Pox 0 #1 Публикувано 22 Април, 2012 Колеги, моля ориентирайте ме. Карам Акорд 99 г. 1.6 B16D6 и искам да ''живне'' малко, то вярно, че колата си е мудна като цяло, но мисля, че едни колектори в комбинация със спортен филтър ще събудят малко тази англичанка . Моля дайте някакви координати да знам къде да търся, на кой да звъня !Мерси предварително и поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #2 Отговорено 22 Април, 2012 Колега, провери пак какъв точно ти е матора, защото този е несъществуващ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #3 Отговорено 22 Април, 2012 Предполагам има в предвид D16B6 или D16B7. Една хубава генерациика ще подобри малко нещата но едва ли ще е осезаемо на този параход. За парите които ще дадеш за колектори и изработка на читава генерация ще са горе долу колкото един F20 мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pox 0 #4 Отговорено 24 Април, 2012 Колеги съжалявам за грешката, мотора е D16B6. Ако говорим за колектори, какви точно да търся, всички D-серий с еднакво оразмеряване ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #5 Отговорено 10 Май, 2012 (Редактирано) Дори и да смениш генерацията няма да има кой знае каква разлика, единствено може би ще е по-добре във високите обороти. На това купе му трябва повече въртящ момент, който го няма при 1,6 мотора. Скоростите са оразмерени така че има достатъчно мощност както на ниски обороти /започва да си набира след 2500 оборота/, така и на високи. Категорично не е кола за гонки, но то няма и как да очакваш това от кола 1300 кг. с 115 кс. Просто трябва да се кара в обороти и разбира се не трябва да се заяждаш с по-напомпани екземпляри . А колкото до смяна на мотора мисля че не е оправдано финансово, тъй като ще трябва да смениш цялата ел. инсталация по двигателя, ЕКУ-то, най-вероятно и скоростна кутия с полуоски, радиатор за охлатителната течност, окачването на компресора за климатика и хидравличната помпа /а може би и други неща/. Отделно Хондето като тръгне да върви повече трябва и да спира по-добре, а за да се получи това трябва да се сменят и спирачните апарати и дискове. По-евтино ще ти излезне да я покараш и след време да я смениш за по-мощна, като така ще спестиш много нерви и финансии. Поздрави! Редактирано 10 Май, 2012 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове