Jump to content
РадославКз

D15z3,как да вдигна конете

Recommended Posts

Здравейте,знам,че въпроса е балъшки,но реших да питам.Имам Сивик,V-TEC E,1996,искам малко да вдигна мощността,без да променям звукът,тоест,не искам да сменям генерацията.Ще стане ли,ако сменя главата и компютъра с от d16z6??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става на тоя двигател! Той е направен за икономично шофиране и не са никак много тунинг опциите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става на тоя двигател! Той е направен за икономично шофиране и не са никак много тунинг опциите...

Брейййййй, ти как разбра, че не става този двигател?Зависи човек какво и колко очаква да получи, а още по-болният въпрос е, дали си заслужава!!!Възможностите са минимални, ефекта е душевна чекия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,колега....Интересува ме,какъв ще е ефекта,ако сложа от д16з6?Мерси..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доколкото знам главата е една и съща с з6-цата... сменяш само карантията на главата и газоразпределителния вал => и друг компютър(естествено настроен за твоя сетъп) :tease: не е лошо и едно изпускателче 4-2-1 дали ще е сток от з6 или спортно ... пак ще е +ефекта ще е положителен.... това пак зависи от майсторите :tease:Поздрави

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имай предвид, че всмукателния колектор на D15z3 е доста ограничен сравнение с този на Z6. Няма да е лошо да помислиш и за оборудван такъв + дроселовата клапа естествено. Твоята кола е с OBD-II интерфейс и ще ти се наложи да ползваш един преходник от OBD-I (за p28 или p30 ECU) към OBD-II. Ще ти трябва и раздвижена ролка за разпределителния вал. Хубавото е, че частити ще си ги набавяш малко по малко...лошото е, че като удариш чертата и парите няма да са никак малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ дроселовата клапа естествено.

и кое по точно му е естественото ?? Да не си мислиш че са различни ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги мерил. Баща ми кара Z3-ка, а аз Z6 и от поглед ми е останало в главата, че са с различни диаметри. Пак казвам тук не съм на 100% сигурен, защото не съм слагал шублера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С глава от D16Z6, а дори и с D15Z6/D16Y8,ще разредиш мотора- горивната камера на D15Z1/D15Z3 e най-малка(за сметка на най-вдлъбатите бутала).Аз се съмнявам,че ще тръгнаш да сменяваш буталата,така че най-лесния начин малко да потръгне колата е да смениш всмукателя и изпискателната система, можеш да смениш и ECU-то с P28,което може да се модва. За мен най-лесния начин да подкараш по-бърза кола е да продадеш досегашната и да си купиш такава,която върви- много е възможно вложените средства да бъдат по-малко, отколкото тези, вложени в тунинг на икономик. А ако можеш-последвай този пример:http://www.d-series.org/forums/engine-buil...bo-rebuilt.html-има 4 страници с показно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...