Jump to content
pipon4o87

на колко градоса е центровката на д16з6

Recommended Posts

:) добър ден , направих си д16з6 с бутала пм7 ,купих си раздвижна ролка и питането ми е : на колко градуса е предварението на самата ролка и каде може да ми я настроят ?:) Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да не прибързвам с най-лошото ( под най-лошо имам предвид най-скъпо)... Ама май ще ти се наложи... Най-добре иди на ремап направо. Ще дадеш повече пари ама ще е на 100% както трябва.За д15б2 с з6 глава може да се ползва ролка от д16у8 ама... тука става дума за 1,6... Мерил ли си сгъстяване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По калкулатора е 12,05:1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пилене на главата? Дебелина на гарнитурата? 12,05 си е доста.Имаше една тема ама ми се губи... Мисля че стоково беше +16градуса ама с тея бутала... Хвани някой да ти оправи смесите и после може елкон да минеш. За първо време ще е добре ама не е окончателно решение.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) дебелината на гарнитурата е стандартна ,марката е гаскет ,а главата само е загладена не е пилена за повече от 0,10 мм. а ремап на какво казвате на чипване ли ?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ремапа е най-точната настройка. Качват ти колата на динамостенд и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие знаете ли какво въобще пишете ?? разлика от центровка , зацепване и т.н.??? Някои нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не. :D Даже и аз мигам на къси/знаеш колко ровя по двигатели/. :blink: Центровка- прави се със стробоскоп и целта е искрата да е в точния момент с цел оптимално изгаряне на горивото.Зацепване- Това е преди центровката. Целта е като се слага ремъка да се спазят белезите. Идеята е да освен да не се целунат за лека нощ бутало и клапан, те да са в правилна позиция по време на работа на двигателя.Прави се от човек, който разбира от това, което прави. ;) И все пак да не забравяме, че иската е ключова, защото благодарение на нея свеща свети на буталото да не си удари главата в клапана :lol: п.п. Фела, офф съм до някъде, защото преди няколко дни съм му дал координати на един специалист от северна България/кара д15ка в 4ка хеч, леко откачена :D /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...