Jump to content
al bundee

климатик

Recommended Posts

Инетересува ме има ли проблем колата да се пали и гаси с включен климатик?Въобще има ли някакви препоръки кога и как се включва и спира климатика , по конкретно става въпрос за сивик 6-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма проблем да палиш и гасиш с включен климатик понеже компресора тръгва след като запалиш двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ,че се намесвам в темата ,но искам да попитам нормално ли е да вдига градусите при включен климатик когато работи на място.Стрелката стига почти до максимума.Когато е в движение се вдига от нормалното не повече от 1мм.Перката и на радиатора и на климатика се включват. Колата е сивик 6г англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е абсолютно нормално , все пак компресора натоварва доста двигателя , би било ненормално , ако двигател 2,5-3,0 кубика го прави .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ,че се намесвам в темата ,но искам да попитам нормално ли е да вдига градусите при включен климатик когато работи на място.Стрелката стига почти до максимума.Когато е в движение се вдига от нормалното не повече от 1мм.Перката и на радиатора и на климатика се включват. Колата е сивик 6г англичанка.

НЕ е нормално!Може да имаш проблем с охладителната система или с инсталацията и когато пуснеш климатика да се шашка уреда на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха,не е нормално. Нормално при хондите е стрелката да заковава на едно положение и да не мърда, нито зиме, нито лете, нито по баир, нито в обороти, нито с ремарке или климатик. Всичко останало е неизправност в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма проблем да палиш и гасиш с включен климатик понеже компресора тръгва след като запалиш двигателя.

Благодаря за отговора , а за включване по време на движение има ли някакви ограничения - например максимална скорост, обороти или нещо подобно ? Редактирано от al bundee

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора е с електромагнитен съединител и при обороти или скорост няма никакъв проблем за включване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е докато палиш на климатик мисля че се натоварва малко стартера :) но не съм запознат :) а за загряването хич не е нормално :) или си за термостат или нямаш течност или имаш възглваница :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма проблем да не си гасиш климатика. Колата си пали и гасне няма яд. Има един друг проблем. Даже 2.1ви- може да настинеш много брутално. Малко преди да спреш го гасиш и сваляш прозореца да се аклиматизираш. Така аз едно време почти получих топинен удър като беше в колата около 20гр, а навън над 30 и слязох рязко. Прилоша ми и се свлекох до колата за ужас на колегите на работа :D 2рия- когато гасиш колата без да си спрял климатика и да се е аклиматизирала вентиационната система има опасност да почне да мерише много гадно от там. Развиват се едни гадни микроорганизми. Това не е задължително на всяко спиране, но е препоръчително. Един съвет- филтъра на купето ако не си го сменявал скоро/6мес ако се кара много колата/ го смени или изхвърли. Нарушава дебита ама яко ако е задръстен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...