Jump to content
Pox

B16D6

Recommended Posts

Колеги, моля ориентирайте ме. Карам Акорд 99 г. 1.6 B16D6 и искам да ''живне'' малко, то вярно, че колата си е мудна като цяло, но мисля, че едни колектори в комбинация със спортен филтър ще събудят малко тази англичанка :). Моля дайте някакви координати да знам къде да търся, на кой да звъня !Мерси предварително и поздрави ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери пак какъв точно ти е матора, защото този е несъществуващ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам има в предвид D16B6 или D16B7. Една хубава генерациика ще подобри малко нещата но едва ли ще е осезаемо на този параход. За парите които ще дадеш за колектори и изработка на читава генерация ще са горе долу колкото един F20 мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги съжалявам за грешката, мотора е D16B6. Ако говорим за колектори, какви точно да търся, всички D-серий с еднакво оразмеряване ли са ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дори и да смениш генерацията няма да има кой знае каква разлика, единствено може би ще е по-добре във високите обороти. На това купе му трябва повече въртящ момент, който го няма при 1,6 мотора. Скоростите са оразмерени така че има достатъчно мощност както на ниски обороти /започва да си набира след 2500 оборота/, така и на високи. Категорично не е кола за гонки, но то няма и как да очакваш това от кола 1300 кг. с 115 кс. Просто трябва да се кара в обороти и разбира се не трябва да се заяждаш с по-напомпани екземпляри :rolleyes:. А колкото до смяна на мотора мисля че не е оправдано финансово, тъй като ще трябва да смениш цялата ел. инсталация по двигателя, ЕКУ-то, най-вероятно и скоростна кутия с полуоски, радиатор за охлатителната течност, окачването на компресора за климатика и хидравличната помпа /а може би и други неща/. Отделно Хондето като тръгне да върви повече трябва и да спира по-добре, а за да се получи това трябва да се сменят и спирачните апарати и дискове. По-евтино ще ти излезне да я покараш и след време да я смениш за по-мощна, като така ще спестиш много нерви и финансии. Поздрави!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...