ranko57 1 #1 Публикувано 5 Април, 2012 Здравейте приятели.Скоро не съм се появявал насам.Но ето ме пак.Появи ми се един проблем.Имам Хонда Акорд-автоматик.Година на произ.-1995.От скоро време сутрин като запаля колата,още студена,при включване на скорост,оборотите падат и колата гасне веднага.Смених стъпково моторче.Може ли да е от това?Сякаш със старото(то беше ремонтирано) не правеше така,но нямаше добри бавни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #2 Отговорено 5 Април, 2012 По принцип, на автоматика не трябва да се включва веднага на скорост. Остави го да поработи малко, да се "развърти" маслото. Малко, малко, колко малко?! Аз например, сутрин паля, изчиствам стъкла, фарове, стопове от росата, качвам се, колана, стереото и тогава скорост.Какви са оборотите на празен ход?Кога си проверявал/сменявал маслото в скоростите?"Рита" ли, като включиш на скорост?Какво означава "нямаше добри бавни"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #3 Отговорено 5 Април, 2012 По принцип, на автоматика не трябва да се включва веднага на скорост. Остави го да поработи малко, да се "развърти" маслото. Малко, малко, колко малко?! Аз например, сутрин паля, изчиствам стъкла, фарове, стопове от росата, качвам се, колана, стереото и тогава скорост.Какви са оборотите на празен ход?Кога си проверявал/сменявал маслото в скоростите?"Рита" ли, като включиш на скорост?Какво означава "нямаше добри бавни"?Това е ясно.Да поработи малко.Всичко е нормално.Оставям я около минута две.И при включването на скорост,веднага гасне.Мослото е добро.Не е проблем.Това го прави и на газ,и на бензин.А малко да загрее,проблеми никакви.Дали не смуче въздух???Но това се получи отпреди седмица.Смених Ланди сондата,и стъпковото моторче.А старото като е студена колата,поддържа обороти нормални за студен двегател.А като загрее доста,оборотите се движат много големи.Около 1300,1500 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Наско Пк 1 #4 Отговорено 7 Април, 2012 Колега,абсолютно съм сигурен,че проблема ти е в стъпковия мотор.Това дето ти пише предния колега, че не трябва да потегляш веднага , не е вярно.Когато включиш на скорост за потегляне,има датчик който следи оборотите и щом паднат под зададените стъпковия мотор трябва да ги компесира.Трябва ако всичко е наред със стъпковия мотор , като включиш на скорост,когато е студена да чуеш и усетиш качване на оборотите.Когато не работи стъпковия мотор и включиш на скорост маслото на студен мотор все още е гъсто и натоварва турбината, кояро всъщност ти е маслен съединител, и колата гасне. Сигурен съм , че след като я покараш вече на топъл мотор не го прави , въпреки , че и тогава оборотите ще са по ниски от необходимото.Може и когато спреш на равно място и си включил на директна , след като отпускаш леко педала на спирачката , автомобила да потегля на леки тласъци.За всичко това е виновен стъпковия мотор.Чао и успех! Надявам се да съм ти бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове