Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

сензорът за осветеност е при огледалото, аз моят го бях покрил с едно парченце изолирбанд между стъклото и сензора бях оставил на ауто фаровете и като вратна клуча и светват, но ме достраша да не стане нещо на акумулатора че като паля фаровете са светнати, а дизела иска повече стартов ток. иначе сензора не съм много сигурен дали не се използваше и за интензивноста на работа на чистачките при ауто. ако има 1 сензор при огледалото да,ако са 2 - не, ся не ми се излиза да гледам :)

иначе програмиране няма начин, взима се една кутийка от хонда за 100 лв и за още 20 ти я слагат, има и по-евтини варианти 50-60 лв в нета ако се разровиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

от 5 дни съм собственик на Хонда Сивик VIII 2,2 CDTI 2006.....вече съм ФЕН. Не карам кола, а "НЛО"....... :plane:, но на Вас това Ви е известно. Въпрос: някой има ли актуална BG карта за NAVI.......?

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден ,

 

от 1 месец съм собственик на сивик 2.2 дизел, но забелязах че ми дава по-висок разход от очкаваното 7,6 на 100 като не я изцеждам колата а карам съсвем нормално и не влизам в ужасните задръствания на идеалния център на София и отделно един колега със същата хонда (даже неговата е 5 врати мойта 3) каза че му дава 6,1 като я кара се едно е служебна, колкото сила има и че според него неговата върви повече.Въпроса ми е дали имате представа от какво може да се получава това.

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....но забелязах че ми дава по-висок разход от очкаваното 7,6 на 100 като не я изцеждам колата а карам съсвем нормално и не влизам в ужасните задръствания на идеалния център на София и отделно един колега със същата хонда (даже неговата е 5 врати мойта 3) каза че му дава 6,1 като я кара се едно е служебна, колкото сила има и че според него неговата върви повече....

Аз влизам в задръстванията всеки делник за около 45 мин. - 25 км градско. Разходът ми е около 8- 8.5. Не виждам нищо притеснително. Според мен, Вашия колега леко преувеличава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята по бордови компютър е около 7 в града, но пък тука в Пловдив няма такива задръствания, Пробвай колега да си изчистиш сензора за въздушният поток като си сменяш въздушният филтър, пак може и сега да го направиш ето с това http://www.senax.bg/eshop/product/399/sprey-pochistvane-senzori-vazdushen-potok.html

, другото колега, не знам колко има връзка но може егр-а да ти е позапушен, и него може да изчистиш, също така оригинални консумативи ли използваш, ако не всяка година си сменяй въздушният филтър не както пише в книжката на 2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам само най-хубавите консумативи и при всяка смяна подменям и въздушния филтър.Иначе идеята ти сигурно е добра обаче не знам как да ги почистя честно казано а егр трябва да го премахна като цяло....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 с ПДФ ли ти е хондата, и на колко километра пробег. Ако нямаш ПДФ според мен по-добре го изчисти отколкото да го махаш, че колата ще загрява по-бавно. егр-а се чисти за 1 час работа със сваляне, чистене изсъхване и слагане, прави се на 5-6 години, и аз не съм го правил още, но тия дни ще го направя, А ето и как става http://www.civinfo.com/forum/how/72471-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve.html  . Сензора за въздушният поток е за 5 мин, в тубата трябва да има клипчета, аз като сменям въздушният филтър мисля да го изчистя моя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пдф е и не знам на колко е но е над 100 хиляди .... ще се пробвам да го направя ама не съм мн сръчен мерси за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми да махна и егр и филтъра за твърди частици защото само бели правели нямало смисъл от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не знаеш на колко км е, тогава да, защото наистина може големи бели да направи пдф-а, но след ремапа се качват нютон метрите, и съединителя ще отиде по-бързо, аз затова не го махам а и едни 1000 лв за ремап, премахване на пдф и затапване на егр не ми се дават,поне не за сега :)

