HellBull 44 #1 Публикувано 5 Април, 2012 Здравейте колеги.Поради съмнения че колата гори доста за 1,4 двигател (смесено ми дава разход 7.5-8 литра на 100км) реших да се допитам до вас какви са методите които мога да приложа за да намаля разхода. Колата я закупих средата на януари. По колата има правени следните промени:- Всмукателния колектор е сменен с такъв от D16Z6- сложен е спортен филтър YED с аир интеик- Инжекторите са сменени с такива от двигател D14A4 (Казват уж че имало малка разлика)- колекторите са сменени от 4-1 с 4-2-1 (мисля че и те са от D16Z6)- джантите са 15" с гуми 195/50/15Та мисълта ми като гледам гореописаните работи е ако сменя филтъра с някой по-качествен (понеже този като го махна и гледам че отвътрешната страна на тръбата има прах) K&N или JR дали няма да има ефект. Другото което си мисля е да върна всичко в stock състояни, но нямам наличен всмукателен колектор од D14-ката.Също ако някой може да ми каже какъв е оригиналният размер на гумите и джантите с които излиза колата ще съм мн благодарен.Приемам всякакви съвети 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #2 Отговорено 5 Април, 2012 мойта излиза с 185/60/14 обаче е 98ма година края и съм с по големите спирачки...на баща ми е 97ма и излиза мисля, че със 175/65/13 или нещо такова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #3 Отговорено 5 Април, 2012 Недей да я връщаш в стоков вид, при мен след смяна с 4-2-1 колектор и всмукател D16Z6 леко ми падна разхода все пак те са предназначени за ниски и средни обороти. Ако се върнеш на 185/60/14 не вярвам кой знае колко гориво да спестиш. Единствено се сещам за файнъл драйв или направо скоростна кутия от икономик да сложиш. Ще ти падне разхода с около 1/100. И ако смениш гарнитурата с такава от 90к.с. си мисля, че може да падне разхода. Иначе по каталог я дават: Расход топлива в городе 9.5 л/100 км Расход топлива на шоссе 6.7 л/100 кмКато гледам ти си горе долу в тая граница. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #4 Отговорено 5 Април, 2012 От описаните от теб манипулации ефект върху разхода няма да има! Първо засечи точно разхода, по-възможност само градско или само извънградско при нормално каране и тогава, ако наистина ти гори повече от заводските данни, може да направим предположения за причините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #5 Отговорено 5 Април, 2012 колега само да попитам за коя гарнитура става дума, да не говориш за тази на всмукателя дето само тя е разликата в дигателите 75 и 90 коня. Аз си мисля че в момента нямам такава понеже от спортния филтър въздуха преминава през аир итейка и после през всмукателя. Може и аз да се бъркам но ако наитина тази гарнитурка седи все още някъде по колата то по-добре ще е да я сменя и нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #6 Отговорено 5 Април, 2012 Става дума за гарнитурата на дросела. Тя не се маха, просто се слага по-широка от двигател 90к.с., което всъщност е разликата между двата. Тук можеш да прочетеш повече по въпроса, а има и още доста теми: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #7 Отговорено 5 Април, 2012 Ок колега, ще питам момчето от което я взех дали я е сменял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 5 Април, 2012 - Всмукателния колектор е сменен с такъв от D16Z6това ако е сложено ,какви гарнитурки, какви пет лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #9 Отговорено 5 Април, 2012 Оф да, нещо много наизуст взех да говоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #10 Отговорено 5 Април, 2012 хаха бе и аз се шашнах малко но както и да е, важното е че се разбхраме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #11 Отговорено 5 Април, 2012 а да попитам и следното, струва ми се че двигателят работи малко шумничко и по-точно става въпрос за клапаните, до сега не съм ги регулирал, ако не са регулирани може ли от тях да се покачи разхода. Не съм запознат точно с тези клапани понеже досега и все още карам едно ауди 80 което си е с хидравлични повдигачи и там няма такива регулирания на клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #12 Отговорено 7 Април, 2012 Алди и фолцваген са с хидравлични повдигачи там няма такова животно регулиране на клапани. Те са плаващи и саморегулиращи(абе скъпи главоболия, ако се скапят)На нашите коли се регулират срещу скромната сума от 15-20 лева, след което двигателя почва да мърка. Хубаво е да се смени и гарнитурата на капака на главата(не е скъпа). Успех относно разхода гледам, че си от Варна моя д15б2 гори 8-9 градско (лятно време) и 10-11 зимно на ултра къси разстояния(2км).Ти колко караш на ден и най-вече какъв е стила ти на каране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #13 Отговорено 7 Април, 2012 колега,задължително регулирай клапаните и карай с малко по напомпани гуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #14 Отговорено 7 Април, 2012 еми колега както съм казал по горе 195/50/15 ги помпя на 2,5.За клапаните ще ги регулирам като сменям маслото, така или инъче ще сменям и ремъците и направо всичко на един път да стане а стила ми на каране по принцип не е агресивен, карам колата до 3000 оборота в минута но и аз я карам на кратки разстояния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове