UglyDucky 9 #1 Публикувано 28 Март, 2012 Смених си скоростната кутия ама ми излезе много кофти проблем,а именно не ми влизат добре скоростите тоест със зор.Има ли настройка на скоростния лост под него,че не искам да отварям напразно ако няма? 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #2 Отговорено 28 Март, 2012 А маслото на ск. кутия смени ли го, защото може от това да ти влизат трудно скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #3 Отговорено 28 Март, 2012 масло има..... дали има начин за регулиране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 28 Март, 2012 Течност в казанчето на съединителя има ли !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #5 Отговорено 28 Март, 2012 масло има,течност има..... има начин за регулиране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #6 Отговорено 28 Март, 2012 Не! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #7 Отговорено 28 Март, 2012 А съединител има ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #8 Отговорено 28 Март, 2012 Чисто нов комплект ексиди,добре ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #9 Отговорено 28 Март, 2012 масло има..... Ясно, че има масло, но въпроса на колегата беше, дали си го сменял? А пък аз питам, ако си го сменял - какво му сложи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #10 Отговорено 29 Март, 2012 (Редактирано) ...благодаря за "изчерпателните" отговори,единствено "kiko" успя да ми отговори,за другите повтарям няма допълнителен реглаж от лоста!Вероятноста да ги регулирам е само и единствено от дължината на пръта към кутията Редактирано 31 Март, 2012 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #11 Отговорено 29 Март, 2012 Смени си пак кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #12 Отговорено 29 Март, 2012 (Редактирано) :D :D ами нямам проблеми, просто скъсих превключвателния прът с 10мм и всичко е тип-топ... можеше и без некомпетентни мнения ,но все пак благодаря! Редактирано 31 Март, 2012 от atoma 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #13 Отговорено 29 Март, 2012 Компетентния, нито си казал каква кутия си махнал, нито каква си сложил. След като си я сменял ти и много разбираш, трябва да си видял, че няма от къде да се регулира. За капак си наумил какво да правиш и знаейки къде ти е проблема си пишеш темички и изразяваш компетенцията си с тоя едър шрифт ( не сме сляпи ) Е не очаквай при това положение някой да ти даде адекватно мнение Поне като си разрешил проблема сподели дали е имало разлики в кутиите и къде точно си скъсил, може да е от полза на някой друг колега. А пък ако си направил и някоя снимка ще е още по-добре. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #14 Отговорено 31 Март, 2012 (Редактирано) Компетентния, нито си казал каква кутия си махнал, нито каква си сложил. След като си я сменял ти и много разбираш, трябва да си видял, че няма от къде да се регулира. За капак си наумил какво да правиш и знаейки къде ти е проблема си пишеш темички и изразяваш компетенцията си с тоя едър шрифт ( не сме сляпи ) Е не очаквай при това положение някой да ти даде адекватно мнение Поне като си разрешил проблема сподели дали е имало разлики в кутиите и къде точно си скъсил, може да е от полза на някой друг колега. А пък ако си направил и някоя снимка ще е още по-добре. Значи колега!Първо се наех сам да си сменя кутията без да съм го правил това преди...отне ми доста време за това(махнах от d16z5 двувалка(L3 кутия) и сложих от D16z6 едновалов(S20 кутия)Разбираш ли буквите и цифрите или да дам още пояснения?Второ,въпроса ми по темата беше "Има ли реглаж под скоростния лост?" и търсих отговор за да не се налага да разпилявам и салона в колата си напразно(само това ми оставаше да разпилея)...Трето!Естествено че има и че съм сменил маслото в кутията (нали я слагам)и естествено че има течност в съединителя! Четвърто...Ако не си забелязал на всякъде пиша с такъв шрифт....така ми е готино!А и не на последно място по значение... но все пак по ред ,пето,""jamo-Публикувана 29 март 2012 - 16:32 - Смени си пак кутията "" ....колко проницателно! Извинявам се на модераторите и на всички които съм засегнал със някои мнения по тази тема,но мисля че когато някои не знае или не разбира въпроса зададен от колега,по добре е да не пише или да не обърква и най вече да не се подиграва с излишни мнения в този форум.Има си място къде... не и в "Hondabg.com Форуми > Технически въпроси>" нали така? Редактирано 31 Март, 2012 от atoma При следващото писане с шрифт по голям от нормалното, следва наказание! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #15 Отговорено 31 Март, 2012 (Редактирано) Специално към "атома" имам още 262 мнения с по едър шрифт,редактирай и тях а? Редактирано 2 Април, 2012 от atoma Като няма какво да правя и това ще стане, спокойно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #16 Отговорено 31 Март, 2012 Ае споко с нервите. Са на всички ни е тегаво. И теб те разбирам- маса време правиш тая кола. Идват ти в повече нервите, което е нормално. Дано колата стане. Обаче, трябваше да си напишеш за какво става на въпрос. Както и да е. Важното е, че колата е пак на пътя/тя го заслужава/ и с нея се прави това, за което е замислена. Сега, ако искаш да покажеш, че си пич, щракни една снимка какво и как си преправил за поколенията. Утре може и някой друг да прави тая интервенция и да му е от полза инфото. п.п. Наистина, неписано правило е, че писането с главни букви се счита за викане и проява на неуважение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #17 Отговорено 1 Април, 2012 .....ми общо взето имаше малко трудности.... Махнах старата кутия и преди да сложа тази от D16Z6,смених съединителя... сложих комплект Ексиди.Поставих кутията и се появиха 2 проблема!Първия беше че не можех да използвам тампоните на старата(бяха различни),а втория че двуваловия мотор е с паразитна полуоска чийто диаметър на шлиците е 28мм,а отвора в деференциала на новата кутия 26мм... Поръчах си тампоните и дълга полуоска от тази кутия.Това забави пускането в движение с 2дни...Както и да е... през това време обслужих кутията(налях чорбите) и обезвъздуших хидравличния съединител.Поставих тампоните и полуоската!Наложи се да скъся въпросния прът с един сантиметър тъй като при 1ва,3та и 5та имаше недохот на лоста за да влязат... Събрах и всичко беше 6так... Още свиквам със съединителя....много е мек педала Добре е!Ето и малко снимки ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове