al bundee 0 #1 Публикувано 28 Април, 2012 Инетересува ме има ли проблем колата да се пали и гаси с включен климатик?Въобще има ли някакви препоръки кога и как се включва и спира климатика , по конкретно става въпрос за сивик 6-та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #2 Отговорено 28 Април, 2012 По принцип няма проблем да палиш и гасиш с включен климатик понеже компресора тръгва след като запалиш двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petjo 0 #3 Отговорено 28 Април, 2012 Извинявам се ,че се намесвам в темата ,но искам да попитам нормално ли е да вдига градусите при включен климатик когато работи на място.Стрелката стига почти до максимума.Когато е в движение се вдига от нормалното не повече от 1мм.Перката и на радиатора и на климатика се включват. Колата е сивик 6г англичанка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostakiHonda 0 #4 Отговорено 28 Април, 2012 Според мен е абсолютно нормално , все пак компресора натоварва доста двигателя , би било ненормално , ако двигател 2,5-3,0 кубика го прави . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #5 Отговорено 28 Април, 2012 Извинявам се ,че се намесвам в темата ,но искам да попитам нормално ли е да вдига градусите при включен климатик когато работи на място.Стрелката стига почти до максимума.Когато е в движение се вдига от нормалното не повече от 1мм.Перката и на радиатора и на климатика се включват. Колата е сивик 6г англичанка.НЕ е нормално!Може да имаш проблем с охладителната система или с инсталацията и когато пуснеш климатика да се шашка уреда на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #6 Отговорено 28 Април, 2012 Аха,не е нормално. Нормално при хондите е стрелката да заковава на едно положение и да не мърда, нито зиме, нито лете, нито по баир, нито в обороти, нито с ремарке или климатик. Всичко останало е неизправност в системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
al bundee 0 #7 Отговорено 28 Април, 2012 (Редактирано) По принцип няма проблем да палиш и гасиш с включен климатик понеже компресора тръгва след като запалиш двигателя.Благодаря за отговора , а за включване по време на движение има ли някакви ограничения - например максимална скорост, обороти или нещо подобно ? Редактирано 28 Април, 2012 от al bundee Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #8 Отговорено 28 Април, 2012 Компресора е с електромагнитен съединител и при обороти или скорост няма никакъв проблем за включване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #9 Отговорено 29 Април, 2012 е докато палиш на климатик мисля че се натоварва малко стартера но не съм запознат а за загряването хич не е нормално или си за термостат или нямаш течност или имаш възглваница Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 30 Април, 2012 По принцип няма проблем да не си гасиш климатика. Колата си пали и гасне няма яд. Има един друг проблем. Даже 2.1ви- може да настинеш много брутално. Малко преди да спреш го гасиш и сваляш прозореца да се аклиматизираш. Така аз едно време почти получих топинен удър като беше в колата около 20гр, а навън над 30 и слязох рязко. Прилоша ми и се свлекох до колата за ужас на колегите на работа 2рия- когато гасиш колата без да си спрял климатика и да се е аклиматизирала вентиационната система има опасност да почне да мерише много гадно от там. Развиват се едни гадни микроорганизми. Това не е задължително на всяко спиране, но е препоръчително. Един съвет- филтъра на купето ако не си го сменявал скоро/6мес ако се кара много колата/ го смени или изхвърли. Нарушава дебита ама яко ако е задръстен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове