todorov365 8 #1 Публикувано 23 Февруари, 2012 Здравейте колеги,интересуваме някои дали си е обръщал волана на своия автомобил,и ако го е правил ще се радвам да сподели дали става добре,и горе долу за колко пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 23 Февруари, 2012 Да супер лесно стана,4-5 дни без да си даваме зор.Около 300 лв излезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorov365 8 #3 Отговорено 23 Февруари, 2012 Колега по думите ти излиза,че не е много трудно, каде мога да извърша тази процедура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deqngenov 21 #4 Отговорено 23 Февруари, 2012 Това беше иронично изказване, не го приемай сериозно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 23 Февруари, 2012 Да супер лесно стана,4-5 дни без да си даваме зор.Около 300 лв излезеЗабрави да кажеш дали става добре .. Недей така се бъзика, че виж човека веднага се върза .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #6 Отговорено 23 Февруари, 2012 Колега, ако кажеш и за каква кола иде реч, би било супер.Не за друго ми боба го сготвих а кристалната топка е на пастиране. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #7 Отговорено 25 Февруари, 2012 Здравейте колеги,интересуваме някои дали си е обръщал волана на своия автомобил,и ако го е правил ще се радвам да сподели дали става добре,и горе долу за колко пари http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150260883786014.374740.300332941013&type=3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorov365 8 #8 Отговорено 25 Февруари, 2012 Може ли малко повече имформация колега.Каде са ти е правили или ти си си е правил.Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 25 Февруари, 2012 Колегата ми Ванко извърши трудната част.Всичко се случи в автоморгата в Аксаково.Зора беше с педалите...бяхме забравили за тях.Колата е Пежо 206 (даже 2 броя) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #10 Отговорено 27 Февруари, 2012 колега много зависи за какъкв модел става въпрос.Специално за прелюд 5 ти трябват следните части;;реика,,може и магарето,табло,инсталация,педали-меже и само този за съединителя,спирачна помпа,траби за климатика и ватрешното тяло,парно и вездуховоди,рамена за чистачки механизам и моторче,фарове може и без тях,механизам за ел стакло ляво може и без него,мокет,седалки и лостчета за багажник и резервоар може и без тях,може би сам забравил някоя дреболия,поне една седмица работа и нервиа желателно е и щитът под предното стакло,но не е невазможно и без негоПри качествена работа може да се познае само по VIN,,,за по ранен твои вапрос аз сам си обръщал дирекцията сега ще правя още една успех ако си заслужава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
megamax 0 #11 Отговорено 28 Февруари, 2012 А колко ти излезна като цяло обръщането. Обмислям покупката на прелюд с десен волан подобен на твоя, но много ме разубеждават, че ще дам много пари, че нямало да стане както трябва. Щял съм да имам проблеми дори със спирачки и какво ли още не. Обаче колата много ми харесва, само където е с десен волан, което обезсмисля всичките тези коне и за вбъдеще задължително бих искал да я обръщам, но ако найстина излиза много скъпо и нестава както трябва дори няма смисъл да я взимам въобще. Така че ще се радвам да споделиш опит колко ти е излезнало и дали след обръщането си имал някакви проблеми. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #12 Отговорено 28 Февруари, 2012 Е що не я караш така,с десния волан,или няма да се справиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
megamax 0 #13 Отговорено 29 Февруари, 2012 (Редактирано) Е що не я караш така,с десния волан,или няма да се справиш? Не нямам никакви проблеми с шофирането на кола с десен волан. Според мен за джип или кола комби или някаква, за да ти върши работа просто става, но да си вземеш кола 200 коня и 4 ws с десен волан просто неможеш да я използваш по предназначение. Това е спортна кола, направена за по-агресивно шофиране, ипреварване, стабилност в завой и т.н., а с тоя десен волан трябва само някакви си рискови изпреварвания да се предприемат. Иначе дедо ми си взе джип с десен волан и му е много добре /имайки предвид най-вече и цената на коли или джипове с десен волан, а и бързо свикна със самото шофиране/ , но той по принцип повече от 80-90 не вдига и не му пречи, че ще има тир или нещо пред него, а просто си кара бавно. Според мен спортна кола с десен волан няма много смисъл да се взема /освен с намерение да се обърне волана/. Но незнам да кажат колегите с спортни коли с дясна дирекция как е. А и въобще който е обръщал волан да сподели мнение ) Редактирано 29 Февруари, 2012 от megamax Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #14 Отговорено 29 Февруари, 2012 Ти си знаешJDM Прелюдите са натъпкани с екстри и аз лично бих си го карал така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorov365 8 #15 Отговорено 1 Март, 2012 колега много зависи за какъкв модел става въпрос.Специално за прелюд 5 ти трябват следните части;;реика,,може и магарето,табло,инсталация,педали-меже и само този за съединителя,спирачна помпа,траби за климатика и ватрешното тяло,парно и вездуховоди,рамена за чистачки механизам и моторче,фарове може и без тях,механизам за ел стакло ляво може и без него,мокет,седалки и лостчета за багажник и резервоар може и без тях,може би сам забравил някоя дреболия,поне една седмица работа и нервиа желателно е и щитът под предното стакло,но не е невазможно и без негоПри качествена работа може да се познае само по VIN,,,за по ранен твои вапрос аз сам си обръщал дирекцията сега ще правя още една успех ако си заслужаваМерси за подробности те колега,а относно за каква кола става вапрос сивик 6-та генерация японка,би ли споделил дали ще е друдно обръщането на дирекция на този модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове