Anton HR-V 0 #1 Публикувано 17 Май, 2012 Колеги помагайте. Искам да сменя филтъра на климатика на HR-V 2000 г.Махнах джапката но незнам как точно да го разглобя. Вижда се само един винт! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #2 Отговорено 19 Май, 2012 Под жабката като погледнеж на котията на парното има тесен и висок капак,отваряш там има два пласмасови палеца,дърпащ долния и половината от филтера е навън,другият палец го буташ надолу към пода и тогава го издърпваш навън.Пази си двете квадратни пласмаси от филтрите, за нов ти дават само картонения пълнеж!Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton HR-V 0 #3 Отговорено 20 Май, 2012 Благодяря справих се!Ето и нагледно намерих едно клипче!!!http://www.youtube.com/watch?v=6VHr1KrWwPo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 20 Май, 2012 То при вас е лесно на ЦРВ ква х***я е има една гредичка като свалиш жабката , на пръв поглед си викаш лесна работа а селд 1 час се усещаш че ти иде да се гръмнеш иска специални ключенца да се бръкне на маината си за да се развият 4 болта да се свали тая скапана гредичка, тука японеца яко се е посрал, можело е далеч по опростено да се направи тая греда но не, или тряя си татко барба или тря си разглобиш половината табло, в моя случаи бях татко барба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #5 Отговорено 20 Май, 2012 Е, при втора ген. ЦР-В е много елементарно, само се сваля жабката и готово! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 21 Май, 2012 Ми ето взели са си поука Сигорно гаранционно като са ходили в сервизите за смяна на филтър и персонала се е оплакал, и аиде на 2 ра генерация са се поправили Абе аз щях кардинално да реша проблема ама ме домързя да се занимавам мани тва ми на сичко отгоре бях забравил да сложа филтъра в касетата, тоест не бях забелязал че е в касета, та отварях втори път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emsi 6 #7 Отговорено 21 Май, 2012 3 дена след смяната на филтъра ме боляха колената Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honest 2 #8 Отговорено 20 Юни, 2012 Под жабката като погледнеж на котията на парното има тесен и висок капак,отваряш там има два пласмасови палеца,дърпащ долния и половината от филтера е навън,другият палец го буташ надолу към пода и тогава го издърпваш навън.Пази си двете квадратни пласмаси от филтрите, за нов ти дават само картонения пълнеж! Успех! Всичко хубаво, но тия пластмаси не се ли продават някъде? Дунапрена (по ръба на пластмасите) на моите направо се РУШИ от старост. Колегата по-горе е дал линк към клипче, как се сменя филтъра, но не тръгва. Затова аз ще оставя една картинка, която може да е полезна и на други, какот беше полезна и за мен (понеже никъде в гугъл нямаше нагледно как се разглобява пустата кутия, за да стигнеш до филтъра). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #9 Отговорено 24 Юни, 2012 А защо на моята Хонда HRV 2000г. 105 коня са два малки филтъра на климатика под жабката.Моля някой ако знае да ми каже .Дали е така или тези от които купих Хондата са импровизирали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton HR-V 0 #10 Отговорено 25 Юни, 2012 Филтърчетата са два малки на климатика, няма измама! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honest 2 #11 Отговорено 25 Юни, 2012 (Редактирано) Да 2 са! Аз ги купих за 35лв. Уж ги водят карбонови...... Редактирано 25 Юни, 2012 от honest Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kossta 4 #12 Отговорено 25 Юни, 2012 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton HR-V 0 #13 Отговорено 26 Юни, 2012 (Редактирано) Моите са за 15 кинта, но ги наместих с усилие - май са си менте но ще устискат тази година! Редактирано 26 Юни, 2012 от Anton HR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове