pipon4o87 84 #1 Публикувано 19 Април, 2012 добър ден , направих си д16з6 с бутала пм7 ,купих си раздвижна ролка и питането ми е : на колко градуса е предварението на самата ролка и каде може да ми я настроят ? Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 19 Април, 2012 Ами да не прибързвам с най-лошото ( под най-лошо имам предвид най-скъпо)... Ама май ще ти се наложи... Най-добре иди на ремап направо. Ще дадеш повече пари ама ще е на 100% както трябва.За д15б2 с з6 глава може да се ползва ролка от д16у8 ама... тука става дума за 1,6... Мерил ли си сгъстяване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #3 Отговорено 19 Април, 2012 По калкулатора е 12,05:1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 19 Април, 2012 (Редактирано) А пилене на главата? Дебелина на гарнитурата? 12,05 си е доста.Имаше една тема ама ми се губи... Мисля че стоково беше +16градуса ама с тея бутала... Хвани някой да ти оправи смесите и после може елкон да минеш. За първо време ще е добре ама не е окончателно решение. Редактирано 19 Април, 2012 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #5 Отговорено 19 Април, 2012 дебелината на гарнитурата е стандартна ,марката е гаскет ,а главата само е загладена не е пилена за повече от 0,10 мм. а ремап на какво казвате на чипване ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #6 Отговорено 21 Април, 2012 Ами ремапа е най-точната настройка. Качват ти колата на динамостенд и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 21 Април, 2012 Вие знаете ли какво въобще пишете ?? разлика от центровка , зацепване и т.н.??? Някои нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 21 Април, 2012 Явно не. Даже и аз мигам на къси/знаеш колко ровя по двигатели/. Центровка- прави се със стробоскоп и целта е искрата да е в точния момент с цел оптимално изгаряне на горивото.Зацепване- Това е преди центровката. Целта е като се слага ремъка да се спазят белезите. Идеята е да освен да не се целунат за лека нощ бутало и клапан, те да са в правилна позиция по време на работа на двигателя.Прави се от човек, който разбира от това, което прави. И все пак да не забравяме, че иската е ключова, защото благодарение на нея свеща свети на буталото да не си удари главата в клапана п.п. Фела, офф съм до някъде, защото преди няколко дни съм му дал координати на един специалист от северна България/кара д15ка в 4ка хеч, леко откачена /. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове