Jump to content
sainthood

Honda Civic 1.6 LS i - инсталиране на метанова уредба

Recommended Posts

Здравейте и от мен.Нов съм във форума и това е 1-та ми тема която поставям , така че ако нещо не съм съобразил моля да бъда извинен. Относно темата ... от малък съм фен на Honda и преди 1 година си взех " Honda Civic 1.6 LS i 1995 година " .В началото бях доволен много от разхода от 6 л до 8 л на 100 км ... все още ми е толкова ,обаче взе много да ми бара джоба ,пътувам доста и давам сумати пари за бензин ,поради тази причина реших да предприема алтернатива,като си инсталирам метанова уредба .Знам ,че няма нищо по - добро от бензин , но обсотятелствата са такива ,че пътувам често и трябва да намаля финансовите си разходи за годиво. Въпроса ми е каква метанова уредба да сложа инжекция или не ... и нужно ли е да подсиля задницата на колата.Благодаря предварително ... и пак се извинявам ако съм прекалил с обясненията.

Редактирано от sainthood

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята кола е същата и е с обикновенна метанова уредба.Задницата ми е усилина.Зависи колко голяма бутилка ще слагаш.Моята събира 14кг метан, а самата бутилка тежи около 70кг + 15кг метан става около 85кг.С една бутилка комбиниран разход минавам от 260 до 290км.-става въпрос за зимата за 23-24лв. Мисля , че ако е инжекцион ще падне разхода и няма да падне мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същата модификация мотор на метан,така си я взех от Италия.С плочка съм,не с инжекцион но добре е направена.Приемливо съотношение цена/вървене. Недостатъците които се появиха при мен са- скъсана гарнитура на главата-от там загряване, запушени дюзи-придърпване,вкопани легла на клапаните -от там чукане и намален вървеж.Тези неща са вследствие работата на метан и неизбежно се получават,въпроса е кога.Не се знае колко е карана преди мен за да стане.Сега е почти готова,и ще пробвам сега как се държи.При всичко това все още не съжалявам че съм я взел защото се избива от разхода.Изпарителя е BRC и доста електроника покраи него.Сложил съм и Flush lube system-за мазане и охлаждане на клапаните,монтира се при двигатели работещи на метан и газ.Разход градско 8 до 9лв/100км зависи от стила на каране,извънградско- 7лв/100км.Може би ако е инжекцион ще е още по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,от 5 години карам Хондата си на метан. Двигателя ми е 1,4 90кс. 6ген. японка - с плочка съм и до момента съм изминал над 120 000км на метан. Много съм доволен и от колата и от разхода. За 5год. чак сега смених задните амортесиори и усилих пружините. Разхода ми е 7,50лв/100км градско в София и малко под 6лв/100км извънградско. Много зависи какви бутилки ще вземеш и какво разстояние минаваш обикновенно. Ако е повече градско не натоварвай задницата. Метан вече има на много места и можеш да зареждаш - по често ама няма да трошиш колата. Аз съм с 9,5кг. метан и 65кг. - 2 бутилки една над друга. За инжекциона не мога да ти кажа нищо, но разликата ще е повече във вървенето отколкото в разхода!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги.Надъхахте ме още повече :ph34r:Сега почвам да действам .В крайна сметка реших да лашкам инжекция...Живи здрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана ,колега?Монтира ли уредбата,похвали се да чуем.От един град сме ,сподели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...