Редактирано от palu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оставих я само да и махнат дпф и да запушат егр като ще бъде 250 лева и аз искам 2 резонатора 50 кинта още като ще ми дадът катализатора и него ще ми го изкупят така че не е толкова скъпо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не трябва ли ремап да се направи като се махне пдф-а, няма ли да показва грешка компютъра? Аз си мислех че задължително трябва ремап и затова стават такива парите, то ако може без ремап не е скъпо. А катализатора и него ли ще го махаш освен пдф-а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да да трябва със софтуер и става 600 лева някъде като няма да има никакви грешки и катализатора се сваля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,От двайсетина дни си сбъднах седемгодишната мечта :) и вече съм собственик на civic 8 ген 2.2 дизел 2007г.Някой опитвал ли е да смени езика на дисплея. Свалих едно ръководство от тук, но след задържане на бутона info за 3сек. ми дава единствено а настроя алармата за скорост. Някой ако има идея защо не ми показва повече опции ще бъда много благодарен ако сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

600 лв пак е добре, пиши после какъв е резултата колега :)

kindis честито, да си а караш със здраве, и безаварийно, не се сещам как ставаше със смяната на езика, трябва да видя в ръководството какво пишеше, но утре че стана късно, но да знаеш няма български, най много от италиански или немски, зависи от къде ти е колата, да минеш на английски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,От двайсетина дни си сбъднах седемгодишната мечта :) и вече съм собственик на civic 8 ген 2.2 дизел 2007г.Някой опитвал ли е да смени езика на дисплея. Свалих едно ръководство от тук, но след задържане на бутона info за 3сек. ми дава единствено а настроя алармата за скорост. Някой ако има идея защо не ми показва повече опции ще бъда много благодарен ако сподели.

Колега да не го пробваш в движение ? Колата трябва да е на контакт без да е запалена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте,От двайсетина дни си сбъднах седемгодишната мечта :) и вече съм собственик на civic 8 ген 2.2 дизел 2007г.Някой опитвал ли е да смени езика на дисплея. Свалих едно ръководство от тук, но след задържане на бутона info за 3сек. ми дава единствено а настроя алармата за скорост. Някой ако има идея защо не ми показва повече опции ще бъда много благодарен ако сподели.

Колега да не го пробваш в движение ? Колата трябва да е на контакт без да е запалена. 

 

 

 

600 лв пак е добре, пиши после какъв е резултата колега :)

kindis честито, да си а караш със здраве, и безаварийно, не се сещам как ставаше със смяната на езика, трябва да видя в ръководството какво пишеше, но утре че стана късно, но да знаеш няма български, най много от италиански или немски, зависи от къде ти е колата, да минеш на английски

Благодаря,

Всички да си ги караме със здраве и безаварийно:)

Въобще не си и помислям, че на някоя кола ще има меню на БГ. Искам да го сменя от IT на Eng.

Правя го точно както е написано в инструкцията - на изключен двигател и на контакт, но нейсе - не става.

Ако някой иска да си я има тази инструкция ето: - http://tranzit.dir.bg/load.php?id=Hy0jf6PWEaW3YshJ2077215.

има я и в друг пост във форума :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

натискаш инфото и като влезнеш в менюто и пускаш инфото и пак го натискаш без да го задържаш докато не стигнеш подменю 3/5 това е езика, после натискаш sell/reset , ако нестава пробвай и да дръпнеш ръчната, но по принцип това е процедурата проверено е, аз преди година така си смених моя от немски на английски, ключа трябва да е на положение две

Редактирано от palu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

натискаш инфото и като влезнеш в менюто и пускаш инфото и пак го натискаш без да го задържаш докато не стигнеш подменю 3/5 това е езика, после натискаш sell/reset , ако нестава пробвай и да дръпнеш ръчната, но по принцип това е процедурата проверено е, аз преди година така си смених моя от немски на английски, ключа трябва да е на положение две

Много благодаря!!!

Получи се. След като дръпнах ръчната всичко стана по описанието в инструкцията. :yes: :yes: :yes:

Редактирано от kindis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде в София могат да поставят газ на 8-ма ген. (изискването е да са го правили преди ) :D

Моля колегите, които вече са направили тази интервенция да споделят мнения и препоръки .

 

Thanks  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

след дълго прекъсване пак съм в Хонда клубът (първата ми Хонда беше CR-V преди години, после имах и Accord 2.0 Auto).

Нов собственик съм на Civic VIII 1.8 I-SHIFT Sport. Имам някои въпроси относно кутията. Когато съм на светофар и на спирачка, понякога оборотите падат и после пак се качват сами - ако в този момент тръгвам се получава едно доста неприятно придърпване, даже успя да изгасне веднъж. Ако някой друг е с I-SHIFT ще помоля за малко насоки относно правилната му употреба и дали има подобрен проблем с оборотите ?

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега isimeonov свети ли check system ( check engine )? Дизел или бензин? При каране в по-ниски обороти ( около 2000 ) с равномерна газ усеща ли се придърпването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Колата е бензин 1.8, няма придърпване в други случаи, освен описаният.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност колата да не е карана доста време и да е застояла. Сложи хубав бензин и карай смело, за да се "отпуши". Аз имам Сивик със същия мотор, но ръчни скорости. Имах проблем с ЕГР, но там ми светеше лампата за грешка. Ако положението не се промени след време отиди да я погледнат, защото този мотор работи много гладко по принцип. Ако не си ги сменял при покупката погледни състоянието на свещите.

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума с риск да ви отегча искам да попитам някой може ли да ми препоръча сивик 8 бензин ,ако е виждал някоя читава обява,че искам да си взема такава.

Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

някой дали може да ми прати списък с грешките на r18a2 благодаря предварително ,пуснах тема  но няма отговор за съжаление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За собствениците на Civic Sedan със стокова аудио система попаднах на един пиниз за подобряването на звука на CD-то.

На 18.00 се вижда комбинацията от клавиши и как се прави.

Ако някой знае някакви други такива комбинации за нещо, нека да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам тази схема за аудиото, но не вярвам да проработи при хечбека. По принцип радиото не държи станциите на 100%. На места шуми на станции с добър сигнал. Сещате ли се какъв може да проблема? Питал съм преди и някой спомена, че масата заводски не е с добър контакт. Проверих моята и ми изглежда добре.

 

Може ли да ми кажете къде мога да отида и да ми оправят неща като напукани пластмаси в купето, скърцащи кори или прагове със счупени щипки. Когато проучвах знаех, че в интериора е пестено, но чак такова нещо не очаквах. Кората на задната дясна врата скърца доста. При дълъг път е доста неприятно за хората отзад. По принцип не обичам да се занимавам сам с такива неща, но ще ми свърши работа и някакво сервизно ръководство където е описано как да се свалят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега n1k, в Progas са монтирали!0876565559

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам на радиото ми пише че има aux вход обаче не го намирам някои да знае нещо случайно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, баща ми кара сивик 8-ма генерация 2.2 дизелче, та проблема с тоя DPF филтър започна, до преди се отпушваше, но сега колата спря да върви  и не иска да вдига повече от 1500 об. Гледам че пишете за някакво "шунтиране" предполагам значи нещо за отсраняване. Как се прави тази манипулация или съм чувал че се наливат някакви течности някъде си за да се отпуши ... ?

Редактирано от glopender

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги отскоро съм собственик на Civik VIII 2.2ctdi .Искам да ви споделя какъв ми е проблема и ако може някой да помогне. Като седнат двама човека на задната седалка и задницата  доста кляка. Какво предлагате да сменя само амортисьорите или е по-добре да се сменят пружините. Дали случайно има някакъв аналог на пружините от друг модел автомобил който ще са по твърди и не толкова лесно да се мачкат и ако някой е решил проблема с лесно клякащата задница да сподели. Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги отскоро съм собственик на Civik VIII 2.2ctdi .Искам да ви споделя какъв ми е проблема и ако може някой да помогне. Като седнат двама човека на задната седалка и задницата  доста кляка. Какво предлагате да сменя само амортисьорите или е по-добре да се сменят пружините. Дали случайно има някакъв аналог на пружините от друг модел автомобил който ще са по твърди и не толкова лесно да се мачкат и ако някой е решил проблема с лесно клякащата задница да сподели. Благодаря ви предварително

Отишли са задните амортесьори.

Това им е масова болка на 8-ма ген.

Моята на 27 месеца ги смениха гаранционно.

След още 1 година ги смених с кони ФСД и от тогава никакви проблеми.

Отзад кони ФСД е директна замяна и се слага с оригиналните пружини и доста от шумовете отзад изчезват.

