JDM as Fuck 15 #1 Публикувано 8 Май, 2012 Момчета купих си Хонда Сивик 6та генерация 1.4 75 кс нашите ми я докараха от Германия и тъка бях разочарован , че първата моя кола е 75 к.с. но за 75 коня върви ненормално ... Запалих се по ДРАГ и искам да монтирам нещо по мощно някои ме ориентираха към 1.6 вти мотора и обадих се тук там и като ми казаха 2000 лв за мотор 160 к.с. На мен свят ми се зави и мислех да го питам дали неми дава и колата с мотора ама няма значение. Препоръчаха ми да си намеря мотор от Prelude В-тек и искам да питам дали може да се присади 2.2/3/4 мотора в 6тата генерация ? Благодаря на всички предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 8 Май, 2012 2000 лева е нормална цена за такъв мотор, при условие че получаваш всичко каквото ти трябва - мотор,кутия, лостове, инсталация, компютър и всички монтажни стойки и тампони. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #3 Отговорено 8 Май, 2012 За съжаление цените на хонда моторите са много надути в световен мащаб - може да има общо с това че са едни от най-добрите в класа в който се намира конкретния мотор, но по мое мнение не е оправдано в повечето случаи.За да ти отговоря на въпроса - всичко може да се присъди, но двигателите от Д и Б серията са най-лесно, понеже се вграждат серийно.Ако искаш максимално ефтино да увеличиш мощноста си почти двойно, според мен мисли за присаждане на двувалова д-серия ... двигателите в добро здраве са 400-600 лв без скоростите, и в последствие могат да се турбинират с прилични резултати за сравнително малко пари ако 120 коня не ти стигнат ..Ако обаче искаш да дадеш пари за Б-серия, поне направи нещата правилно и сложи едно б18ц4 ... шансовете да намериш такъв за 2К не са големи, но все-пак ги има ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #4 Отговорено 12 Май, 2012 Ами честно казано колкото повече толкова по добре ! Само незнам дали ще мога да смогна до август месец и все пак мисля да отскоча до Англия и да си купя размазан Прелюд или Сивик но двигателя да му е здрав Защото се уверих че ще ми излезе по евтино да си купя ударена кола отзад/отстрани отколкото само двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #5 Отговорено 12 Май, 2012 ок, а от тоя прелюд двигателя как ще го сложиш или по-точно - колко си представяш, че ще ти излезе трансплантацията ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 13 Май, 2012 Незнам какъв човек съм, ама все убивам ентусиазма на новите членове, които пишат в спорт и тунинг Добре е да послушаш колегите които са ти писали горе, и 2мата имат поне по 1 проект зад гърба си и са врели и кипели в Хонда тунинга. Сега, без да искам да те обезкуражавам, ще ти кажа, че ще ти е много по-евтино да си направиш една Астра Джи-Ес-Айка 2ка шеснайска да си "апе кайшката" защото техният C20Xe (тоест еквивалента на ВТЙ в сивик) върви 600-700лв за цял мотор. Суап Б серия върви от 2 хил лв нагоре. Двигател 2.2 витек от прелюд можеш да си намериш мъничко по-евтино НО, там имаш сериозна игра с полуоски, тампони са монтиране и тн. Ако си майстор, имаш условията и няма да даваш лев за монтаж, може и да скочиш на тоя филм. Ако ще ти правят колата в някой сервиз, по-лесно е да сложиш Б серия. Не искам колегите с H22 да ми скочат тук, но лично според мен този мотор не е направен за драг. Трябва да си поставиш реална и изпълнима цел, като за начало трябва да си наясно с какъв бюджет ще разполагаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 13 Май, 2012 Аз ще му дам жокер с ориентировъчни цифри!Някоя 4 ген Прелюд с незнайни мили/километри за около 350 лири,кой как ще я вземе ако е ударена е твоя схема.Повечето автовози товарят от Лондон за около 1200-1500 лв до БГ.Проучването и изпълението около суапа отново не е точна цифра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #8 Отговорено 13 Май, 2012 Нека да поплямпам малко глупости като дооооооста скорошен опит След доста зор ( От гледна точка на физическо състояние на колата си ) успях да извадя малкото Д14 мАторче и да поместя Б16А2 С всичките салтанати и настройвания и т.н ми стъпа малко над 3000 лв с обслужването и т.н при положение , че монтажа беше от приятели Така че приготви си едни 3000 лв купувай двигателя и ако няма кой да ти го монтира отивай в някой сервиз и си решаваш проблемите За сведения моята кола я купих точно с такава идея и за около 8 месеца осъществих проекта Остава интериор от Джордан ! Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #9 Отговорено 13 Май, 2012 Пийнал съм си малко и си мисля , че си поредния в филма , че всичко става ейтака . Пишеш и разпитваш и накрая нищо . Не се засягай фен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #10 Отговорено 16 Май, 2012 Щом тъка си мислиш аз не съм казал че е така за 2 дена ще монтирам двигателя това ми е пределно ясно сега съм абиторент и наще докарват коли от германия с парите от абиторенската ще се опитам и аз да ги завъртя бащами работи у шлаиф база у София когато не съм на училище му помагам (разглабям , напасвам и сглобявам глави ) И тъка http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-prelude-2-2-vtec-jdm-h22a-bielsko-bia-a/135517727.html?lang=de&pageNumber=9&__lp=37&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=11000&makeModelVariant2.modelId=6&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=11000&makeModelVariant3.modelId=17&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&negativeFeatures=EXPORT ето на тази машина съм се спрял не съм сигорен дали да и вадя мотора и да го присаждам на сивика или просто да си сменя волана но искам някои които е карал 200 h.p прелюд и сивик b18c4 да си изкаже мнението И благодаря на всички ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #11 Отговорено 16 Май, 2012 Крис, то кои двигател и коя концепция изобщо на Хонда е предвидена за драг? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #12 Отговорено 16 Май, 2012 По принцип никоя, но това е 1 друга тема Към автора на темата - съветвам те да си купиш направо готов люд с Н22 и да си бръмкаш с кеф Тая кола я гледаш на 3500лв в Германия, имаш още 1000 докарване и ти стават 4500. И от тук се почва - тя на външен вид не мяза на нищо. И обръщане на волана (което не знам дали си запознат, но става с рязане на firewall-a и присаждане на такъв от лява дирекция. За инсталации и другите части които ти трябват няма да споменавам. И така с много труд и хвърлени пари за 7-8 хил лв ще имаш кола с обръщана дирекция. За същите пари можеш да си купиш готов люд в прекрасно състояние А сивичета се търсят, ще можеш да отикаш твойто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #13 Отговорено 16 Май, 2012 Та като ти видях prelude-то ми се видя доста матово а и е с десен волан!Виж в мобиле.бг има прелюд, с денен волан х22 180кс за 2990лв.И пише че в отлично техническо състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #14 Отговорено 17 Май, 2012 докарването не е 1000 лв и това е базова цена на този прелюд и двигателя си е японския 200 кс боядисването е лесна работа а за моя сивик не мисля да го продавам върши ми работа правя си смут с него на кюстендилското летище и ми дреме , а да си кажа честно само за драг защо ми е лев волан аз няма да мога да я храня тази кола за ежедневна употреба да си кажа защото аз със d14 се съобразявам с возенето а пък с тази само за вечерта и за гонки ще си карам сивика и това си е https://www.facebook.com/photo.php?v=442887742407075¬if_t=video_comment ето клипче е тъка аз и още 2ма от моя клас на нащо летище ако някои гледа клипа вижте коментара където е сложено др клипче интгра таип р вс голф 2 1.9 тди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #15 Отговорено 18 Май, 2012 До Автора на темата щом неможеш да караш "този мотор" всеки ден по добре си карай д14-ката... Не го казвам с цел заяждане а този мотор иска обслужване масла филтърчета ремъчета ролчици и генерациика ще ти трябва като го монтираш в Сивик-а айде там още 400-500лв + колектора... нз не разбирам ама така си мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #16 Отговорено 18 Май, 2012 B18c или B20 с тиква от б16а2 в твоя кош. Но каквото и да решиш да