J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 14 Март, 2012 Здравейте.Имам един въпрос относно парното,защото въобще не съм на ясно с него.Казаха ми,че когато плъзгача за топло и студено,се пусне на студено,антифриза не минава през радиатора на парното и така двигателя загрява по бързо.Също и ако пусна вентилатора на каквато и да е степен,това отразява ли се на времето за загряване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #2 Отговорено 14 Март, 2012 да така е ,клапата затваря , но вентилатора няма значение освен когато нямаш термостат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #3 Отговорено 14 Март, 2012 Да ,има логика да загрява по-бързо със спряно парно,защото радиатора на парното също понижава температурата! Същото важи и за изпарителя на АГУ. Зависи също и какъв е автомобила,защото някой са без кранчета и радиатора на парното си е постояно топъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #4 Отговорено 14 Март, 2012 Най-моного се отразява на загряването при пуснат вентилатор на парното понеже има опдухване на радиатора и голямо отдаване на топлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #5 Отговорено 14 Март, 2012 Докато загрее парното никога не го включвам ... пусна ли го .. винаги по бавно загрява колата. По принцип ако я караш в обороти .. да кажем 3-4к загрява по бързо но не е препоръчително до колкото знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #6 Отговорено 15 Март, 2012 (Редактирано) И като затворим кранчето, и спрем вентилатора, и стрелката се вдигне до средата, какво правим после?! Отваряме кранчето, пускаме вентилатора, и стрелката пада надолу Аз спирам само вентилатора, кранчето си е отворено.п.п. Ако стъклата са изпотени, тогава мачът е друг - в играта влиза еъркона. Редактирано 15 Март, 2012 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 15 Март, 2012 И като затворим кранчето, и спрем вентилатора, и стрелката се вдигне до средата, какво правим после?! Отваряме кранчето, пускаме вентилатора, и стрелката пада надолу В такъв случай,ще го играеш термостат (отваряш бавно и по малко ) П.С Благодаря за информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #8 Отговорено 15 Март, 2012 И като затворим кранчето, и спрем вентилатора, и стрелката се вдигне до средата, какво правим после?! Отваряме кранчето, пускаме вентилатора, и стрелката пада надолу Аз спирам само вентилатора, кранчето си е отворено.п.п. Ако стъклата са изпотени, тогава мачът е друг - в играта влиза еъркона.Когато е загряла до 90 градуса, дори и да отвориш парното и пуснеш вентилатора, няма да се отрази много. Веднага след това ще си възвърне градусите обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #9 Отговорено 15 Март, 2012 Забравих да попитам за това копче,дето е за да върти въздуха само в купето.То каква функция точно върши(как работи)?И отразявали се това на загряването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 15 Март, 2012 Да,Вместо да загрява външния въздух, отваря една клапа при пасажера и смуче от там. Загрява до ебаси градусите като е топла колата, но почва да изпотява стъклата след време. Върши работа ако колата е топла и се е наложило за 2-3 мин да е отворена колата. После затваряш и го пускаш с парното на 4ри за 1 мин и си се сгрял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #11 Отговорено 16 Март, 2012 А също като минаваш през облак прах или караш зад някои камион да не вкарва замърсения въздух в купето, а ако имаш климатик охлажда доста бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове