Prelude98 68 #1 Публикувано 30 Март, 2012 Колеги, бая километри съм миннал с Прелюда - 5 ген. F20A4 и съм решил да си сменям ламбда сондата, че най-вероятно никога не е сменяна! Чудя се каква да си сложа чувал съм, че универсалните не вършат работа! Намерих изгодна оферта за BERU ето тази: My link става въпрос за първата, другите са универсални. Въпроса ми е някой запознат да каже дали ще ми свърши работа или да търся друга? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #2 Отговорено 30 Март, 2012 И какъв е смисъла да се сменя нещо работещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #3 Отговорено 30 Март, 2012 Ами имах съмнения, че не работи както трябва. Падам си малко перфекционист: почти всеки ден оглеждам колата за нещо необичайно и от няколко дни забелязвям, че по хромираната част на ауспуха ми се появяват сажди и след забърсване и каране няколко километра се получава същото. При пипане на ауспуха отвътре същата работа- черни и мазни сажди. Не много, но знам че преди нямаше такова нещо. Днес ходих на елкон и се оказа, че точно ламбда сондата се е сдухала, не напълно но даваше доста отклонение от нормата. Всичко останало беше шест. За щастие майстора имаше при него ламбда сонди и сложихме някъква универсална японска за 112 лв. След замерването всичко е ок. След изчистване на ауспуха и каране около 50 км. вече няма и следа от сажди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #4 Отговорено 30 Март, 2012 Ами имах съмнения, че не работи както трябва. Падам си малко перфекционист: почти всеки ден оглеждам колата за нещо необичайно и от няколко дни забелязвям, че по хромираната част на ауспуха ми се появяват сажди и след забърсване и каране няколко километра се получава същото. При пипане на ауспуха отвътре същата работа- черни и мазни сажди. Не много, но знам че преди нямаше такова нещо. Днес ходих на елкон и се оказа, че точно ламбда сондата се е сдухала, не напълно но даваше доста отклонение от нормата. Всичко останало беше шест. За щастие майстора имаше при него ламбда сонди и сложихме някъква универсална японска за 112 лв. След замерването всичко е ок. След изчистване на ауспуха и каране около 50 км. вече няма и следа от сажди.Що не отидеш при Дидо Чикирики и да се консултираш с него,мисля.че това е най-доброто решение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #5 Отговорено 30 Март, 2012 Е, това трябваше да го уточниш още в първия пост. Не, че ще сменяш щото отдавна не била сменяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #6 Отговорено 31 Март, 2012 Съмненията са си съмнения, замерването е нещо друго Аз си мислех и, че ще светне чека, ако е заминала сондата, но се оказа, че това става когато е на 100% издухана и така межеше да си карам още N на брой километри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове