Jump to content
JDM as Fuck

Какъв двигател мога да присадя на 6та ген Сивик

Recommended Posts

Момчета купих си Хонда Сивик 6та генерация 1.4 75 кс нашите ми я докараха от Германия и тъка бях разочарован , че първата моя кола е 75 к.с. но за 75 коня върви ненормално ... Запалих се по ДРАГ и искам да монтирам нещо по мощно някои ме ориентираха към 1.6 вти мотора и обадих се тук там и като ми казаха 2000 лв за мотор 160 к.с. На мен свят ми се зави и мислех да го питам дали неми дава и колата с мотора ама няма значение. Препоръчаха ми да си намеря мотор от Prelude В-тек и искам да питам дали може да се присади 2.2/3/4 мотора в 6тата генерация ? Благодаря на всички предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000 лева е нормална цена за такъв мотор, при условие че получаваш всичко каквото ти трябва - мотор,кутия, лостове, инсталация, компютър и всички монтажни стойки и тампони.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление цените на хонда моторите са много надути в световен мащаб - може да има общо с това че са едни от най-добрите в класа в който се намира конкретния мотор, но по мое мнение не е оправдано в повечето случаи.За да ти отговоря на въпроса - всичко може да се присъди, но двигателите от Д и Б серията са най-лесно, понеже се вграждат серийно.Ако искаш максимално ефтино да увеличиш мощноста си почти двойно, според мен мисли за присаждане на двувалова д-серия ... двигателите в добро здраве са 400-600 лв без скоростите, и в последствие могат да се турбинират с прилични резултати за сравнително малко пари ако 120 коня не ти стигнат ..Ако обаче искаш да дадеш пари за Б-серия, поне направи нещата правилно и сложи едно б18ц4 ... шансовете да намериш такъв за 2К не са големи, но все-пак ги има ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано колкото повече толкова по добре ! :) Само незнам дали ще мога да смогна до август месец и все пак мисля да отскоча до Англия и да си купя размазан Прелюд или Сивик но двигателя да му е здрав :) Защото се уверих че ще ми излезе по евтино да си купя ударена кола отзад/отстрани отколкото само двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, а от тоя прелюд двигателя как ще го сложиш или по-точно - колко си представяш, че ще ти излезе трансплантацията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какъв човек съм, ама все убивам ентусиазма на новите членове, които пишат в спорт и тунинг :( Добре е да послушаш колегите които са ти писали горе, и 2мата имат поне по 1 проект зад гърба си и са врели и кипели в Хонда тунинга. Сега, без да искам да те обезкуражавам, ще ти кажа, че ще ти е много по-евтино да си направиш една Астра Джи-Ес-Айка 2ка шеснайска да си "апе кайшката" защото техният C20Xe (тоест еквивалента на ВТЙ в сивик) върви 600-700лв за цял мотор. Суап Б серия върви от 2 хил лв нагоре. Двигател 2.2 витек от прелюд можеш да си намериш мъничко по-евтино НО, там имаш сериозна игра с полуоски, тампони са монтиране и тн. Ако си майстор, имаш условията и няма да даваш лев за монтаж, може и да скочиш на тоя филм. Ако ще ти правят колата в някой сервиз, по-лесно е да сложиш Б серия. Не искам колегите с H22 да ми скочат тук, но лично според мен този мотор не е направен за драг. Трябва да си поставиш реална и изпълнима цел, като за начало трябва да си наясно с какъв бюджет ще разполагаш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще му дам жокер с ориентировъчни цифри!Някоя 4 ген Прелюд с незнайни мили/километри за около 350 лири,кой как ще я вземе ако е ударена е твоя схема.Повечето автовози товарят от Лондон за около 1200-1500 лв до БГ.Проучването и изпълението около суапа отново не е точна цифра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да поплямпам малко глупости като дооооооста скорошен опит :) След доста зор ( От гледна точка на физическо състояние на колата си ) успях да извадя малкото Д14 мАторче и да поместя Б16А2 :) С всичките салтанати и настройвания и т.н ми стъпа малко над 3000 лв с обслужването и т.н при положение , че монтажа беше от приятели :) Така че приготви си едни 3000 лв :) купувай двигателя и ако няма кой да ти го монтира отивай в някой сервиз и си решаваш проблемите ;) За сведения моята кола я купих точно с такава идея и за около 8 месеца осъществих проекта ;) Остава интериор от Джордан ! Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пийнал съм си малко и си мисля , че си поредния в филма , че всичко става ейтака . Пишеш и разпитваш и накрая нищо . Не се засягай фен

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом тъка си мислиш аз не съм казал че е така за 2 дена ще монтирам двигателя това ми е пределно ясно сега съм абиторент и наще докарват коли от германия с парите от абиторенската ще се опитам и аз да ги завъртя бащами работи у шлаиф база у София когато не съм на училище му помагам (разглабям , напасвам и сглобявам глави ) И тъка http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-prelude-2-2-vtec-jdm-h22a-bielsko-bia-a/135517727.html?lang=de&pageNumber=9&__lp=37&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=11000&makeModelVariant2.modelId=6&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=11000&makeModelVariant3.modelId=17&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&negativeFeatures=EXPORT ето на тази машина съм се спрял не съм сигорен дали да и вадя мотора и да го присаждам на сивика или просто да си сменя волана но искам някои които е карал 200 h.p прелюд и сивик b18c4 да си изкаже мнението И благодаря на всички :) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крис, то кои двигател и коя концепция изобщо на Хонда е предвидена за драг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип никоя, но това е 1 друга тема :lol: Към автора на темата - съветвам те да си купиш направо готов люд с Н22 и да си бръмкаш с кеф ;) Тая кола я гледаш на 3500лв в Германия, имаш още 1000 докарване и ти стават 4500. И от тук се почва - тя на външен вид не мяза на нищо. И обръщане на волана (което не знам дали си запознат, но става с рязане на firewall-a и присаждане на такъв от лява дирекция. За инсталации и другите части които ти трябват няма да споменавам. И така с много труд и хвърлени пари за 7-8 хил лв ще имаш кола с обръщана дирекция. За същите пари можеш да си купиш готов люд в прекрасно състояние ;) А сивичета се търсят, ще можеш да отикаш твойто ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та като ти видях prelude-то ми се видя доста матово а и е с десен волан!Виж в мобиле.бг има прелюд, с денен волан х22 180кс за 2990лв.И пише че в отлично техническо състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докарването не е 1000 лв и това е базова цена на този прелюд и двигателя си е японския 200 кс боядисването е лесна работа а за моя сивик не мисля да го продавам върши ми работа правя си смут с него на кюстендилското летище и ми дреме , а да си кажа честно само за драг защо ми е лев волан аз няма да мога да я храня тази кола за ежедневна употреба да си кажа защото аз със d14 се съобразявам с возенето а пък с тази само за вечерта и за гонки ще си карам сивика и това си е ;)https://www.facebook.com/photo.php?v=442887742407075&notif_t=video_comment ето клипче е тъка аз и още 2ма от моя клас на нащо летище :) ако някои гледа клипа вижте коментара където е сложено др клипче интгра таип р вс голф 2 1.9 тди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Автора на темата щом неможеш да караш "този мотор" всеки ден по добре си карай д14-ката... Не го казвам с цел заяждане а този мотор иска обслужване масла филтърчета ремъчета ролчици и генерациика ще ти трябва като го монтираш в Сивик-а айде там още 400-500лв + колектора... нз не разбирам ама така си мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B18c или B20 с тиква от б16а2 в твоя кош. Но каквото и да решиш да присаждаш, работата никак не е малко, така че си помисли хубаво гледа ли ти се целия филм или направо да си купиш х22 прелюд както споменават колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво б18ц, какво б20втек той няма пари за б16 - ти какво го караш да прави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с финансовото състояние на колегата. Просто спомена, че се е запалил по драг и иска нещо по-мощно. Дадох си съветът. Той вече да си проучи цените и ще си прецени дали е по неговите възможности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип се въздържам от коментари по такива теми, не защото не съм наясно, а просто помня когато аз карах D15Z6 и си МИСЛИХ за ВТИ.1во ти идва идеята2ро сабираш информация и решавам за теб ли е това нещо .3то след около година - проекта е на лице Нищо лично към колегата - просто всяка една такава тема СПОРЕД МЕН трябва да започва с "РЕШИЛ съм и имам парите(с колко се разполага за проекта) " или "МИСЛЯ, но нямам парите" . Даваш някаква сума (2-3хиляди) и имаш присаден двигател , а след това ?1. спирачки2. окачване3. генерация .. не става с тази от Д14ката :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с всички и от на всеки болезнените неща през които е минал, но ако най решаващия фактор са парите то най-добре да си турбинира сегащния мотор. За около 2000 лева на нисък боост мисля че ще има шанс да запали нещата. Опрделено не си заслужава да се бориш с този мотор, но ако наистина нямаш големи цели според мен е вариант :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно не ми е ясно. Защо се вкарваш в такъв дълбок гьол от който ще ти е трудно да излезнеш? Също имам D14-ка, и не бих се заиграл с такова нещо. Хората продават заводски VTI-ки за по 5-6 хилки.. Вместо да даваш (минимум) 3 бона за присаждане на сърце, продай твоята за 2-3 хиляди и добави тези 3 които си приготвил за присаждане и какво се получава? Даваш същите пари ( даже и по-малко ) и си купуваш японка б16-ка както японеца я е изплюл от гаража. Еми извинявай, но смятам, че това е по удачният вариянт. Имаш си предни на 282мм, задни дискове, кутия за б16, окачване, всичко както си му е реда. Не ми налитайте, споделям какво бих направил аз. И мисля да направя, но да и се нарадвам на моята жабка и тогаЗ. Поздрави! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно не ми е ясно. Защо се вкарваш в такъв дълбок гьол от който ще ти е трудно да излезнеш? Също имам D14-ка, и не бих се заиграл с такова нещо. Хората продават заводски VTI-ки за по 5-6 хилки.. Вместо да даваш (минимум) 3 бона за присаждане на сърце, продай твоята за 2-3 хиляди и добави тези 3 които си приготвил за присаждане и какво се получава?.... Еми извинявай, но смятам, че това е по удачният вариянт.

Това е най-смисления коментар по темата.Взимай заводско ВТИ и не влизай в никакви филми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:/> Оригинално ВТИ за 9300 ... ?НА Живко ВТИ-то дето продаде беше хубаво и който го е взел за тези пари дето го даде направо се е родил ! Ами аз от 2 години съм суапнал и до тука от данъци около 400 лв на долу ... имам си големите дискове тъй като колата ми е края на 2000 год. и още някоя друга шукарийка ... и съм доооста доволен.

Редактирано от ObiChLiFk0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега да ти изкажа моето мнение не се захващай със слапа ако нямаш поне 3000лв. Ако вече ги имаш парите не е проблем аз съм с Б18Ц4 в 6ген. хеч и е доста добре само за инсталацията се обръщай към правилните хора защото повечето "майстори" и хабер си нямат от хонда моята я направи Боби от София в дружба се намира точно за 3ри дни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...