Jump to content
gogo77

Аванс процесор за Хонда ЦР-В 2

Recommended Posts

Здравейте от скоро съм собственик на ЦР-В втора генерация,от седмица и сложих метанов инжекцион.Автомобилът сработи добре но мисля че ще има нужда от аванс процесор,защото разходът му ми се струва голям.11-12 лв/100 км извън-градско.Двигателят е 150 к.с 2000 кубика и няма делко а е със 4 броя отделни бобини.i-vtecНякой знае ли дали се предлагат такива аванс процесори и особенности.?Казвам че разходът е голям защото имам и друга хонда генерация 1 128 к.с, която разходът и е 8 лв на 100 км смесен цикъл.(метан)Която е със делко и има монтиран аванс процесор.Надявам се че ще се получи хубава разработка по темата без празни приказки,и само компетентни мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм сигурен,но мисля че на газовия/метанов инжекцион не му трябва аванс процесор,функцията се изпълнява от газовия компютър.Но пак казвам не съм сигурен,най добре се обърни към сервиза където са ти слагали уредбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IgnitionCNG fuel burns at a different flame speed, an indicator of how fast a fuel will burn, measured in feet per second (fps). The flame speed of natural gas is about 2.2 fps, compared to gasoline’s flame speed of 2.8 fps, which is faster than natural gas.When determining the timing advance for an engine, it is important that the fuel is completely finished burning and the maximum combustion pressure is reached at about 15- 20 degrees after top-dead-center on the power stroke. This is called maximum best torque (MBT). The slower a fuel burns, the earlier it must be ignited, so it will have completely burned as maximum combustion pressure is reached at the correct time with relation to the angle of the rod journal.Typically, 12-13 degrees more spark advance is required to combust CNG by 20 degrees after top-dead-center. This additional advance is possible in part because of the CNG octane rating of 115-130, compared to gasoline with a range of 86-93.The ignition system will require approximately 3,000 more volts as compared to the same ignition system requirements for gasoline. Dedicated CNG systems require even more kilovolts than the 3,000 volts mentioned above. This is because dedicated systems have higher compression ratios than gasoline engines. The higher the compression ratio, the more KVs needed to fire the cylinder. Load temperature, altitude, combustion chamber design, stoichiometric ratio and timing are factors that change required firing KVs.http://naftcenews.wvu.edu/naftc_enews/2010/12/18/-let-s-clear-the-air-Тайминг:http://www.aeb.it/products/timing-advance-processors

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че разхода ти бил голям, при мен разход на градско или на магистрала няма разлика, твърдо ми е 10/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..бензин де :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,10-11 лв ,а не литра.

Казваш че разхода ти бил голям, при мен разход на градско или на магистрала няма разлика, твърдо ми е 10/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза,нямат опит или виждане какъв аванс трябва да се монтира,защото запалването на този двигател е по особен.Има решение,но трябва да се слагат 4 бр аванси,това не ме устройва,защото синхронизацията между тях е трудно нещо,освен ако не работят със предварение и във ниските обороти.А и 4 бр аванси са си цифра.Поинтересувах се тук и там и ще видим дали ще има ефект!Във газовият комп както и във бензиновият има функция за предварение но тя не покрива търсеният от мен толеранс,за това е нужен TAP.

Колега не съм сигурен,но мисля че на газовия/метанов инжекцион не му трябва аванс процесор,функцията се изпълнява от газовия компютър.Но пак казвам не съм сигурен,най добре се обърни към сервиза където са ти слагали уредбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...