присаждаш, работата никак не е малко, така че си помисли хубаво гледа ли ти се целия филм или направо да си купиш х22 прелюд както споменават колегите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #17 Отговорено 18 Май, 2012 Какво б18ц, какво б20втек той няма пари за б16 - ти какво го караш да прави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #18 Отговорено 18 Май, 2012 Не съм запознат с финансовото състояние на колегата. Просто спомена, че се е запалил по драг и иска нещо по-мощно. Дадох си съветът. Той вече да си проучи цените и ще си прецени дали е по неговите възможности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PeNaLTy 77 #19 Отговорено 18 Май, 2012 Аз по принцип се въздържам от коментари по такива теми, не защото не съм наясно, а просто помня когато аз карах D15Z6 и си МИСЛИХ за ВТИ.1во ти идва идеята2ро сабираш информация и решавам за теб ли е това нещо .3то след около година - проекта е на лице Нищо лично към колегата - просто всяка една такава тема СПОРЕД МЕН трябва да започва с "РЕШИЛ съм и имам парите(с колко се разполага за проекта) " или "МИСЛЯ, но нямам парите" . Даваш някаква сума (2-3хиляди) и имаш присаден двигател , а след това ?1. спирачки2. окачване3. генерация .. не става с тази от Д14ката 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
calebmeat 83 #20 Отговорено 26 Септември, 2013 Напълно съм съгласен с всички и от на всеки болезнените неща през които е минал, но ако най решаващия фактор са парите то най-добре да си турбинира сегащния мотор. За около 2000 лева на нисък боост мисля че ще има шанс да запали нещата. Опрделено не си заслужава да се бориш с този мотор, но ако наистина нямаш големи цели според мен е вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abcivic 1 #21 Отговорено 9 Октомври, 2013 Едно не ми е ясно. Защо се вкарваш в такъв дълбок гьол от който ще ти е трудно да излезнеш? Също имам D14-ка, и не бих се заиграл с такова нещо. Хората продават заводски VTI-ки за по 5-6 хилки.. Вместо да даваш (минимум) 3 бона за присаждане на сърце, продай твоята за 2-3 хиляди и добави тези 3 които си приготвил за присаждане и какво се получава? Даваш същите пари ( даже и по-малко ) и си купуваш японка б16-ка както японеца я е изплюл от гаража. Еми извинявай, но смятам, че това е по удачният вариянт. Имаш си предни на 282мм, задни дискове, кутия за б16, окачване, всичко както си му е реда. Не ми налитайте, споделям какво бих направил аз. И мисля да направя, но да и се нарадвам на моята жабка и тогаЗ. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #22 Отговорено 21 Ноември, 2013 Едно не ми е ясно. Защо се вкарваш в такъв дълбок гьол от който ще ти е трудно да излезнеш? Също имам D14-ка, и не бих се заиграл с такова нещо. Хората продават заводски VTI-ки за по 5-6 хилки.. Вместо да даваш (минимум) 3 бона за присаждане на сърце, продай твоята за 2-3 хиляди и добави тези 3 които си приготвил за присаждане и какво се получава?.... Еми извинявай, но смятам, че това е по удачният вариянт.Това е най-смисления коментар по темата.Взимай заводско ВТИ и не влизай в никакви филми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #23 Отговорено 21 Ноември, 2013 (Редактирано) :offtopic:/> Оригинално ВТИ за 9300 ... ?НА Живко ВТИ-то дето продаде беше хубаво и който го е взел за тези пари дето го даде направо се е родил ! Ами аз от 2 години съм суапнал и до тука от данъци около 400 лв на долу ... имам си големите дискове тъй като колата ми е края на 2000 год. и още някоя друга шукарийка ... и съм доооста доволен. Редактирано 21 Ноември, 2013 от ObiChLiFk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LuD_LorD 0 #24 Отговорено 21 Ноември, 2013 Здравей, колега да ти изкажа моето мнение не се захващай със слапа ако нямаш поне 3000лв. Ако вече ги имаш парите не е проблем аз съм с Б18Ц4 в 6ген. хеч и е доста добре само за инсталацията се обръщай към правилните хора защото повечето "майстори" и хабер си нямат от хонда моята я направи Боби от София в дружба се намира точно за 3ри дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове