Jump to content
Anton HR-V

HR-V Смяна на филтър на климатик как?

Recommended Posts

Колеги помагайте. Искам да сменя филтъра на климатика на HR-V 2000 г.Махнах джапката но незнам как точно да го разглобя. Вижда се само един винт!:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под жабката като погледнеж на котията на парното има тесен и висок капак,отваряш там има два пласмасови палеца,дърпащ долния и половината от филтера е навън,другият палец го буташ надолу към пода и тогава го издърпваш навън.Пази си двете квадратни пласмаси от филтрите, за нов ти дават само картонения пълнеж!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То при вас е лесно на ЦРВ ква х***я е :) има една гредичка като свалиш жабката , на пръв поглед си викаш лесна работа :) а селд 1 час се усещаш че ти иде да се гръмнеш :) иска специални ключенца да се бръкне на маината си за да се развият 4 болта да се свали тая скапана гредичка, тука японеца яко се е посрал, можело е далеч по опростено да се направи тая греда но не, или тряя си татко барба или тря си разглобиш половината табло, в моя случаи бях татко барба :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, при втора ген. ЦР-В е много елементарно, само се сваля жабката и готово:P!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ето взели са си поука :) Сигорно гаранционно като са ходили в сервизите за смяна на филтър и персонала се е оплакал, и аиде на 2 ра генерация са се поправили :) Абе аз щях кардинално да реша проблема ама ме домързя да се занимавам :) мани тва ми на сичко отгоре бях забравил да сложа филтъра в касетата, тоест не бях забелязал че е в касета, та отварях втори път :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 дена след смяната на филтъра ме боляха колената

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под жабката като погледнеж на котията на парното има тесен и висок капак,отваряш там има два пласмасови палеца,дърпащ долния и половината от филтера е навън,другият палец го буташ надолу към пода и тогава го издърпваш навън.Пази си двете квадратни пласмаси от филтрите, за нов ти дават само картонения пълнеж!

Успех!

 

Всичко хубаво, но тия пластмаси не се ли продават някъде? Дунапрена (по ръба на пластмасите) на моите направо се РУШИ от старост. Колегата по-горе е дал линк към клипче, как се сменя филтъра, но не тръгва. Затова аз ще оставя една картинка, която може да е полезна и на други, какот беше полезна и за мен (понеже никъде в гугъл нямаше нагледно как се разглобява пустата кутия, за да стигнеш до филтъра).

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо на моята Хонда HRV 2000г. 105 коня са два малки филтъра на климатика под жабката.Моля някой ако знае да ми каже .Дали е така или тези от които купих Хондата са импровизирали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърчетата са два малки на климатика, няма измама!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да 2 са! Аз ги купих за 35лв. Уж ги водят карбонови......

Редактирано от honest

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моите са за 15 кинта, но ги наместих с усилие - май са си менте но ще устискат тази година!

Редактирано от Anton HR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...