Редактирано от mаrto
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, баща ми кара сивик 8-ма генерация 2.2 дизелче, та проблема с тоя DPF филтър започна, до преди се отпушваше, но сега колата спря да върви  и не иска да вдига повече от 1500 об. Гледам че пишете за някакво "шунтиране" предполагам значи нещо за отсраняване. Как се прави тази манипулация или съм чувал че се наливат някакви течности някъде си за да се отпуши ... ?

бягай в хонда, че щом е спряла да върви колата може да е запушен много и да вземе да хвърля гориво в маслото, в хонда ще ти го изчистят. по принцип трябва като излезе символа на дисплея и трябва на еди коя си предавка с еди колко си километра(виж в книжката че не помня) и да се изчисти, но предполагам го знаеш това и вече не върши работа щом казваш че допреди се е отпушвало. иначе може да се премахне тоя филтър, после се бара софтуера да не включва процедурата по регенерацията на филтъра, мисля че в тая тема по назад един колега ще го прави заедно с премахване на егр-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, продължавам питането си от преди време за скърцащия педал на съединителя.Знам, че е често срещан проблем и че се дължи на триене на пластмаси, май беше някаква втулка.Споделих, че ще потърся тефлонова смазка за пластмасовите чаркове на принтери.Днес ми изпадна такава.Въпросът ми е може ли без разглобяване на педала да се стигне до мястото за смазване и кое точно е то?Досега съм решавала проблема със спрей смазка, но резултата е за кратко.Извинете ме за лаишкото описание, благодаря Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам на радиото ми пише че има aux вход обаче не го намирам някои да знае нещо случайно....

Здравей,

Кай е точно модела и годината на Civic-a? На моето радио си има бутон за AUX и букса отзад на радиото, но просто не е свързан и няма и окабеляване (тази екстра са я сложили вече в моделите от 2008г. поне при седан-а). В e-bay се продават AUX адаптери, със подходящите кабели за съответния модел Civic (Важно обаче беше дали е с навигация или не и от там разликата в кабелите), като тeзи например:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2006+civic+AUX+adapter&_nkw=2006+civic+AUX+adapter&_sacat=0

Ако при теб няма заводски изведен USB или 3,5мм аудио, значи ти трябва такъв адаптер.

Моята е 2006 и няма тази екстра, но съм си поръчал вече на Дядо Коледа и го чакам скоро да пристигне :).

Тук гледах и как се монтира при седан-а:

И не е необходимо да се разглобява цялото табло, но човека просто показва къде е буксата отзад. Малко е зор докато се пъхне кабела без вадене на радиото, но си струва нервите пред разглобяване на цялото табло.

Тук има и за хеч-а:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Ви Niki_V !През Вашия лик намерих на руски, за лява дирекция на хеч.Благодаря!http://youtu.be/wK2BZjFLEcY

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vesivanova, раздвам се, че съм помогнал с нещо :).

А относно скърцащия педал на съединителя нали се смазва самото бутало, което е свързано с педала и без разглобяване не мисля, че ще стане да се отстрани трайно проблема. А тази тефлонова смазка е доста по-трайна от спрея и ще издържи много по-дълго. Аз за три години 2 пъти съм пръскал със спрей.

 

А тук за седаните, още някои пинизи с радиото и клавишни комбинации:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, продължавам питането си от преди време за скърцащия педал на съединителя.

Знам, че е често срещан проблем и че се дължи на триене на пластмаси, май беше някаква втулка.

Споделих, че ще потърся тефлонова смазка за пластмасовите чаркове на принтери.

Днес ми изпадна такава.

Въпросът ми е може ли без разглобяване на педала да се стигне до мястото за смазване и кое точно е то?

Досега съм решавала проблема със спрей смазка, но резултата е за кратко.

Извинете ме за лаишкото описание, благодаря Ви.

 

Според колегите от английският форум :

 

Публикувано изображение

 

аз пръскам с WD40 , ама след 2-3 седмици пак почва да кряка ... ще си взема и аз един тефлонов спрей за да го пробвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Имам проблем.Снощи попаднах в дупка на пътя.Изкривих джанта и мотора угасна и не ще да запали.Откачих и закачих акумулатора-пак същото.Някакви съвети?     Весели празници! Колата е 8 серия-дизел

Редактирано от vrabetz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...