Jump to content
М.И.Я.

относно закупуването на Прелюд 5

Recommended Posts

Здравейте колеги, интересува ме каква е реалната цена на Прелюд 5ген. 2,0 133коня Става въпрос за съвсем обикновено изглеждащ стоков екземпляр и на какво най-вече да обърна внимание като го оглеждам. Колко масло е нормално да похарчват тези колици Публикувано изображение До сега карах Сивик но го блъснах и се заглеждам за по-голямо Публикувано изображение Благодаря Ви предварително. Приготвил съм 4000-5000лв дали ще мога да се включа... Пак да кажа търся съвсем обикновена колица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , под обикновен незнам какво искаш да кажеш :) Има много много теми подобни на твоята и ако се разровиш малко ще прочетеш какво да гледаш но въпреки всичко ще ти отговоря като евентуален бъдещ колега.Първо 5000 са достатъчни за добър екземпляр с този мотор но ще ти стигнат само за покупката.Много е относително колко ще ти трябват след това за обслужване защото зависи от кой го вземаш , какво е правено по него и тн..Аз лично търсех да не бъде пипана от никой и аз да си правя нещо като има нужда поне да знам какво сменям.Ако искаш да ти е изрядна колата си приготви около 1000лв за пълно обслужване с качествени части отделно от цената на автомобила.Имаш 2 ролки , 4 ремъка , водна помпа , накладки и дискове , моторно масло , спирачна и хидравлична течност , масло на скорости , филтри , антифриз , свещи , акумулатор , капачка и палец.Не включвам в парите застраховки , данък и гуми.Пак ти казвам , че зависи от кой я взимаш и дали има нужда от пълно обслужване но ти давам пример ако я вземеш от някой и е с незнайна история какво е добре да направиш.Общо взето гледаш като на всяка друга кола като купуваш за удари , как са ламарините и ръжди по тях и купето.Ослушвай се за странни тропания като седнеш да я тестваш.Повярвай , тази кола ако е добра няма да тропне и да хлопне.Когато седнеш и я запалиш разклати на място волана - ляво дясно няколко пъти.Ако чуеш тропане от съответната страна е добре да я закараш на сервиз да я провериш за да не береш ядове с рейка.Може да е накрайник а може и рейка.Относно харченето на масло там вече е божа работа.Пипни ауспуха от вътрешната страна и виж дали е много омаслено или само цапа със сажди.Ако ти се омаслят пръстите очаквай прекрасна масларка.Накарай някой да я форсира до 7000rpm няколко пъти ( след като загрее ) и стой зад нея да видиш дали не изкарва пушеци със странни цветове или с едно бяло листче близо до ауспуха го задържаш и някой да дава газ.При изправен мотор не би трябвало да се изцапа поне според мен.Общо взето колата е много здрава и няма да имаш ядове с нея освен ако не е карана от някой мърляч.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , под обикновен незнам какво искаш да кажеш :) Има много много теми подобни на твоята и ако се разровиш малко ще прочетеш какво да гледаш но въпреки всичко ще ти отговоря като евентуален бъдещ колега.Първо 5000 са достатъчни за добър екземпляр с този мотор но ще ти стигнат само за покупката.Много е относително колко ще ти трябват след това за обслужване защото зависи от кой го вземаш , какво е правено по него и тн..Аз лично търсех да не бъде пипана от никой и аз да си правя нещо като има нужда поне да знам какво сменям.Ако искаш да ти е изрядна колата си приготви около 1000лв за пълно обслужване с качествени части отделно от цената на автомобила.Имаш 2 ролки , 4 ремъка , водна помпа , накладки и дискове , моторно масло , спирачна и хидравлична течност , масло на скорости , филтри , антифриз , свещи , акумулатор , капачка и палец.Не включвам в парите застраховки , данък и гуми.Пак ти казвам , че зависи от кой я взимаш и дали има нужда от пълно обслужване но ти давам пример ако я вземеш от някой и е с незнайна история какво е добре да направиш.Общо взето гледаш като на всяка друга кола като купуваш за удари , как са ламарините и ръжди по тях и купето.Ослушвай се за странни тропания като седнеш да я тестваш.Повярвай , тази кола ако е добра няма да тропне и да хлопне.Когато седнеш и я запалиш разклати на място волана - ляво дясно няколко пъти.Ако чуеш тропане от съответната страна е добре да я закараш на сервиз да я провериш за да не береш ядове с рейка.Може да е накрайник а може и рейка.Относно харченето на масло там вече е божа работа.Пипни ауспуха от вътрешната страна и виж дали е много омаслено или само цапа със сажди.Ако ти се омаслят пръстите очаквай прекрасна масларка.Накарай някой да я форсира до 7000rpm няколко пъти ( след като загрее ) и стой зад нея да видиш дали не изкарва пушеци със странни цветове или с едно бяло листче близо до ауспуха го задържаш и някой да дава газ.При изправен мотор не би трябвало да се изцапа поне според мен.Общо взето колата е много здрава и няма да имаш ядове с нея освен ако не е карана от някой мърляч.

 

Благодаря ти колега за вниманието. Просто ми харесва колата като визия, затова съм се насочил към нея-не обичам състезателните изпълненияПубликувано изображение нищо че съм фен на маркатаПубликувано изображениеhttp://www.cars.bg/u620092 мисля това да поогледам след празниците, но не бързам. По телефона е перфектна Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалната цена, на която и да е кола, а и не само се определя от пазара, т.е от сблъсъка на интереси между продавача и купувача. Или по друг начин казано договорената цена, която е склонен да заплати купувача за да придобие стоката и договорената цена, на която е склонен продавача да се раздели със стоката ;) Един съвет от мен колега, когато купуваш кола освен състоянието и, което е от първостепенно значение гледай и последващите разходи. Примерно при една кола нов внос ще има разходи за регистрация, номера, еко такса, такса местен данък, гражданска, каско и пр. което става стабилна сума. Отделно следва и задължителна смяна на консумативи, защото не знаеш кога са сменяни, т.е. още 500+ лв. От друга страна можеш да вземеш гледана кола от тук за повече пари, но да е обслужена, всичко платено и само сядаш и караш. Така че, евтиното не винаги е евтино, бих казал, че впоследствие излиза скъпо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,имам същия прелюд,купих го от автокъща в ямбол,цената беше 3700,но я взехме за 3100,беше с отлична от към двигател,нямаше ръжди,имаше леки забележки по задния капак и това е.За една година сам и сменил само масло и маслен филтър,и накладки,не съм сменил ролките и ремъците още.Дори я блъснах зверски не по моя вина и мога да ти кажа как е от към части ако се интересуваш.С две думи- Отлична кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,имам същия прелюд,купих го от автокъща в ямбол,цената беше 3700,но я взехме за 3100,беше с отлична от към двигател,нямаше ръжди,имаше леки забележки по задния капак и това е.За една година сам и сменил само масло и маслен филтър,и накладки,не съм сменил ролките и ремъците още.Дори я блъснах зверски не по моя вина и мога да ти кажа как е от към части ако се интересуваш.С две думи- Отлична кола.

колега благодаря ти за отзивчивоста наистина гледах една регистрирана и с АГУ тя като се движи не издава никакви звуци 99 година е и доста и се чудя. ако ми оставиш телефон да ти звънна ще ми бъде от полза да те поразпитам малко моят е 0898591462

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...