Civic_6gen 7 #1 Публикувано 4 Април, 2012 Здравейте колеги, обмислем поставянето на тайминг аванс процесор на д14а4 с обикновенна газова, та въпроса ми е дали някои е слагал, какви са отзивите, и въоще има ли с мисъл?По принцип колата работи перфектно на газ, разхода също е добър, обмислям слагането на тап, с цел оптимизиране на изгарянето, и евентуално леко повишаване на мощността и спадане на разхода! Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #2 Отговорено 4 Април, 2012 Аз съм с D14A8 и съм си сложил. Оптимизиране на изгарянето - вероятно да. Леко повишение на мощността - теоретично малко да. Спадане на разхода - може би да, а може би не. Единствената причина поради която го сложих е за оптимизиране на изгарянето с цел намаляване вероятността от прогаряне на клапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #3 Отговорено 4 Април, 2012 И аз си мисля е ефекта ще е същия като при теб, за това се двоумя дали има въобще смисъл! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #4 Отговорено 4 Април, 2012 Всеки сам си решава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #5 Отговорено 5 Април, 2012 (Редактирано) Аз си сложих пред 2 години (но на ауди 80)и при мен имаше лек ефект към положителната страна.Скоро ще слагам газов инжекцион на хондето (Д14А3) и сигурно след това и на нея ще и сложа ТАП.Колегата silvercivic сподели кой модел ТАП използваш и ако можеш да дадеш схема как се вързва ще съм ти мн благодарен Редактирано 5 Април, 2012 от HellBull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #6 Отговорено 5 Април, 2012 (Редактирано) ТАП-а на Румен ползвам. При теб може да има разлика, едва ли е същото делкото. Това е моето делко При мен свързването е следното черен/жълто ( в единия край) е 12В там се закача червения на ТАП-а През един кабел (жълто /зелен се прекъсва Сив от ТАП -а към делкото бял към ЕКУ-то На другия край ( Кафяво/черен) взимаш маса - черния от ТАП-а се връзва там. Има и още един кабел от ТАП-а - той се връзва към + на газовия клапан Редактирано 5 Април, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #7 Отговорено 6 Април, 2012 Скоро ще слагам газов инжекцион на хондето (Д14А3) и сигурно след това и на нея ще и сложа ТАП.Не съм чул досега някой да слага ТАП на ГИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #8 Отговорено 6 Април, 2012 може и да не си чувал колега но аз не виждам защо да не сложа. Газовият инжекцион определя колко газ да бъде впръсната във всеки цилиндър. Октановото (антидетонационното) число на газта е някъде към 110 от което следва че газта изгаря по-бавно в сравнение с бензина и точно тук се намесва ТАП-а, вкарва известно предварение на вече заводски поставеното предварение с цел по-пълно изгаряне на газта в цилиндрите на двигателя а не в колекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #9 Отговорено 7 Април, 2012 (Редактирано) Отлично обяснение и то само с 2 изречения. Редактирано 7 Април, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #10 Отговорено 10 Април, 2012 Колега SilverCivicТвойта хонда с датчик на хол ли е , колко ти излезе самия ТАП .Преди време звънях на Румен и той ми обясни ,че на моя Акорд не можел да се сложи неговия ТАП. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #11 Отговорено 10 Април, 2012 Ами с СКР(Crankshaft position sensor) съм в делкото. Дали е на принципа на Хол ефект не знам. ТАП-а 35лв май беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове