Jump to content
kitty

honda civic 1.5 vtec

Recommended Posts

Привет от мене колеги, нов съм в форума и като такъв доста малко знам за марката. Искам да ви попитам за мнения относно HONDA CIVIC 6GEN 1.5VTEC. Каквото можете да ми кажете за нея ще ми е от полза понеже мисля да си закупя такъв автомобил. Наи много ме интересуват често срещаните проблеми и по какво от колата се харчи наи много. Сащо така на какво да наблегна като оглеждам някои автомобил. Благодаря предварително :rolleyes::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още топла е темата колегаforums.hondabg.com/index.php?showtopic=74836Иначе съм писал май, лично мое мнение, не взимай карана в БГ, гледай да е с оригиналния размер гуми джанти (175/65/14), друго като за всяка кола.В търсачката пиши d15z6 за японка и z8 за англичанка и ще ти излязат доста теми Успех с търсенето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Иначе съм писал май, лично мое мнение, не взимай карана в БГ, гледай да е с оригиналния размер гуми джанти (175/65/14), друго като за всяка кола.В търсачката пиши d15z6 за японка и z8 за англичанка и ще ти излязат доста теми Успех с търсенетоА защо да не е карана в БГ? Аз ще е внасям от германия де но ми е интересно какви са ти наблюденията

Редактирано от LUD_ZA_IGRI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че колегата е имал предвид по-лошите пътища в България и може би немърливостта на някой собственици :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че колегата е имал предвид по-лошите пътища в България и може би немърливостта на някой собственици :)

Ами можеби да но да си призная виждал съм доста добри екземпляри карани по над 100 000 км карани в БГ и са по на 250 000 и са си перфектни, смисал подаржат си ги и са доволни, за мене е важно да я взема читава и за това питам каде да гледам, подражката след това е сигорна понеже съм от хората които си гледат колите, просто неми се взима нещо което ще се чупи всеки месец и то неща които са скъпи (вече го преживях това с един боклук наречен кола но ще запазя марката в таина за да не убидя някого)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имам предвид колега, лошите пътища. А поддържана в БГ, както си трябва с оригинални части, защото според мен по добро от оригиналното няма, трудно ще намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всичко е до предишния собственик .България, Италия, Германия- ала-бала.Има мундари навсякъде , включително германци и австрийци/пресни лични впечатления/. За "италианките" всички знаем как са нещата, но съвета ми е , ако вземаш хонда, гледай да е от там/Италия/.Ако малко от малко вдяваш от коли, или имаш такъв приятел ще си я погледнеш технически как е колата. Поне от към ламарини обаче ще си по-спокоен.Хондите си гният, и кой каквото ще да ти говори за поцинковани ламарини, че и двойно поцинковани, е дрън дрън.Щото тръгне ли един път ръждата няма спиране.. Километрите не са толкова страшни. Повечето на тези години са над 250-300 000 км, вярвам не храниш ня'кви илюзии в това отношение, но ако са сменяни маслата и всички останали 'чорби' на време, и не и е пийван соса на колицата може да изкара още толкова. Конкретно за "Англичанка" с д15з8 мога да ти кажа.Моята я взех на 260 000 км.Така си беше обявена.С истинска сервизна книжка и фактури от сервиз хонда за всяка извършена манипулация от 98-ма до 2011.Два дни превеждах от италиански к'во е сменял дъртия Петручио.Публикувано изображение Не предизвиква интерес в повечето купувачи заради "страшната" цифра, обаче мотора и е супер.На аспуха не можеш да се изцапаш.Маслото не е мръднало за 3 000 км/още карам с Бардал-а/ на италианеца щото не си е направило ресурса/, сменил е дискове, кабели, големи тампони, ремък и една камара други неща , точно преди да ми падне в ръчичките,и така. Иначе един приятен за каране автомобил на който основното достойнство е малкия разход.Вътре е широчка , особено сравнена с предишната ми "Астра' на , която за да включиш 5-та пасажера си свива колената като девственица.Вози като по-голяма кола, защото окачването и е сравнително меко.Според моите представи даже малко лигаво. Колицата върви ако е в обороти, ама тогава няма икономия.Не обича да качва по много хора на веднъж, особено се усеща на баир. Ако си карал автомобил с по-голяма литрова мощност, определено ще ти е нужно време да свикнеш.114-те и коня ги търси след 4 500 оборота.Предавките са сравнително дълги за автомобил с такава кубатура, а дифа още по.Иначе пък няма да е такъв разхода. На дълъг път върви най-приятно със скорости от 100 до 130 .За да изпревариш , ръчка, че и две надолу , става и хубаво, не се плаши от обороти даже напротив. Тон и сто е, което за 1.5 не е малко.Разход-градско средно 9 извън 5.5-6 до 120 км/ч .Това при мен, някои може и по-високи добиви да имат.Басни може да чуеш всякакви за разходаПубликувано изображение. Поносимо шумна е, с хубава музика няма грижи. Всичко това е за така наречената "Англичанка" , от двувратия хеч/Японския/ нямам лични впечатления, пък и не мисля , че някога ще имам. Иначе си я огледай като всеки друг автомобил.Няма нищо извънземно в нея.Дръпни щеката преди да я запалите и виж нивото и състоянието на маслото как е.По това ще разбереш много за колата.Ако е грес, бягай.Виж и другите чорби/антифриз, хидравлично масло и т.н. как са им нивата.Като даваш контакт , огледай лампите на АБС-а и Еарбъзите-всички светват- първо гасне на АБС-а после Еарбъга.Ако имаш там н'яква аномалия е повод да се замислиш. Чуй си мотора/задължително на студено запали си я ти/да няма лоп-троп/, може да почукват клапани-допустимо, провери как влизат скоростите/задна / , виене.Припомпи съединителя няколко пъти докато бачка на място, не бива да има подозрителни шумове/виене, тракане/.Огледай рейката за течове/тропане/ допустимо е леко причукване при изгасена кола, при клатене на волана ляво-дясно. Огледай маншоните на каретата провери и самите карета.От място пълен ляв, газ-те трябва да трака.После десен пак така.И да трака не е страшно де-сваляш от цената, ама всеки си знае.Ами това ми идва на ум за сега.Няма как всичко да е идеално на 100%, все пак хората са им взели сладкото още преди 15-тина години, ама все пак да му мяза малко. КъсметПубликувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за полезното инфо. Намерил сам една японка в Мюнхен, скоро ще патувам на там и ще я огледам. Впрочем тук в БГ поогледах доста и всички бяха с здрави купета без ръжда, но за другите неща няма да коментирам. Имаше две можеби добре подържани и видимо без проблеми, доста добро състояние но цените им бяха плашещи. Както и да е мерси за инфото още веднъж и ако се сети някои още нещо нека пише. А и да кажа едно мое мнение относно прегледа на мотора, това с духането от капачката на маслото или от щеката по време на работа според мен е мит от времето на москвичите. Не че всички коли духат но аз сам имал и от едните и от другите и несам имал проблеми с мотора, според мен това зависи изцяло от марка и модел дали ще духа от там или не. По важното според мен е да не хварля масло от там и да няма маслени полепи в разшерителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е мит от времето на Москвичите и Жигулите колега.От капачката е нормално да си пърпори, от щеката обаче ако пуши или пръска масло не е нормално за нито един здрав мотор, без значение от марката и модела.Не винаги е е задължително да е от духнати сегменти пък и колата си върви, няма да спре от това...Публикувано изображение.Ти си знаеш де , просто винаги ще се намери някой джамбазин, дето ще те убеждава , че" това е нормално и всички са така", както и , че няма Хонда дето не гори масло.......Както и че грам не" пипа маслото" , нищо че ауспуха и е омазан като на Вартбур. Случки всякакви.

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е мит от времето на Москвичите и Жигулите колега.От капачката е нормално да си пърпори, от щеката обаче ако пуши или пръска масло не е нормално за нито един здрав мотор, без значение от марката и модела.Не винаги е е задължително да е от духнати сегменти пък и колата си върви, няма да спре от това...Публикувано изображение.Ти си знаеш де , просто винаги ще се намери някой джамбазин, дето ще те убеждава , че" това е нормално и всички са така", както и , че няма Хонда дето не гори масло.......Както и че грам не" пипа маслото" , нищо че ауспуха и е омазан като на Вартбур. Случки всякакви.

 

Е чак да хварля масло и да пуши и аз сам сагласен че тогава няма да е в фред. Но само да духа, от там мисля че е нормално понеже сам имал такива случаи с мои коли и несъм имал някакви проблеми с мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора спри да цитираш мненията пред теб ;) .Че другия път аз ще я заключа предварително :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...