Jump to content
J's Racing BB8

Възможно най-бързо загряване на двигателя?

Recommended Posts

Здравейте.Имам един въпрос относно парното,защото въобще не съм на ясно с него.Казаха ми,че когато плъзгача за топло и студено,се пусне на студено,антифриза не минава през радиатора на парното и така двигателя загрява по бързо.Също и ако пусна вентилатора на каквато и да е степен,това отразява ли се на времето за загряване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) да така е ,клапата затваря , но вентилатора няма значение освен когато нямаш термостат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,има логика да загрява по-бързо със спряно парно,защото радиатора на парното също понижава температурата! Същото важи и за изпарителя на АГУ. Зависи също и какъв е автомобила,защото някой са без кранчета и радиатора на парното си е постояно топъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-моного се отразява на загряването при пуснат вентилатор на парното понеже има опдухване на радиатора и голямо отдаване на топлина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато загрее парното никога не го включвам ... пусна ли го .. винаги по бавно загрява колата. По принцип ако я караш в обороти .. да кажем 3-4к загрява по бързо но не е препоръчително до колкото знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И като затворим кранчето, и спрем вентилатора, и стрелката се вдигне до средата, какво правим после?! Отваряме кранчето, пускаме вентилатора, и стрелката пада надолу :P Аз спирам само вентилатора, кранчето си е отворено.п.п. Ако стъклата са изпотени, тогава мачът е друг - в играта влиза еъркона.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като затворим кранчето, и спрем вентилатора, и стрелката се вдигне до средата, какво правим после?! Отваряме кранчето, пускаме вентилатора, и стрелката пада надолу :P

В такъв случай,ще го играеш термостат :D (отваряш бавно и по малко :D) П.С Благодаря за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като затворим кранчето, и спрем вентилатора, и стрелката се вдигне до средата, какво правим после?! Отваряме кранчето, пускаме вентилатора, и стрелката пада надолу :P Аз спирам само вентилатора, кранчето си е отворено.п.п. Ако стъклата са изпотени, тогава мачът е друг - в играта влиза еъркона.

Когато е загряла до 90 градуса, дори и да отвориш парното и пуснеш вентилатора, няма да се отрази много. Веднага след това ще си възвърне градусите обратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да попитам за това копче,дето е за да върти въздуха само в купето.То каква функция точно върши(как работи)?И отразявали се това на загряването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,Вместо да загрява външния въздух, отваря една клапа при пасажера и смуче от там. Загрява до ебаси градусите като е топла колата, но почва да изпотява стъклата след време. Върши работа ако колата е топла и се е наложило за 2-3 мин да е отворена колата. После затваряш и го пускаш с парното на 4ри за 1 мин и си се сгрял. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А също като минаваш през облак прах или караш зад някои камион да не вкарва замърсения въздух в купето, а ако имаш климатик охлажда доста бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...