Jump to content
borko_st89

Избива масло през свещите

Recommended Posts

Здравейте! Днес си мерих компресията на колата (беше около 11 на всички цилиндри) , но при развиването на свещите на 2-ри и 3-ти цилиндър имаше доста избило масло. Някой може ли да ми каже на какво се дължи това и какво трябва да се смени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше от гарнитурата на капака Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Така както го обясняваш е меко казано невероятно. През свещите няма как да избие масло. 1-во защото в цилиндрите няма масло (в такъв смисъл, че да избие) и 2-ро ако е станало нещо такова, нямаше да имаш компресия на сълтветните цилиндри когато свещите са на колата (не когато я мериш).Аз ще ти предложа друг варянт. Да е избило масло ПРИ свещите. Това се получава когато уплътнението, което се намира между капака на клапаните и самата тръбичка на свща вече е здало багажа. Сваляш капака на главата на клапаните и ще ги видиш на самия капак. Когато са не както трябва се събира известно количество масло при свеща(трябва да се изтегли с спринцовка с маркуч преди да махаш свеща за да неиде под нея ;). Надявам се когато си мерил компресията да си изключил инжекторите!Това е всичко. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес си мерих компресията на колата (беше около 11 на всички цилиндри) , но при развиването на свещите на 2-ри и 3-ти цилиндър имаше доста избило масло. Някой може ли да ми каже на какво се дължи това и какво трябва да се смени?

 

Здравей колега! Не знам с какъв двигател си , но провери тези пръстени от снимката №8 за един вал и №7 за двата вала.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същият проблем , как да го поправя продават ли се нови оплатнения .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай линк или сайт може и телефон да си ги поръчам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е стига с тия гарнитури на тоя капак!На моята вече 3-ти пръстен слагам на въпросния 3-ти цилиндър и пак същото.Някой запитали се защо на всички проблема им е на 3-ти цилиндър? Според мен е от опръстените под кобилиците ;) а там вече филма е друг Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене проблема беше от гарнитурките на капака тия пръстените(д16а8 ) ,но не намерихме откаде да купим такива и сложихме силикон и сега е добре Публикувано изображение Дано това ти помогне .НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ С ШРИФТА ИМАМ СОРИ

Редактирано от DIVALDOO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знаеш ли че маи само гарнитурата на капака я има но тея уплътнения само със силикон ще стане и да е от червения

Редактирано от sashko87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен беше същото. Смених гарнитуратта на капака с о-пръстените. И се оправи. гарнитурата беше виктор рейнц пръстените бяха компшлект към нея. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен беше същото. Смених гарнитуратта на капака с о-пръстените. И се оправи. гарнитурата беше виктор рейнц пръстените бяха компшлект към нея. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха така много станахме с този проблем и то се на 3-ти цилиндър, аз и така не го оправих смъквах капака няколко пъти и тея въпросни О-пръстени мазах ги с истински силикон на ВИКТОР-РЕНЦ, но не се оправиха и ми писна мисля че колега в по горните постове където спомена че е от О-прастените под кобилиците и аз залагам на 99% че е от там щото омасляването като махна лулата на свеща се получава некаде по средата на тръбичката като бутна капака горе кадето споменавате е сух. Нека покаже някои как се сменят тея О-прастени под кобилиците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от там, което мислите - сещайте се ЩО?

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е друг.Проблемът е там,че ползвате силикон къде трябва и не трябва.Смешно е да мажете О -пръстените с силикон,просто е недопустимо.Варианта е един да се реши проблемът или поне да се игнорира на цяло това място и да няма съмнения втори път там.

 

/seal, spark plug tube (NOK)/- Your Price $ 2.04 Затова казвам,че е смешно цената им е смешна както и постъпките ви.Работете професионално ще ни се смеят хората.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес си мерих компресията на колата (беше около 11 на всички цилиндри) , но при развиването на свещите на 2-ри и 3-ти цилиндър имаше доста избило масло. Някой може ли да ми каже на какво се дължи това и какво трябва да се смени?

Здравей колега аз имах същия проблем, трябва да свалиш капака на клапаните и да почистиш от масло много добре тунелите на свещите и да махнеш о-пръстените. После намажи обилно входовете от към главата със черен силикон топло устойчив и затвори капака на клапаните и няма да имаш ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги правил съм тая операция с наи скъпия и качествен силикон, явно разбрахме че не е проблема в силикона и че не трябва да се маже там, но от каде да вземем качествено О-прастени и колко парички са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама вярно ли ? как не разбрахте ,че не е от опръстените на капака а от о-пръстените под кобилиците !елементарно уотсън светнете с едно фенерче и погледнете от къде се е стичало маслото ? при мен е от снадката кобилица глава и 90 % и при вас е от там ;)

Редактирано от Viking_pz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така и при мен колега но как се оправя мн разглабяне има ли и ти как реши проблема и аз светнах с фенерчето и видях че има едни снадки по надолу в трабичката на свещите и от там си салзи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е свалян разпределителния вал - никога няма да тече от там, но ако нещо е правено, дори и пръстените да са сменени и някой некадърник да е стягал болтчетата както му падне е възможно да сълзи, щото реда за стягането е горе - долу както при главата.

Пример:

 

Публикувано изображение

 

П.П. Не е същият мотор, но за обща представа... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...