РадославКз 422 #1 Публикувано 10 Март, 2010 Здравейте,знам,че въпроса е балъшки,но реших да питам.Имам Сивик,V-TEC E,1996,искам малко да вдигна мощността,без да променям звукът,тоест,не искам да сменям генерацията.Ще стане ли,ако сменя главата и компютъра с от d16z6?????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #2 Отговорено 10 Март, 2010 Не става на тоя двигател! Той е направен за икономично шофиране и не са никак много тунинг опциите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Пасков 3 #3 Отговорено 10 Март, 2010 може да и сложиш от д15з6-114нр Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #4 Отговорено 10 Март, 2010 Не става на тоя двигател! Той е направен за икономично шофиране и не са никак много тунинг опциите...Брейййййй, ти как разбра, че не става този двигател?Зависи човек какво и колко очаква да получи, а още по-болният въпрос е, дали си заслужаваВъзможностите са минимални, ефекта е душевна чекия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #5 Отговорено 10 Март, 2010 Благодаря ти,колега....Интересува ме,какъв ще е ефекта,ако сложа от д16з6?Мерси.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #6 Отговорено 10 Март, 2010 (Редактирано) Доколкото знам главата е една и съща с з6-цата... сменяш само карантията на главата и газоразпределителния вал => и друг компютър(естествено настроен за твоя сетъп) не е лошо и едно изпускателче 4-2-1 дали ще е сток от з6 или спортно ... пак ще е +ефекта ще е положителен.... това пак зависи от майсторите Поздрави Редактирано 10 Март, 2010 от hondaracing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #7 Отговорено 10 Март, 2010 Колега, имай предвид, че всмукателния колектор на D15z3 е доста ограничен сравнение с този на Z6. Няма да е лошо да помислиш и за оборудван такъв + дроселовата клапа естествено. Твоята кола е с OBD-II интерфейс и ще ти се наложи да ползваш един преходник от OBD-I (за p28 или p30 ECU) към OBD-II. Ще ти трябва и раздвижена ролка за разпределителния вал. Хубавото е, че частити ще си ги набавяш малко по малко...лошото е, че като удариш чертата и парите няма да са никак малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 10 Март, 2010 + дроселовата клапа естествено. и кое по точно му е естественото ?? Да не си мислиш че са различни ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #9 Отговорено 10 Март, 2010 Не съм ги мерил. Баща ми кара Z3-ка, а аз Z6 и от поглед ми е останало в главата, че са с различни диаметри. Пак казвам тук не съм на 100% сигурен, защото не съм слагал шублера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #10 Отговорено 11 Март, 2010 С глава от D16Z6, а дори и с D15Z6/D16Y8,ще разредиш мотора- горивната камера на D15Z1/D15Z3 e най-малка(за сметка на най-вдлъбатите бутала).Аз се съмнявам,че ще тръгнаш да сменяваш буталата,така че най-лесния начин малко да потръгне колата е да смениш всмукателя и изпискателната система, можеш да смениш и ECU-то с P28,което може да се модва. За мен най-лесния начин да подкараш по-бърза кола е да продадеш досегашната и да си купиш такава,която върви- много е възможно вложените средства да бъдат по-малко, отколкото тези, вложени в тунинг на икономик. А ако можеш-последвай този пример:http://www.d-series.org/forums/engine-buil...bo-rebuilt.html-има 4 страници с показно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове