Jump to content
Бобито

Сивик Купе d16y8 с ГИ

Recommended Posts

След дълго четене и смятане реших да сложа ГИ на купето, че 2.70 лв за литър бензин идват малко повече. Консултирах се с колегата Слави CR-V и се спрях на Томасето Стаг 4. Покарах колата около 100 км и съм доволен от начина, по който се държи. Разлика спрямо бензина има но не е голяма или поне така си мисля :blink: . Имам спортна генерация с 4-2-1 колектор и тръба на 55 фи с резонатор и проходно гърне, когато колата се движи на газ е осезаемо по-тиха и ниските обороти малко се засилиха или поне така чуствам колата. Колата пали на бензин и при 35 градуса минава автоматично на газ. Системата минава отново на бензин при изчерпване на газта в бутилката и над 5300 оборота, защото инжекторите не могат да смогнат на времената над тези обороти и не затварят. Ето и малко снимки на системата:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Искам да благодаря на колегата Слави CR-V за съветите и насоките :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за добре свършената работа,пожелавам безаварийно шофиране.Имам питане относно колектора 4-2-1 понеже виждам че имаш.Мислиш ли че има смисъл за кола на газ или метан.Чудя се дали на моята да слагам или няма да се усети.Благодаря!

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за добре свършената работа,пожелавам безаварийно шофиране.Имам питане относно колектора 4-2-1 понеже виждам че имаш.Мислиш ли че има смисъл за кола на газ или метан.Чудя се дали на моята да слагам или няма да се усети.Благодаря!

Благодаря коплега :). 4-2-1 колектора си върши работата и на бензин и на газ. Кривата на въртящ момент и мощност се изменя положително в ниски и средни обороти. Този мотор от завода излиза с 4-2-1 но предишния собственик го беше сменил с такъв от двувалова Д серия. Ако мотора на колата ти е Y2 би трябвало да има 4-2-1 колектор, който е с по-тесни рънъри, но ако ти се харчат парички, това си е добро подобрение. Редактирано от Бобито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна малко темата, до тук съм изминал към 900 км и смесения разход е около 9.5 литра на 100 км. Колата върви добре но има нужда от донастройка защото придърпва леко в ниски обороти при по-рязко натискане на педала на газта. Сложих тапата на гърнето и колата живна доста в ниски и средни обороти и придърпването леко намаля, но все още се усеща. Тези дни ще отида до сервиза защото се разбрахме да мина около 1000 км преди да мина за евентуални настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм,Какви са тия инжектори, къде над 5300 не смогват? Относно придърпването- дано го хванат, че често не могат.п.п. Свали я на 30гр. и 5 сек на студен мотор. Не би трябвало да има ядове, поне Фобоса няма. Зимата това си е от значение :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...