все още не си го сменил, не развивай капачката на радиатора докато е разкачен термостата..." - Ами свалям термостата и изтичат 150-200гр. антифриз/най-много/.Херметичноста на системата не пуска останалия да изтече навън.Това имах в предвид , освен ако пича не иска да подменя антифриза на цяло.

Когато обаче при разкачен термостат развих капачката, изтече толкова антифриз, че после си купих 1,5 л. концентрат+поне 1 литър вода, които си събра както момиченце.Колко демек излиза само през термостата?

"Закована стрелка под средата на скалата е Хонда." - ами аз какво казах?Публикувано изображение

На моята кола стои там, където съм драснал с червено и не мърда при никакви условия.Това според мен хич не е на средата.Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Колега IcoZl ,не оспорвам тоето мнение ,а термостата със сигурност знам къде се намира ,а относно темата добре съм прочел какво се случва !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Peace!Публикувано изображение Важното е Хондите да хвъркат.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си поръчах Тама-та,цената е 19 лв.,с гумата 23 лв.,тия дни ще го взема.Колега IcoZl,при това положение на стрелката на колко ли е градуса антифриза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ами , предполагам 80-85 градуса.Иначе, самия термостат на "нашите" го дават да отваря отваря на 78 градуса/по "Аутодата" 76-80.Публикувано изображение

Пиши, като го смениш за резултата!Публикувано изображение

 

Там някъде ще е:Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера си монтирах Тама-та и днес минах по същия маршрут от където ми позагря колата, преди седмица, и стрелката не мръдна. Та да ви кажа че са два вида 78 градусови термостати Тама.Единия ( http://autobel.biz/product_info.php?cPath=145_55&products_id=14613 ) е с гумена клапа отзад и жълт на цвят,без никакъв щемпел по него,малко по-различен на вид ,който го отказах и сребрист ( http://autobel.biz/product_info.php?cPath=145_55&products_id=14614) с метална клапа ,надпис 78 и 4 букви,досущ като оригиналния,който ѝ взех. И двата са без гумено уплътнение по периферията.

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...