Jump to content
KRASI_

Катализатор Хонда Сивик !

Recommended Posts

Здравейте Колеги понеже скоро ще махна катализатора,и понеже вече ми предложиха оферта за 40лв ми махат катализатора и ми правят генерацията с резонатор,моля за мнение. Колата е 1.4-90коня 97година.Хонда Сивик Двигател D14A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо ще правиш това?

Ами колега колата по километраж е на 180 000-като за кла 97година няма начин да са реални километри,и смятам че по този начин системата ще работи по добре и другото е че издава малко по силен шум от тези без катализатор ..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не виждам смисъл да махаш нещо , което не си сигурен даже че не работи.Как го проверихте , че е запушен ? Върви на техническите прегледи и ги помоли с/у 10тина лева да ти го проверят направо и не се занимавай с излишни смени.Няма да качиш 10 коня ако това си мислиш а може и по-зле да стане в ниските обороти.Ако ще правиш нещо , то го направи като хората а именно цяла генерация но на Д14 не виждам смисъл.Карай си и си гледай кефа без да се занимаваш с излишни смени с недоказан ефект.Ако е доказано запушен тогава му мисли.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене ме мъчат подобни съмнения - англичанката мина 200к.км. че и на газ.Не знам дали ще качи някой кон, но си мисля че определено ще и стане по-леко. Последния път на ГТП минах с уговорки, та смятам сега направо да го махна и не се разправям със или без.Има и друг вариант за който търся съвет - дали да не избуша катализатора и така освободим напрежението?Мисля че долу генерацията е комплект с резонатор и е с 1 лабда сонда, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моя катализатор го разкарах по "неволя" -спукан колектор/комплект с катализатора/. Колата ми е на 260 000 км., но катализатора ми беше, като току що монтиран/чисто беличък/.Мисълта ми е, че ако колата ти не гори яко масло да го задънва, пълни си оборотомера с лекота, не дрънчи питата, нямате по- висок разход или някакъв друг симптом, няма никакъв смисъл да се маха катализатор.Още повече пък ако си на газ..... газта изгаря дори с по-висока температура от бензина, кво да запушва?!?Колите ви няма да се засилят само с махане на катализатора без промени по генерацията като цяло. Единственате "придобивки' , ще са ви е един резонанс след 2 500 об. , при ускорение и по смръдливи отработени газове, ако търсите това де.Публикувано изображениеПри ниски обороти разлика в шума няма особена.

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега и аз махнах моя катализатор дадоха ми 60 лв но аз не исках резонатор а ми залепиха права тръба тъкаче 40 лв са добре , а относно катализатора колата почна да върви по хубаво и да харчи по малко и ако не се бъркам катализатора е 120 000 км тъкаче го махай без да ти мигне окото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...