KRASI_ 0 #1 Публикувано 14 Март, 2012 Здравейте Колеги понеже скоро ще махна катализатора,и понеже вече ми предложиха оферта за 40лв ми махат катализатора и ми правят генерацията с резонатор,моля за мнение. Колата е 1.4-90коня 97година.Хонда Сивик Двигател D14A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #2 Отговорено 14 Март, 2012 И защо ще правиш това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRASI_ 0 #3 Отговорено 15 Март, 2012 И защо ще правиш това?Ами колега колата по километраж е на 180 000-като за кла 97година няма начин да са реални километри,и смятам че по този начин системата ще работи по добре и другото е че издава малко по силен шум от тези без катализатор .......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #4 Отговорено 15 Март, 2012 Аз лично не виждам смисъл да махаш нещо , което не си сигурен даже че не работи.Как го проверихте , че е запушен ? Върви на техническите прегледи и ги помоли с/у 10тина лева да ти го проверят направо и не се занимавай с излишни смени.Няма да качиш 10 коня ако това си мислиш а може и по-зле да стане в ниските обороти.Ако ще правиш нещо , то го направи като хората а именно цяла генерация но на Д14 не виждам смисъл.Карай си и си гледай кефа без да се занимаваш с излишни смени с недоказан ефект.Ако е доказано запушен тогава му мисли. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #5 Отговорено 8 Юни, 2012 И мене ме мъчат подобни съмнения - англичанката мина 200к.км. че и на газ.Не знам дали ще качи някой кон, но си мисля че определено ще и стане по-леко. Последния път на ГТП минах с уговорки, та смятам сега направо да го махна и не се разправям със или без.Има и друг вариант за който търся съвет - дали да не избуша катализатора и така освободим напрежението?Мисля че долу генерацията е комплект с резонатор и е с 1 лабда сонда, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #6 Отговорено 9 Юни, 2012 (Редактирано) Моя катализатор го разкарах по "неволя" -спукан колектор/комплект с катализатора/. Колата ми е на 260 000 км., но катализатора ми беше, като току що монтиран/чисто беличък/.Мисълта ми е, че ако колата ти не гори яко масло да го задънва, пълни си оборотомера с лекота, не дрънчи питата, нямате по- висок разход или някакъв друг симптом, няма никакъв смисъл да се маха катализатор.Още повече пък ако си на газ..... газта изгаря дори с по-висока температура от бензина, кво да запушва?!?Колите ви няма да се засилят само с махане на катализатора без промени по генерацията като цяло. Единственате "придобивки' , ще са ви е един резонанс след 2 500 об. , при ускорение и по смръдливи отработени газове, ако търсите това де.При ниски обороти разлика в шума няма особена. Редактирано 9 Юни, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #7 Отговорено 10 Юни, 2012 Браво колега и аз махнах моя катализатор дадоха ми 60 лв но аз не исках резонатор а ми залепиха права тръба тъкаче 40 лв са добре , а относно катализатора колата почна да върви по хубаво и да харчи по малко и ако не се бъркам катализатора е 120 000 км тъкаче го махай без да ти мигне окото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове