Ивчо 0 #1 Публикувано 24 Април, 2012 Както си личи от заглавието,интересува ме какво може да се направи за да се засили малко мотора.Попрочетох из форума и най-масовата интервенция независимо от мотора е глава от D16Z6,всмукател от същата и компютър P28.За моя мотор какво ще ми препоръате??До колкото разбрах от форума при мен всмукатела и дросела са малки,така че с какви да ги заменя,от каква кола??Целта е колата да тръгне,нямам поставена цел "н" брой конски сили или 9-10сек 0-100.Съжелявам,ако ви се струват тъпи въпросите ми,но за силов тунинг точно на този мотор нищо не намерих във форума. Мерси много на всеки включил се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #2 Отговорено 24 Април, 2012 Ами като за начало си махни изпускателя, защото при икономиците катализатора е там и като цяло колекторите им са много смотани, продай си катализатора хем да земеш некой лев и сложи изпускател от някой Д16-ка има ги из форума ефтино ако потърсиш! Другото което ще ти помогне е да си сложиш по-къса кутия че, на D15Z3 май е най-дългата скоростна кутия, която Хонда някога са правили ... колата ще стане по-пъргава и по-лесно ще изпреварваш извън града! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #3 Отговорено 24 Април, 2012 Точно за този мотор колегата teror1sta е изписал доста. Ето две теми в които всичко е обяснено:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=18630&st=30 (От 33 пост надолу)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=45728 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #4 Отговорено 25 Април, 2012 Колега,като автор на втората тема,която са ти постнали,като материал за четене,мога да ти кажа следното-Аз се отказах да засилвам тоя седан,купих си една 4-та генерация и си чеша крастата с нея,защото теглото си е тегло....Иначе,ако нямаш възможност за втора кола,смени всмукателя,аз сложих от Д16З6 и се усети доста,смени изпускателния колектор и крайното предавателно число на скоростната кутия и колата ти ще живне доста.Аз лично се отказах,защото Д15З3 е най-приятния двигател,който съм карал,изключително тих,като всяка Хонда,де,изключително икономичен,падал съм до 5,2 на 100,що годе жив,ако при изпреварване ръгнеш от 5-та,3-та и самата кола си вози добре,карал съм по 9-10 часа и после на са ме боляли кокалите....Ай,много здраве..!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове