dragunof 0 #1 Публикувано 19 Май, 2012 Здравейте , извинявам се предварително ако някъде във форума има отговор на въпросите ми но просто днес си харесах една хондичка и трябва да взема решение !! Става въпрос за сивик 1.7 цдти 2005г. Пробвах я в автосалона , оставих я да движи на обороти на 2 предавка и след това настъпих гъста сериозно ( до ламарината ) и опс , последва едно странно замисляне от около 5 до 8 секунди (може и повече ) и чак тогава нае и се изстреля ?!?!? На това ли му викат дупка в турбото или си е проблем в турбината ?!? Смятам това да ми е първата дизелова кола и си нямам идея какво трябва да гледам и как трябва да се държи ! Единственото което не ми хареса в нея е че фаровете са се понапълнили по някакъв начин с кал и трябва да се почистят от вътре ( това сложна маниполация ли е при тези колички ) ! Някой знае ли диагностик във Варна на който мога да се доверя за това японче ?? БЛАГОДАРЯ предварително !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 19 Май, 2012 Дупка в турбото ли? Това си е направо Гранд каньон ,според мен въобще не е редно така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #3 Отговорено 19 Май, 2012 не знам колко секунди са необходими от 800 до 1800 оборота на 2-ра, но изстрелването стартира от 1800 до 4400 оборота без значение на коя предавка си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragunof 0 #4 Отговорено 19 Май, 2012 а това че първоначално не реагира при рязкото натискане на газта нормално ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 19 Май, 2012 На нов Ситроен- бензин, от много ниски обороти дори на първа се замисля за 1-2 секунди,което ми се струва опасно при вкл.в движение, но 5-8 сек.е много време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #6 Отговорено 20 Май, 2012 (Редактирано) когато се движи на обороти на 2-ра или 3-та замисляне няма - тръгва да ускорява, но от 1800 нагоре е 2 пъти по-чувствително ускорението защото тогава започва да работи турбото. От 0 до 100км/ч - 11сек. При първоначално тръгване е бавна, но от 20км/ч нагоре, доста бензинови ги слага в задния си джоб.Това, че фаровете са се понапълнили с мръсотия е лошо, новите са скъпички (може би е блъскана отпред - нямам друго обяснение). Редактирано 20 Май, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #7 Отговорено 20 Май, 2012 Турбото се включва на 1800.От 2200 примерно е много пъргава.Максималния въртящ момент(220 N/m).го има от 2000 до 3000об/мин. До над 4000 се запазва динамиката, както е писал колегата. 5-8 сек мислене- това не може да е нормално.На старт си е по-бавна от бензина заради турбото,но не мисли толкова - не е възможно. За фаровете също не е нормално мисля. Може да пожълтеят,но лака отвън, а вътре са добре изолирани. Да не би да са забравили гумените уплътнения на късите светлини? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragunof 0 #8 Отговорено 20 Май, 2012 (Редактирано) За секундите не съм може би точен но е първата кола в която се качвам и на която при натискане педал от нулата до ламарината не реагира ! А за фаровете това вътре си е като кал , дали е била потопена предницата някъде или просто са сменени и тия са лежали в локва , не знам (и няма и да ми кажат ) !?! ама дали ако я взема могат да се почистят или трябва да си взема нови ? http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-18/4836816b.jpg Редактирано 20 Май, 2012 от dragunof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове