Jump to content
kalos

Евтин газов инжекцион

Recommended Posts

Здравейте,при разход 20лв/65км се реших да слагам газов инжекцион. Тъй като смятам след време да сменям мотора и съответно да махам газовата търся възможно най-евтиния кит. Попаднах на обяви за нови китове MILANO 4 - 310 лв. и DT GAS 704 - 350 лв. (цени за форнткитове) интересуват ме мнения за тези китове, тъй като мисля да си слагам газовата сам, приемам всякакви съвети и препоръки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,Като си оставиш старата бутилка си спестяваш нова регистрация. Паспорта е за бутилката, не за другите неща.Сложи си пластмасова тръба. За разлика от медната, не се запушва с времето и не прави мизерий във филтрите с графити и окиси. Клапана за газта си ми е стария.Имам газова Фобос 1. Доволен съм много. Компа ми е сложен м/у филтърната кутия и калника и не се нагрява изобщо/знам, че и ти си имаш вече филтърна кутия след една разходка една фирма при изхода на София за Пловдив преди време :cool: /.Дано се справиш с монтажа, за мен това си е сложно- кабели, релета...Ако имаш желание мога да ти наснимам д14ката как са сложени нещата.При мен е настроена да обръща на 30гр и на 5 сек топъл и студен мотор. Няма никакви проблеми, свързани с придърпване или каквото и да е. Пуснал съм го на "спортен режим". Върви си нормално и харчи най-малко :blink: Установено е опитно.п.п. Ако решиш все пак да не си конвертираш колата сам, пиши да ти дам телефона на един от перничанин, хондаджия, много кадърен. На мен ми взе двойно на посочените от теб цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

barsi - Благодаря за инфото. Все още съм без кутия, а и взех тахава от 6та ген, че тази твоята нестава :) (ако имаш нужда от нея ми пиши) :)Все още очаквам някой да даде инфо и мнение за горе посочените марки и модели :)Няма ли газаджии? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че темата е за газов инжекцион, бих те посъветвал да си сложиш някаква обикновена газова. С оглед на това, че след време ще сменяш двг. е добре обикновената АГУ 'щото няма да ти се налага да пробиваш всмук. колектор за газовите инжектори. Има супер евтини (но не се знае колко качествени ...) турски изпарители, които ще ти свършат работа щом е за временно ползване.

 

Ако прецениш, че мнението ми не е за тази тема, може да го изтриеш Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също те съветвам за обикновена газ.Колкото до тези цено които си посочил за ГИ според мен са без монтаж и въпреки това са доста ниски.Ако решиш да е турска газовата от тях най-добра е МИМ газ. И без значение какво ще правиш после газта не вреди на мотора ако си го караш нормално до 3000 оборота . Както беше написъл Краси (ал капоне) сложих газ и за 360 000 км счупих купето само !ПОЗДРАВИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си обикновена газова и ще си намразиш колата. Това е сериозно. С ГИ можеш и със спортен филтър и си турбо да си караш, а и като паднеш на 12-13лв/100км може и да се откажеш да сменяваш мотора.Не иска честа настройка и си е супер, спрямо обикновената. Само предцени 2та мотора по колко киловата са, да не се окаже, че после инжекторите и изпарителя са ти големи за новия, че няма да можеш да го настройш. Рейката, ако е на Рейл, гледай да е "бласк боди" модел, шумни са, но са безпроблемни. От посочените марки нито една нищо не ми говори. п.п. Кутията не ми трябва, дай я на някой, на който ще му е от полза. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"black body" е модел рейка на Реил. Според пич-а, монтирал ми ГИ-то е най-надежния. Китовете изглеждат добре. Само виж 2 неща- ако се наложи да опреш до сервиз къде има и резервни части.Пълно е с модели ГИ-та, на които определени сервизи са монополисти. И като затвори сервиза- греда.http://www.fobosgas.com/product/282/gazova-inzhektsionna-sistema-fobos-1-za-propan-butan-3-4-tsilindara.htmlТова е доста по-скъпо, но и се предполага, че е по-читаво. Има и Фобос 4 http://www.fobosgas.com/productv/4891/gazova-inzhektsionna-sistema-fobos-4-za-propan-butan-3-4-tsilindara.html , но е по-нисък клас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснал съм същата тема в tuning.bg форума и там един колега мисли, че за 20к км ще си изгоря леглата на клапаните, има ли нещо вярно?http://www.tuning.bg/forums/index.php?/topic/67039-%D0%B5%D0%B2%D1%82%D0%B8%D0%BD-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2-%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD-%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много се говори за тия изгорели легла на клапани...От 1.5+ години следя редовно форума и досега не съм срещнал тема "Изгоряха ми леглата на клапаните от газта".Възможно е и да има нещо, но ако на 20к горяха масово смятай колко теми щеше да има във форума.

Редактирано от Dimiter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля, а другото което се сещам е, че при недобри настройки може да се получи, но знам ли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Kalos,В наше село имаме една поговорка"Ако може да карат каруцари и да си здрав.."В тоя ред на мисли си карах англичанката от 2008ма до 2011 с обикновена газова и сложих после ГИ-то.Беше 65хил като я газифицирах, сега е на 185 и нищо и няма на колата. А си я карам и натискам както си искам. Хеч-а на жената има вече 40хил на газ само при нас и пак няма ядове.Леглата на клапаните може да ти отидат от бедни смеси до някъде/висока температура/, но най-вече от липса на реглаж на клапани. На ок 20к като ги проверяваш няма ядове. Това е и за бензиновите мотори де...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, аз че ще слагам газова, ще слагам :)По информация на колега от тунинг.бг модела "MILANO 4" всъщност не е истински Милано (турски) а руската Favorit :)И така сега събирам инфо за Фаворит :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на колегата Andreshko е намерена перфентната система от BSM на много добра цена :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...