Jump to content
dragunof

помощ за хонда 1.7 ctdi

Recommended Posts

Здравейте , извинявам се предварително ако някъде във форума има отговор на въпросите ми но просто днес си харесах една хондичка и трябва да взема решение !! Става въпрос за сивик 1.7 цдти 2005г. Пробвах я в автосалона , оставих я да движи на обороти на 2 предавка и след това настъпих гъста сериозно ( до ламарината ) и опс , последва едно странно замисляне от около 5 до 8 секунди (може и повече ) и чак тогава нае и се изстреля ?!?!? На това ли му викат дупка в турбото или си е проблем в турбината ?!? Смятам това да ми е първата дизелова кола и си нямам идея какво трябва да гледам и как трябва да се държи !:huh: Единственото което не ми хареса в нея е че фаровете са се понапълнили по някакъв начин с кал и трябва да се почистят от вътре ( това сложна маниполация ли е при тези колички ) ! Някой знае ли диагностик във Варна на който мога да се доверя за това японче ?? БЛАГОДАРЯ предварително !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупка в турбото ли? Това си е направо Гранд каньон :D ,според мен въобще не е редно така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам колко секунди са необходими от 800 до 1800 оборота на 2-ра, но изстрелването стартира от 1800 до 4400 оборота без значение на коя предавка си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това че първоначално не реагира при рязкото натискане на газта нормално ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нов Ситроен- бензин, от много ниски обороти дори на първа се замисля за 1-2 секунди,което ми се струва опасно при вкл.в движение, но 5-8 сек.е много време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

когато се движи на обороти на 2-ра или 3-та замисляне няма - тръгва да ускорява, но от 1800 нагоре е 2 пъти по-чувствително ускорението защото тогава започва да работи турбото. От 0 до 100км/ч - 11сек. При първоначално тръгване е бавна, но от 20км/ч нагоре, доста бензинови ги слага в задния си джоб.Това, че фаровете са се понапълнили с мръсотия е лошо, новите са скъпички (може би е блъскана отпред - нямам друго обяснение).

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото се включва на 1800.От 2200 примерно е много пъргава.Максималния въртящ момент(220 N/m).го има от 2000 до 3000об/мин. До над 4000 се запазва динамиката, както е писал колегата. 5-8 сек мислене- това не може да е нормално.На старт си е по-бавна от бензина заради турбото,но не мисли толкова - не е възможно. За фаровете също не е нормално мисля. Може да пожълтеят,но лака отвън, а вътре са добре изолирани. Да не би да са забравили гумените уплътнения на късите светлини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За секундите не съм може би точен но е първата кола в която се качвам и на която при натискане педал от нулата до ламарината не реагира ! А за фаровете това вътре си е като кал , дали е била потопена предницата някъде или просто са сменени и тия са лежали в локва , не знам (и няма и да ми кажат ) !?! ама дали ако я взема могат да се почистят или трябва да си взема нови ? http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-18/4836816b.jpg

Редактирано от dragunof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...